Thanks! Volgens de vendor 150mg.Veel plezier. Hoe sterk zijn ze ?
Zijn dit Bitcoins? Ik kan het logo niet goed zien.Veel plezier. Hoe sterk zijn ze ?
Ja Bitcoins. Enjoy!Zijn dit Bitcoins? Ik kan het logo niet goed zien.
Ja ik heb een goed oog voor geldZijn dit Bitcoins? Ik kan het logo niet goed zien.
Nee, ik drop af en toe wat in dit topic.Ben ook benieuwd naar 3mmc! Ga je een report schrijven?
Kan een andere batch zijn. Ik voel nog zo goed als niks dus de 2e halve gaat er zo in.Ik heb weinig ervaring met 3mmc maar had deze ook
Ik snuif liever niet.nasaal doet t weinig.
Ja merk nu zo goed als niks na een uur. Misschien ietsje warmer en typgraag maar thats it. Neem de andere halve er bij.Enjoy, benieuwd hoe het valt. Denk wel dat een halve tablet weinig zal geven. Oraal heb je toch wat meer nodig dan nassaal. Zeg maar +100mg.
Ik gaf t destijds aan vrienden, die voelden ook niets... had twee zakjes van twee verschillende vendorsKan een andere batch zijn. Ik voel nog zo goed a,s niks dus de 2e halve gaat er zo in.
Ik snuif liever niet.
Eeeeh, ik doe nooit allergie test… Test wel drugs bij testcentrum als dat getest kan worden maar dit dus niet.Heb je wel een allergie testje gedaan?
Zou toch wat zijn als je hier slecht op reageert namelijk. Misschien dat ik er ooit overheen gelezen heb in het verleden.
Anyway, geniet ervan zolang het duurt!
Er is nagenoeg geen kater na een normale dosis of twee en dat is dan wel weer een klein voordeel.
Ja merk nu zo goed als niks na een uur. Misschien ietsje warmer en typgraag maar thats it. Neem de andere halve er bij.
Of zal ik gelijk een hele nemen? Ik wil namelijk niet vaak bijpakken. Als ik nu een hele zou bij nemen dan zit ik op 225 mg oraal. Ik gok namelijk dat alleen die halve er bij nig weinig doet.
Ja he, dacht ik ook al. Ga ik dat doen!Ik zou die hele erbij gooien en het daar op houden. Dan zou het zeker toch wel merkbaar moeten zijn en anders zijn de pilletjes niet zo sterk.
Ja he, dacht ik ook al. Ga ik dat doen!
Kan zijn dat er minder als 150mg in zit. Bij 2cb klopt het 9 vd 10 x ook niet.
Zijn het harde pillen / moeilijk breekbaar? of zijn ze makkelijk te breken? Ik heb van iemand vernomen, die exact deze ook regelmatig nam, dat er dan verschil zit in potentie.
Kan met degradatie door ouderdom of opslag te maken hebben, ze komen van LL en waarschijnlijk hebben ze meerdere batches gemaakt.
2mg+ per kilo lichaamsgewicht voel je zeker. Volgens mij zit de dunne nu wel op 4mg de kilo. doe ik ook op een uur tijd. gewoon nu afwachten, valt bij mij ook elke keer anders, afhankelijk van wat ik heb gegeten enz.200 in 1 keer is wel een goede dosis. Daar ga ik altijd heerlijk op. In een half uur begin je dan wel wat te voelen
Ja ongeveer 4mg per kilo nu. was begonnen met +/- 1,5 mg per kilo en voelde daar niet echt iets van.2mg+ per kilo lichaamsgewicht voel je zeker. Volgens mij zit de dunne nu wel op 4mg de kilo. doe ik ook op een uur tijd. gewoon nu afwachten, valt bij mij ook elke keer anders, afhankelijk van wat ik heb gegeten enz.
Dan heb ik sjit zooi hahaha! Ik heb ook tolerantie he, gebruik methylfenidaat bijna dagelijks. Afgelopen week de hele week behalve vandaag.Van goede kwaliteit 3mmc voel je ook zeker wat op 75mg.
225 zal echt wel een kick moeten geven hoor!
Ai, bij mij is het effect ook veel en veel minder als ik door de weeks een andere stim neem.Dan heb ik sjit zooi hahaha! Ik heb ook tolerantie he, gebruik methylfenidaat bijna dagelijks. Afgelopen week de hele week behalve vandaag.
Aha. Ik wacht af. Merk nu nog steeds niet echt iets.Ik heb blauwe 150mg's, 180mg's en de zilveren 200mg LV'tjes geprobeerd, en met al deze gedrukte pillen duurt het altijd wat langer voor hij inslaat vergeleken met poeder of fijngehakte crystal in een vloeitje. Vooral de harde pillen die moeilijk door midden te breken zijn.
Dan heb ik sjit zooi hahaha! Ik heb ook tolerantie he, gebruik methylfenidaat bijna dagelijks. Afgelopen week de hele week behalve vandaag.
Ik heb opgezocht en kan met adhd medicatie of sterker uitvallen of zwakker.Er zijn een legio aan factoren die kunnen meespelen.
Maar aangezien ik de euforie die ik had wel associeer met het serotonine aspect van 3mmc kan ik haast niet geloven dat het een kruis tolerantie heeft met fenidaat.
Dus het kan zomaar zijn dat je in de marketingval bent gelopen i.v.m. de grote designerdrugs ban.
Zijn er pillen die niet vies zijn?Het smaakt wel echt MEGA vies! Kreeg de pil niet in ene weg… 🤮
Ik heb opgezocht en kan met adhd medicatie of sterker uitvallen of zwakker.
Tot nu toe vind ik er nog niks aan.
Ik koop geen poeder ivm verslaving craving.Ik koop altijd puur poeder en dan rol ik het in een vloeitje. Neem de laatste keren 200mg bommetjes om de 2.5 uur. Dan 3 tot 4 op een nacht.
Das 600 - 800mg op een avond.
De grote hoeveelheid die mensen neemen is ook vooral omdat ze niet meer stoppen met bijnemen.
Eti is niet viesZijn er pillen die niet vies zijn?
Heb maar 1x pillen op (xtc) maar die vond ik ook niet lekker.
Doe ik al.Ga anders even bewegen! Vaak gaat de stofwisseling wat sneller en zie je dat de drugs wat sluimert als je stil blijft zitten.
Beetje dansen of een wandelingetje doen soms wonderen!