3mmc hartkloppingen

Techneut

Bewuste gebruiker
Jij kent 3mmv ook al langer 😛😛
Maar pas oo met meerdete keren bommen acbter elkaar. Ik rijg daar soms enorme pijnlijke scheuten door mn buik.
Niet altijd... wanneer wel, amaai, das pijnlijk hoor.
Bedankt voor de heads up man, maar bij elke lijn heb ik ook een enorme pijnlijke scheut in mijn neus....Zal wel goed komen dus hahaha

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Bedankt voor de heads up man, maar bij elke lijn heb ik ook een enorme pijnlijke scheut in mijn neus....Zal wel goed komen dus hahaha
Ja js echt kut als je fat hebt hoor, als je mss zulke dingen gaan merken, iets van voedsel et, fruit, watermeloen of wtf dan ook.
help echt heel goed.

Hiyou

Bewuste gebruiker
Wat ervaar jij dan precies?
Ik voel mijn hart enorm kloppen, die is sterk aanwezig. Dit had ik 3 jaar geleden terug niet. Ik voelde nooit mijn hart kloppen voor zover ik me herinner. Wanneer het begonnen is weet ik niet meer, maar het neemt wel vaak mijn dagelijks leven over. Het is niet altijd aanwezig, het is met periodes. Mijn hart durft vaak een "overslag" doen (het gevoel alsof hij 1 slag overslaat een enorme klop geeft om opnieuw op het juiste ritme te komen) en dit is zeer angstaanjagend. Ik grijp dan meteen naar mijn borstkas en moet eventjes bekomen. Ook heb ik veel last van hartkloppingen: ik voel een "druk" op mijn borstkas en moet diep ademhalen omdat het lastig is, alsof er een huis op mijn borstkas staat. Dit is eigenlijk de grootste mindgame in heel mijn leven, om mijzelf gerust te stellen en er proberen er in te geloven dat alles goed komt en ik niks zal krijgen. Ik heb een controle gehad bij de cardioloog, en alles was ok wat mij zeer hard verbaast. Ik moet wel zeggen dat ik iemand ben die me snel druk maakt en veel stress ervaart. Stress is een zeer vies beestje. Velen zeggen dat het allemaal tussen mijn oren zit die hartkloppingen en de last errond, maar dat is niet zo. Ook als ik in de winkel loop en er helemaal niet mee bezig ben, kan ik plots overwelmt worden met zo een overslag, waarvan ik telkens eventjes moet bekomen. Ik merk wel dat mijn lichaam in paniek slaat als ik dit voel, uit angst dat ik elk moment iets kan krijgen. Maar daar is de mindgame dan weer: ik zeg gewoon tegen mijzelf: als er iets gaat gebeuren of zou gebeuren, zal het wel gebeuren. En had ik het mss al gekregen. Bij 3mmc (vant weekend weer eens gebruikt, domme ik) heb ik ALTIJD een hartslag tussen de 150-180 en een aantal dagen erna blijft mijn hartslag redelijk hoog (90-100). Ik voel me telkens heel schuldig als ik gebruik, door mijn klachten die ik al heb. Ik voel me altijd zeer onveilig als ik het gebruik, vooral als het uitwerkt: gele handen, witte tenen en gele zool, ledematen die slapen, blauwe plekjes op de benen (en dit bij een lage dosis al) 3mmc staat erom bekend dat het cardiovasculair zou zijn.
En dat komt ook voort uit drugsgebruik? Hoe ga je er nu mee om?
Ik denk wel dat het er invloed op heeft. Hoe ik ermee omga heb ik hierboven al wat uitgetyped maar het is en blijft een strijd om te geloven dat er niks mis is, want zo voelt het niet. mijn ingesteldheid helpt: als er iets moet gebeuren zal het gebeuren en was het mss al lang gebeurt?

