3mmc geplugd

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Beste maten,

Ik heb zojuist voor t eerst drugs via de verkeerde ingang binnen genomen. Gwn wat 3mmc in water en dan met een spuitje er in gespoten. Ik deed het vooral omdat me neus al helemaal naar de tering is. Maarja omdat ik het eigk altijd snuif vraag ik me af hoe lang t duurt voordat het inkickt en hoelang het gaat duren. Ik hoop niet te lang want heb nog meer dingen te doen maar als iemand toevallig wakker is en het antwoord op mijn vraag weet. Helemaal top👍🏻

Mvg,

TeveelKaas
(Nogsteeds wel vaag om iets in je reet te stoppen haha)

Flower123

Badass junkie
Hoe lang geleden heb je genomen? En hoeveel? Je zou het vrij snel moeten voelen. Effect houdt redelijk lang aan, maar niet zo lang als wanneer je het oraal zou nemen. Maar veel langer dan wanneer je het snuift.

Edit: ik ben geen expert met 3mmc pluggen, maar wel wakker toevallig haha. Wellicht dat anderen je nog wat meer kunnen vertellen

Flower123

Badass junkie
Dan heb je of verkeerd, of te weinig geplugd denk ik 😅 Verder kan ik niet helpen

Laatst bewerkt:

TeveelKaas

Belezen gebruiker
100% zat er 3mmc in maar ik heb er 2 theoriën. 1. Het was 50 mg maar miss was het te weinig. 2. Misschien heb ik het in me ontlasting gespoten en gaat t sws verloren maar heb nog wel echt me best gedaan om hem zoveel mogelijk aan de zeikant te houden.

Ik had eerlijk gezegd ook geen idee wat de plug dosering is dus hield het laag

Bovenaan