3mmc eczeem zalf

Appelgebak

Belezen gebruiker
Hai. Miss een domme of gekke vraag maar ik stel hem toch maar.

Ik heb erg eczeem sinds vroeger al, nu heb ik zalf ervoor maar die zalf zorgt er ook voor dat je bloedvaten vernauwen. Staat op de bijsluiter. Is dat dan handig samen met 3mmc? Allebei bloedvat vernauwend.?

StraatPiraat

Badass junkie
Hai. Miss een domme of gekke vraag maar ik stel hem toch maar.

Ik heb erg eczeem sinds vroeger al, nu heb ik zalf ervoor maar die zalf zorgt er ook voor dat je bloedvaten vernauwen. Staat op de bijsluiter. Is dat dan handig samen met 3mmc? Allebei bloedvat vernauwend.?
Heb je de naam van de zalf misschien? Waar smeer je deze vooral en kan je bijvoorbeeld een dag skippen?

Appelgebak

Belezen gebruiker
Heb je de naam van de zalf misschien? Waar smeer je deze vooral en kan je bijvoorbeeld een dag skippen?
Nee mag er niet mee stoppen van de dokter. Was die ook best duidelijk in moest het afmaken tot het helemaal weg was en niet eerder stoppen of overslaan.

Op me benen boven en onder.

Naam zalf is FNA faqrom creme

StraatPiraat

Badass junkie
Nee mag er niet mee stoppen van de dokter. Was die ook best duidelijk in moest het afmaken tot het helemaal weg was en niet eerder stoppen of overslaan.

Op me benen boven en onder.

Naam zalf is FNA faqrom creme
Ik heb wat lopen googlen, kan best agressief zijn nog.
Zelf merk ik dat bij mn bovenbenen en knieën flink vasoconstrictie voor kan komens. Aangezien dit net de plek is waar je smeert, zou ik het misschien maar afzien.
Smeer je al lang? Merk je bijwerkingen?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Op zich smeer je die zalf niet op de plekken waar vasoconstrictie gevaarlijk is (rondom het hart en in de hersens) en zal die zalf alleen maar net onder je huid werken, neem ik aan. Als je je dosis 3-MMC verstandig houdt dan zie ik niet echt gevaar, hooguit voelen je benen iets sneller koud.

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Ik zou het niet doen, heb eczeem in mn oren en zodra ik 3mmc gebruik het het aanzienlijk erger.
Ik zou wachten tot het helemaal over is. Zou jammer zijn als dit je proces verstoord!

StraatPiraat

Badass junkie
Ik zou het niet doen, heb eczeem in mn oren en zodra ik 3mmc gebruik het het aanzienlijk erger.
Ik zou wachten tot het helemaal over is. Zou jammer zijn als dit je proces verstoord!
Herkenbaar, heb zelf een schimmelinfectie (klinkt vies maar jeukt gewoon en schilfert) aan m'n hoofdhuid en voorhoofd, binnen no time is het van n klein plekje naar m'n hele hoofd getrokken in de periode dat ik veel 3mmc gebruikte. Nu geminderd en zalven en het trekt al iets weg.

Bovenaan