HennieB

Newbie
Hoi allemaal,

Ik heb me bewust even een tijdje afzijdig gehouden van dit forum en het internet over het algemeen, merkte dat ik onbewust toch veel ging googelen en opzoeken. Inmiddels is het bijna 3 weken geleden dat ik de 3mmc heb gebruikt en ik begin nu pas eindelijk wat verbetering te voelen. De eerste 2 weken voelde ik me letterlijk ziek van de hartkloppingen en het zenuwachtige paniekgevoel. Ik werd er ook extreem neerslachtig van en ging veel piekeren. Ik heb toen opnieuw met mijn huisarts overlegd, ben langs geweest en kreeg niet mijn eigen arts maar een vervanger. Deze man was rijp voor zijn pensioen, ik kreeg eerst een hele preek over dat drugsgebruik niet goed is en dat het leven leuk genoeg is zonder die troep, daarna kreeg ik opnieuw oxazepam en antidepressiva. Die laatste vond ik een hele rare zet, maar ik dacht: alles om me beter te voelen. Ik ging thuis wat research doen over de antidepressiva (Paroxetine) en vond nare verhalen over heftige bijwerkingen. Bij de meeste mensen was na 6(!!!!) weken een verbetering in de stemming te merken. Ik vond dit zo niet passend voor mijn situatie en heb daarom het Landelijk Spreekuur Partydrugs gebeld en mijn verhaal uitgelegd. Er zijn artsen werkzaam die bekend zijn met de lichamelijke en geestelijke gevolgen van drugs. De arts legde me uit dat je lichaam tijdens het gebruik van 3mmc (en ook andere drugs zoals speed en coke) in een 'vecht of vlucht' stand komt te staan. Je hartslag gaat omhoog, je bent alert etc etc. Bij de meeste mensen keert rust terug in het lichaam zodra de drugs uit zijn gewerkt maar bij sommige pechvogels zoals ik blijft het lichaam nog te lang in de 'vecht of vlucht' stand staan. Dit verklaard het paniekerige gevoel en de hoge hartslag. De arts verzekerde me dat dit met de tijd zal verdwijnen maar dat het lichaam tijd nodig heeft om te beseffen dat er geen gevaar dreigt en weer kalm kan worden. Ook moest ik per direct stoppen met de antidepressiva en had dit volgens haar nooit voorgeschreven mogen worden. Daarnaast heb ik de ziekte van Crohn, de arts vertelde dat dopamine, serotonine en alle andere stofjes die je verbruikt tijdens drugsgebruik worden aangemaakt (of opgenomen, weet ik niet meer zeker) in de darmen. Als je darmen ziek zijn, zoals in mijn geval, heb je dus al veel minder geluksstofjes ter beschikking en waarschijnlijk een veel langere nasleep van drugs. Dit verklaard misschien ook waarom dit niet mijn eerste heftige drugsdip is. Anyways, het is nu bijna 3 weken geleden en ik voel me sinds een paar dagen eindelijk iets kalmer en geestelijk iets stabieler. Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en ontspanning te vinden. Ik merk dat 's ochtends het paniekgevoel nog wel sterk aanwezig is, en neem alleen 's ochtends nog 1 x 10 mg oxazepam, de rest van fe dag niet meer. Ik merk nu dat ik bijwerkingen begin te krijgen van de oxazepam zoals hoofdpijn, draaierig, oorsuizen. Om die reden en omdat ik bang ben voor verslaving ga ik daar dus ook mee stoppen vanaf morgen en het gewoon zelf uitvechten! Ik heb lichamelijk en geestelijk echt extreem diep gezeten de afgelopen weken maar zie eindelijk weer wat licht aan t eind van de tunnel. Dank jullie voor jullie tips, adviezen en geruststellende woorden :)

Laatst bewerkt:

