3MMC ontmaagding!

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Merk je er wat van van zo'n halve? Ik heb weinig ervaring met 3mmc maar had deze ook. Hele was lekker. Subtiele euforie. Alleen werkte snel uit, tweede nemen gaf onprettige hartkloppingen.

nasaal doet t weinig. Vroeger toen 4mmc net verboden was wel eens 3mmc kristallen gekregen als sample, die deden wél wat. Helaas ook met de nodige craving toen.

geniet er van!

Eve's drop

Badass junkie
Heb je wel een allergie testje gedaan?

Zou toch wat zijn als je hier slecht op reageert namelijk. Misschien dat ik er ooit overheen gelezen heb in het verleden.

Anyway, geniet ervan zolang het duurt!

Er is nagenoeg geen kater na een normale dosis of twee en dat is dan wel weer een klein voordeel.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Enjoy, benieuwd hoe het valt. Denk wel dat een halve tablet weinig zal geven. Oraal heb je toch wat meer nodig dan nassaal. Zeg maar +100mg.
Ja merk nu zo goed als niks na een uur. Misschien ietsje warmer en typgraag maar thats it. Neem de andere halve er bij.
Of zal ik gelijk een hele nemen? Ik wil namelijk niet vaak bijpakken. Als ik nu een hele zou bij nemen dan zit ik op 225 mg oraal. Ik gok namelijk dat alleen die halve er bij nog weinig doet.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Heb je wel een allergie testje gedaan?

Zou toch wat zijn als je hier slecht op reageert namelijk. Misschien dat ik er ooit overheen gelezen heb in het verleden.

Anyway, geniet ervan zolang het duurt!

Er is nagenoeg geen kater na een normale dosis of twee en dat is dan wel weer een klein voordeel.
Eeeeh, ik doe nooit allergie test… Test wel drugs bij testcentrum als dat getest kan worden maar dit dus niet.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ja merk nu zo goed als niks na een uur. Misschien ietsje warmer en typgraag maar thats it. Neem de andere halve er bij.
Of zal ik gelijk een hele nemen? Ik wil namelijk niet vaak bijpakken. Als ik nu een hele zou bij nemen dan zit ik op 225 mg oraal. Ik gok namelijk dat alleen die halve er bij nig weinig doet.

Ik zou die hele erbij gooien en het daar op houden. Dan zou het zeker toch wel merkbaar moeten zijn en anders zijn de pilletjes niet zo sterk.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik zou die hele erbij gooien en het daar op houden. Dan zou het zeker toch wel merkbaar moeten zijn en anders zijn de pilletjes niet zo sterk.
Ja he, dacht ik ook al. Ga ik dat doen!
Kan zijn dat er minder als 150mg in zit. Bij 2cb klopt het 9 vd 10 x ook niet.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ja he, dacht ik ook al. Ga ik dat doen!
Kan zijn dat er minder als 150mg in zit. Bij 2cb klopt het 9 vd 10 x ook niet.

2cb is ook meer een straatdrug geworden die je enkel nog via dealers kan verkrijgen. De dosis via een vendor zou toch iets correcter moeten zijn zoals de correcte grammen die ze verkopen. 75 mg is gewoon een milde dosis. 150mg is een middelmatige dosis.

vader

Belezen gebruiker
Zijn het harde pillen / moeilijk breekbaar? of zijn ze makkelijk te breken? Ik heb van iemand vernomen, die exact deze ook regelmatig nam, dat er dan verschil zit in potentie.
Kan met degradatie door ouderdom of opslag te maken hebben, ze komen van LL en waarschijnlijk hebben ze meerdere batches gemaakt.

Martinus

Wijs gebruiker
200 in 1 keer is wel een goede dosis. Daar ga ik altijd heerlijk op. In een half uur begin je dan wel wat te voelen

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zijn het harde pillen / moeilijk breekbaar? of zijn ze makkelijk te breken? Ik heb van iemand vernomen, die exact deze ook regelmatig nam, dat er dan verschil zit in potentie.
Kan met degradatie door ouderdom of opslag te maken hebben, ze komen van LL en waarschijnlijk hebben ze meerdere batches gemaakt.

