3mmc bewaren

Appelgebak

Belezen gebruiker
Hai. Ik heb van afgelopen week een paar gram 3mmc crystal over. Kan ik dat gewoon voor een paar maand bewaren in me kast? Donker alleen niet gekoeld. Wantja de zomer. Of gaat het sterkte verliezen. Ik heb geen verstand dus zeg maar wat wie wie weet er wel wat van? Bedankt.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hai. Ik heb van afgelopen week een paar gram 3mmc crystal over. Kan ik dat gewoon voor een paar maand bewaren in me kast? Donker alleen niet gekoeld. Wantja de zomer. Of gaat het sterkte verliezen. Ik heb geen verstand dus zeg maar wat wie wie weet er wel wat van? Bedankt.
Kijk altijd naar de THT sticker.

fadi_92

Newbie
Hallo 🙂 dat spul kun je het beste weggooien, het is giftig en dodelijk! Wees blij dat je NIET VERSLAAFD bent. Zelf kon ik het niet lang bewaren, in 1-2 dagen elke 10 gram tot alles leeg is. Groetjes Fadi

Laatst bewerkt:

ost

Experimenterende gebruiker
Hallo 🙂 dat spul kun je het beste weggooien, het is giftig en dodelijk! Wees blij dat je NIET VERSLAAFD bent. Zelf kon ik het niet lang bewaren, in 1-2 dagen elke 10 gram tot alles leeg is. Groetjes Fadi

Inderdaad 'giftig en dodelijk' als je zulke absurde hoeveelheden in zo'n korte tijd intraveneus toedient. De dosis maakt het gif. Tuurlijk, cathinones staan er om berucht cravings te veroorzaken (overigens lang niet bij iedereen zo erg) en gezond is het zeker niet, maar dit vind ik onredelijke demonisering op basis van onredelijk gebruik.

Bovenaan