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Ik voel mijn hart enorm kloppen, die is sterk aanwezig. Dit had ik 3 jaar geleden terug niet. Ik voelde nooit mijn hart kloppen voor zover ik me herinner. Wanneer het begonnen is weet ik niet meer, maar het neemt wel vaak mijn dagelijks leven over. Het is niet altijd aanwezig, het is met periodes. Mijn hart durft vaak een "overslag" doen (het gevoel alsof hij 1 slag overslaat een enorme klop geeft om opnieuw op het juiste ritme te komen) en dit is zeer angstaanjagend. Ik grijp dan meteen naar mijn borstkas en moet eventjes bekomen. Ook heb ik veel last van hartkloppingen: ik voel een "druk" op mijn borstkas en moet diep ademhalen omdat het lastig is, alsof er een huis op mijn borstkas staat. Dit is eigenlijk de grootste mindgame in heel mijn leven, om mijzelf gerust te stellen en er proberen er in te geloven dat alles goed komt en ik niks zal krijgen. Ik heb een controle gehad bij de cardioloog, en alles was ok wat mij zeer hard verbaast. Ik moet wel zeggen dat ik iemand ben die me snel druk maakt en veel stress ervaart. Stress is een zeer vies beestje. Velen zeggen dat het allemaal tussen mijn oren zit die hartkloppingen en de last errond, maar dat is niet zo. Ook als ik in de winkel loop en er helemaal niet mee bezig ben, kan ik plots overwelmt worden met zo een overslag, waarvan ik telkens eventjes moet bekomen. Ik merk wel dat mijn lichaam in paniek slaat als ik dit voel, uit angst dat ik elk moment iets kan krijgen. Maar daar is de mindgame dan weer: ik zeg gewoon tegen mijzelf: als er iets gaat gebeuren of zou gebeuren, zal het wel gebeuren. En had ik het mss al gekregen. Bij 3mmc (vant weekend weer eens gebruikt, domme ik) heb ik ALTIJD een hartslag tussen de 150-180 en een aantal dagen erna blijft mijn hartslag redelijk hoog (90-100). Ik voel me telkens heel schuldig als ik gebruik, door mijn klachten die ik al heb. Ik voel me altijd zeer onveilig als ik het gebruik, vooral als het uitwerkt: gele handen, witte tenen en gele zool, ledematen die slapen, blauwe plekjes op de benen (en dit bij een lage dosis al) 3mmc staat erom bekend dat het cardiovasculair zou zijn.

Ik denk wel dat het er invloed op heeft. Hoe ik ermee omga heb ik hierboven al wat uitgetyped maar het is en blijft een strijd om te geloven dat er niks mis is, want zo voelt het niet. mijn ingesteldheid helpt: als er iets moet gebeuren zal het gebeuren en was het mss al lang gebeurt?
Dit heb ik ook terwijl ik verder gelukkig geen last meer van heb gehad. Heb k nog die angst omdat ik denk dat het schadelijk / gevaarlijk was die snelle/verhoogde hartslag 3 keer over wat echt van 4 tot 10 uur duurde . ik strijd daar nu al maanden mee maar volgens mij arts was het niet gezond maar ook niet supper gevaarlijk want heb wel een ecg gehad Laten we het hopen. maar wel heel herkenbaar dit verhaal zeg! Echt waar.

Izzy

Newbie
Hoi allemaal,

Ik heb afgelopen zaterdag voor de tweede keer in korte tijd 3mmc gesnoven. De eerste keer maar een paar lijntjes en totaal geen kater gehad. Afgelopen zaterdag in combinatie met behoorlijk wat drank echt veel 3mmc gesnoven, sowieso meer dan een gram.

Toen ik zondag wakker werd na ongeveer 3 uurtjes slaap voelde ik me duizelig, gammel, steken op de borst. Dit vond ik passen bij de kater van drank/3mmc dus niet veel mee gedaan. Zondagavond op tijd gaan slapen en maandag na 16 uur slapen weer wakker geworden. Echter waren de steken/ hartkloppingen erger geworden. Niet zo zeer dat mijn hart heel snel klopte maar heel intensief en een heel zwaar kloppend gevoel. Ik kreeg een heel nerveus/opgejaagd gevoel van die intense hartslag. Maandag heb ik de hele dag op de bank doorgebracht omdat ik er echt ziek van was. Maandagavond weer op tijd naar bed gegaan, maar 's nachts constant badend in het zweet wakker geworden met een enorm gejaagd gevoel en drukkend gevoel op de borst. Inmiddels is het nu dinsdag en heb ik na die horrornacht mijn huisarts maar gebeld en alles verteld zoals het was. Deze denkt dat mijn lichaam gewoon even tijd nodig heeft om te herstellen en heeft me lichte oxazepam voorgeschreven om de nervositeit weg te nemen, deze kan ik vanmiddag ophalen.

Ik maak me echter een beetje zorgen dat ik mijn hart permanente schade toe heb gebracht. Zou dit kunnen? Herkent iemand deze klachten misschien?
Zelf nooit last van gehad. Maar heb wel altijd downers in huis voor het geval ik een beetje doorgeslagen ben in de uppers.

L

Lid 152537

Gast
Als je van drugs iets krijgt is het acuut en niet dagen erna. Je bloeddruk zal nu gewoon normaal zijn. Het zijn meer angstklachten als ik het zo lees, je hebt waarschijnlijk ook al gegoogled.

L

Lid 152537

Gast
Als cocaïne alleen op zich zelf al voor bewezen permanente hartschade kan zorgen, o.a. Hartritme stoornissen, overslag, het vergroeien door te hard werken omtrent hartkleppen. dacht je dat een nieuw onbekend sterker stofje geen ‘zomaar permanente schade’ kan aanrichten? Sterker nog, elk middel wat de hartslag verhoogd boven de door de mens zelf aangemaakte adrenaline is schadelijk voor het hart, hartkamers en hartkleppen, laat staan hartritmestoornissen.
Als stress al de natuurlijke vijand is van het hart en bloedvaten, kwalen en ziekten. Vermenigvuldig dat met een stimulerende drug.

Heel naïef, zeker voor iemand als jij. (En meerderen)
Her hart kan makkelijk 200bpm aan, het gaat om de bloeddruk. Maar je bloedvaten verwijden is ook een optie.

L

Lid 152537

Gast
Het eerste beetje cocaïne ooit dat ik in m’n bezit had, testte op 87%. Geen versnijdingsmiddelen. Nu was dat waarschijnlijk gewoon toeval/goed geluk, maar het kan dus zeker gebeuren. :)
87% is niet puur. En daar zou je sowieso flink voor betaald moeten hebben, 60% was gemiddeld in 2004. Anno 2021 is dat 20% ofzo..

L

Lid 152537

Gast
Hoor echt alleen maar slechte dingen over 3mmc. De dingen die ik zo hoor doet me aan methamfetamine denken. Wat een troep is dat 3-mmc zeg.
Niks mis met meth hoor, als je het normaal gebruikt. Dus niet elke dag.

L

Lid 152537

Gast
Waar ik benieuwd naar ben; wordt de werking niet minder na een tijd gebruiken?
Het zou o.a. werken op je serotonine. Elke dag xtc nemen werkt toch ook niet?

Mij verbaasde het wel dat ik het afgelopen maand elk weekend kon gebruiken met hetzelfde effect. Pas bij de derde dag gaf het niet meer dat lekkere gevoel en bleef ik er alleen maar wakker op. Maar de week erna viel het weer prima.
Ja het effect word snel minder en je rot je receptoren weg, oh en je neus :)

L

Lid 152537

Gast
Dat is dus waar het verschil ligt, op meth kun je door of je nou eet of niet. Maar het komt uiteindelijk neer op de persoon deels, ik kan persoonlijk niet langer als een nachtje door op de 3-mmc want dan word ik gewoon moe en werkt het niet meer. Het Serotonine gedeelte houd snel op aangezien die voorraad en receptoren veel gevoeliger zijn, wat er dan overblijft is naar mijn mening vrij saai....
Doe maar eens 3-fa in oilburner. Is meer dopamine dan meth :) blijf je wel wakker hoor. Alleen geen noradrenaline dus je zit lekker chill met body high zonder dat je moet bewegen enz.

L

Lid 152537

Gast
Even aan het licht komt?

niet alleen aan het licht komen, maar zwaar opgehemeld worden, ook hier op DF. Met al dat onverantwoordelijke gebinge van gebruikers en hier het hemels neerzetten alsof het een stoere trend is.

er zijn nu al zwaardere klachten over 3-mmc dan cocaïne en 3-mmc is amper te bestuderen omtrent lang termijn problemen en je wilt het continue goed praten lijkt het wel.
Niet alle 3-mmc is zuiver maar ben het met je eens, 3-mmc geeft zware vaat vernauwing en dus hoge bloeddruk. En heel de dag met je serotonine spelen is neurotoxisch, heb je dalijk de parkinson versie van serotonine.

L

Lid 152537

Gast
Hoi allemaal,

Ik heb me bewust even een tijdje afzijdig gehouden van dit forum en het internet over het algemeen, merkte dat ik onbewust toch veel ging googelen en opzoeken. Inmiddels is het bijna 3 weken geleden dat ik de 3mmc heb gebruikt en ik begin nu pas eindelijk wat verbetering te voelen. De eerste 2 weken voelde ik me letterlijk ziek van de hartkloppingen en het zenuwachtige paniekgevoel. Ik werd er ook extreem neerslachtig van en ging veel piekeren. Ik heb toen opnieuw met mijn huisarts overlegd, ben langs geweest en kreeg niet mijn eigen arts maar een vervanger. Deze man was rijp voor zijn pensioen, ik kreeg eerst een hele preek over dat drugsgebruik niet goed is en dat het leven leuk genoeg is zonder die troep, daarna kreeg ik opnieuw oxazepam en antidepressiva. Die laatste vond ik een hele rare zet, maar ik dacht: alles om me beter te voelen. Ik ging thuis wat research doen over de antidepressiva (Paroxetine) en vond nare verhalen over heftige bijwerkingen. Bij de meeste mensen was na 6(!!!!) weken een verbetering in de stemming te merken. Ik vond dit zo niet passend voor mijn situatie en heb daarom het Landelijk Spreekuur Partydrugs gebeld en mijn verhaal uitgelegd. Er zijn artsen werkzaam die bekend zijn met de lichamelijke en geestelijke gevolgen van drugs. De arts legde me uit dat je lichaam tijdens het gebruik van 3mmc (en ook andere drugs zoals speed en coke) in een 'vecht of vlucht' stand komt te staan. Je hartslag gaat omhoog, je bent alert etc etc. Bij de meeste mensen keert rust terug in het lichaam zodra de drugs uit zijn gewerkt maar bij sommige pechvogels zoals ik blijft het lichaam nog te lang in de 'vecht of vlucht' stand staan. Dit verklaard het paniekerige gevoel en de hoge hartslag. De arts verzekerde me dat dit met de tijd zal verdwijnen maar dat het lichaam tijd nodig heeft om te beseffen dat er geen gevaar dreigt en weer kalm kan worden. Ook moest ik per direct stoppen met de antidepressiva en had dit volgens haar nooit voorgeschreven mogen worden. Daarnaast heb ik de ziekte van Crohn, de arts vertelde dat dopamine, serotonine en alle andere stofjes die je verbruikt tijdens drugsgebruik worden aangemaakt (of opgenomen, weet ik niet meer zeker) in de darmen. Als je darmen ziek zijn, zoals in mijn geval, heb je dus al veel minder geluksstofjes ter beschikking en waarschijnlijk een veel langere nasleep van drugs. Dit verklaard misschien ook waarom dit niet mijn eerste heftige drugsdip is. Anyways, het is nu bijna 3 weken geleden en ik voel me sinds een paar dagen eindelijk iets kalmer en geestelijk iets stabieler. Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en ontspanning te vinden. Ik merk dat 's ochtends het paniekgevoel nog wel sterk aanwezig is, en neem alleen 's ochtends nog 1 x 10 mg oxazepam, de rest van fe dag niet meer. Ik merk nu dat ik bijwerkingen begin te krijgen van de oxazepam zoals hoofdpijn, draaierig, oorsuizen. Om die reden en omdat ik bang ben voor verslaving ga ik daar dus ook mee stoppen vanaf morgen en het gewoon zelf uitvechten! Ik heb lichamelijk en geestelijk echt extreem diep gezeten de afgelopen weken maar zie eindelijk weer wat licht aan t eind van de tunnel. Dank jullie voor jullie tips, adviezen en geruststellende woorden :)
Haha zei het je al je zal wss wel gegoogled hebben. Als je iets krijgt is het acuut onder invloed, aangezien je niet dagelijks gebruikte. En ik heb nooit hartkloppingen en weeg 140kg, das meestal gewoon angst en je hart kan 200 bpm aan anyways. Als het maar niet dagelijks is!

L

Lid 152537

Gast

Je bent hypochonder. Zit wel tussen je oren, als er iets was lag je al plat. :) ik ben ook hypochonder maar al 13 jaar, k kan mn gedachten nu gewoon verzetten. En als je hart overslaat dan ontlucht je hart stress.

ik neem in 1 dag 90mg 3-fa, 40mg 2-fma en 400mg 3-mmc, allemaal puur. Ik weeg 140 en ben niet zo gezond. Ik heb nergens last van hoor behalve spierpijn en ben moe 🙃

stress geeft zelfse reactie als amfetamines, vlucht reactie dus adrenaline en cortisol aanmaak, daarom is stress dodelijk :)

Laatst bewerkt door een moderator:
L

Lid 152537

Gast
Dit heb ik ook terwijl ik verder gelukkig geen last meer van heb gehad. Heb k nog die angst omdat ik denk dat het schadelijk / gevaarlijk was die snelle/verhoogde hartslag 3 keer over wat echt van 4 tot 10 uur duurde . ik strijd daar nu al maanden mee maar volgens mij arts was het niet gezond maar ook niet supper gevaarlijk want heb wel een ecg gehad Laten we het hopen. maar wel heel herkenbaar dit verhaal zeg! Echt waar.
Hartslag is het probleem niet.. hartslag is je sterkste spier op je tong na. Het gaat om de bloed toevoer naar het hart, dus de bloeddruk, hypertensie:) als je sport heb je toch ook hoge hartslag. Mijn aller eerste hyperventilatie was van combi wiet alcohol, 199 hartslag, daarna had k 10 hyperventilaties per dag, heeft me veel therapie gekost om anders te denken.
Daarom was ik een GHB junk 🤷 haalt alle angst weg.

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Hartslag is het probleem niet.. hartslag is je sterkste spier op je tong na. Het gaat om de bloed toevoer naar het hart, dus de bloeddruk, hypertensie:) als je sport heb je toch ook hoge hartslag. Mijn aller eerste hyperventilatie was van combi wiet alcohol, 199 hartslag, daarna had k 10 hyperventilaties per dag, heeft me veel therapie gekost om anders te denken.
Daarom was ik een GHB junk 🤷 haalt alle angst weg.
Dus je wil bijvoorbeeld zeggen dat 8 tot tien uur lang verhoogde hartslag geen probleem is zegmaar?

L

Lid 152537

Gast
@GHBismijnietdebaas Ik zie je ineens in heel veel topics op oude berichten reageren. Is het echt nodig elk 3-mmc topic af te stoffen?
Hha sorry heb zelf op nu, en ik scroll naar beneden en kijk die topics en geef gewoon info :) kraak niks af. Heb het zelf ook gekocht, maar is duidelijk 1 malig en verder niet.
Kijk niet echt naar de data 😂

L

Lid 152537

Gast
6 maanden met een te hoge hartslag gelopen? Shitt en dan ook echt dat je iedere dag last had continu van een te hoge hartslag? Das nogal wat
Yep en veel nachten skippen, 6 weken terug detox bloedtest alles was goed alleen beide lever waarden waren 5 hoger. En drink geen alcohol. Maar al andere was goed. 183 cm 140kg.

Purplext

Badass junkie
Hha sorry heb zelf op nu, en ik scroll naar beneden en kijk die topics en geef gewoon info :) kraak niks af. Heb het zelf ook gekocht, maar is duidelijk 1 malig en verder niet.
Kijk niet echt naar de data 😂

Nou dat verklaart al een hoop. Lekkere lulkick krijg je van dat spul he?! Is ook nog een speciaal topic voor:

https://drugsforum.nl/threads/lekker-lullen-topic.69201/

Info geven is prima, maar let alsjeblieft wel een beetje op de datum en of het nodig is in elk topic over hetzelfde onderwerp te reageren ✌🏻

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Yep en veel nachten skippen, 6 weken terug detox bloedtest alles was goed alleen beide lever waarden waren 5 hoger. En drink geen alcohol. Maar al andere was goed. 183 cm 140kg.
Skippen deed ik hooguit 1x in de maand maar 6 maanden met een te hoge hartslag is echt lang hoor ik vond die snelle hartskag wat ik had 3 leer van 5 tot 10 uur al erg genoeg ben soms nog bang bah maar wat zei je arts dan want 6 maanden is lang joh met n versnelde hartslag damm

L

Lid 152537

Gast
Nou dat verklaart al een hoop. Lekkere lulkick krijg je van dat spul he?! Is ook nog een speciaal topic voor:

https://drugsforum.nl/threads/lekker-lullen-topic.69201/

Info geven is prima, maar let alsjeblieft wel een beetje op de datum en of het nodig is in elk topic over hetzelfde onderwerp te reageren ✌🏻
Ik lul niet, geef gewoon antwoord, aangezien er veel onduidelijk was. Maar zal op datum letten 😂 maar ga even die laatste 200mg boofen aangezien mn bloeddruk 120/76 is en hartslag 96.

L

Lid 152537

Gast
Skippen deed ik hooguit 1x in de maand maar 6 maanden met een te hoge hartslag is echt lang hoor ik vond die snelle hartskag wat ik had 3 leer van 5 tot 10 uur al erg genoeg ben soms nog bang bah maar wat zei je arts dan want 6 maanden is lang joh met n versnelde hartslag damm
Hmm had ook clonazolam verslaving dus hart wat rustiger, en cbd als mn bloeddruk te hoog werd.

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Hmm had ook clonazolam verslaving dus hart wat rustiger, en cbd als mn bloeddruk te hoog werd.
Ooh dus je had er wel medicatie voor net zeggen dacht al 6 maanden n te hoge hartslag lijkt me ni goed man en hoe hoog was die al die 6 maand echt veel te hoog of heel iets want das nogal n verschil anders had je al wel wat gehad denkik

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
87% is niet puur. En daar zou je sowieso flink voor betaald moeten hebben, 60% was gemiddeld in 2004. Anno 2021 is dat 20% ofzo..

Dat zeg ik ook niet letterlijk, maar het komt aardig bij puur in de buurt. Bij mijn weten is 89% ongeveer het maximaal haalbare bij snuifcoke, dus bij het testcentrum betitelden ze dit als behoorlijk puur. 🤷🏼‍♀️ Ik vermeld ook maar wat ze daar zeiden, ik heb verder weinig gedetailleerde kennis van coke. Prijs viel mee voor die zuiverheid, meen ik, maar het is nooit goedkoop natuurlijk.

Denk gewoon geluk gehad.

L

Lid 152537

Gast
Op alleen dopamine blijf je geen dagen wakker.... Daarnaast again niet bewezen.
We hadden het niet over lang wakker blijven maar een dopamine body load is relaxter dan een adrenaline load imo. Kzt gwoon stil en kan nergens op concentreren ben met vanalles bezig haha.
2-fma vind ik fijner maar die ceiling is klote. En mn vendor heeft weer 2-fa maar is maar 80%:( , nja ze zeggen t eerlijk iig.

StraatPiraat

Badass junkie
Volgens mij was hier ook iemand op het forum die clean was en met hartkloppingen bleef lopen.
Dat zal waarschijnlijk over mij gaan. De huisarts meende dat dit ook over zou gaan maar op aandringen is er een paar maanden later toch een 2e ECG gemaakt.

Hieruit blijkt dat ik AVNRT (een hartritmestoornis) heb. Kans is groot dat ik deze al had, maar ik heb er nooit wat van gemerkt totdat ik een lange periode intensief 3mmc heb misbruikt.

Hoe dan ook, over gaat het niet. Ik heb er nog steeds iedere dag last van, het is niet minder geworden maar je went er wel soort van aan.

Bovenaan