Het kan allemaal wat je zegt. Geen idee!

vader

Belezen gebruiker
200 in 1 keer is wel een goede dosis. Daar ga ik altijd heerlijk op. In een half uur begin je dan wel wat te voelen
2mg+ per kilo lichaamsgewicht voel je zeker. Volgens mij zit de dunne nu wel op 4mg de kilo. doe ik ook op een uur tijd. gewoon nu afwachten, valt bij mij ook elke keer anders, afhankelijk van wat ik heb gegeten enz.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
2mg+ per kilo lichaamsgewicht voel je zeker. Volgens mij zit de dunne nu wel op 4mg de kilo. doe ik ook op een uur tijd. gewoon nu afwachten, valt bij mij ook elke keer anders, afhankelijk van wat ik heb gegeten enz.
Ja ongeveer 4mg per kilo nu. was begonnen met +/- 1,5 mg per kilo en voelde daar niet echt iets van.
Ik lees hier vaak dat men er een gram of zelfs grammen door jaagt in een avond/nacht. Dus die 2mg per kilo? Lijkt mij erg weinig.

vader

Belezen gebruiker
Ik heb blauwe 150mg's, 180mg's en de zilveren 200mg LV'tjes geprobeerd, en met al deze gedrukte pillen duurt het altijd wat langer voor hij inslaat vergeleken met poeder of fijngehakte crystal in een vloeitje. Vooral de harde pillen die moeilijk door midden te breken zijn.

vader

Belezen gebruiker
Dan heb ik sjit zooi hahaha! Ik heb ook tolerantie he, gebruik methylfenidaat bijna dagelijks. Afgelopen week de hele week behalve vandaag.
Ai, bij mij is het effect ook veel en veel minder als ik door de weeks een andere stim neem.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb blauwe 150mg's, 180mg's en de zilveren 200mg LV'tjes geprobeerd, en met al deze gedrukte pillen duurt het altijd wat langer voor hij inslaat vergeleken met poeder of fijngehakte crystal in een vloeitje. Vooral de harde pillen die moeilijk door midden te breken zijn.
Aha. Ik wacht af. Merk nu nog steeds niet echt iets.
25 minuten geleden nog 1 genomen. Binnen een uur zal ik wel wat moeten voelen anders zijn het flut/nep pillen

Eve's drop

Badass junkie
Dan heb ik sjit zooi hahaha! Ik heb ook tolerantie he, gebruik methylfenidaat bijna dagelijks. Afgelopen week de hele week behalve vandaag.

Er zijn een legio aan factoren die kunnen meespelen.

Maar aangezien ik de euforie die ik had wel associeer met het serotonine aspect van 3mmc kan ik haast niet geloven dat het een kruis tolerantie heeft met fenidaat.

Dus het kan zomaar zijn dat je in de marketingval bent gelopen i.v.m. de grote designerdrugs ban.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Er zijn een legio aan factoren die kunnen meespelen.

Maar aangezien ik de euforie die ik had wel associeer met het serotonine aspect van 3mmc kan ik haast niet geloven dat het een kruis tolerantie heeft met fenidaat.

Dus het kan zomaar zijn dat je in de marketingval bent gelopen i.v.m. de grote designerdrugs ban.
Ik heb opgezocht en kan met adhd medicatie of sterker uitvallen of zwakker.
Tot nu toe vind ik er nog niks aan.

Martinus

Wijs gebruiker
Ik koop altijd puur poeder en dan rol ik het in een vloeitje. Neem de laatste keren 200mg bommetjes om de 2.5 uur. Dan 3 tot 4 op een nacht.

Das 600 - 800mg op een avond.

De grote hoeveelheid die mensen neemen is ook vooral omdat ze niet meer stoppen met bijnemen.

Eve's drop

Badass junkie
Ik heb opgezocht en kan met adhd medicatie of sterker uitvallen of zwakker.
Tot nu toe vind ik er nog niks aan.

Ga anders even bewegen! Vaak gaat de stofwisseling wat sneller en zie je dat de drugs wat sluimert als je stil blijft zitten.

Beetje dansen of een wandelingetje doen soms wonderen!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik koop altijd puur poeder en dan rol ik het in een vloeitje. Neem de laatste keren 200mg bommetjes om de 2.5 uur. Dan 3 tot 4 op een nacht.

Das 600 - 800mg op een avond.

De grote hoeveelheid die mensen neemen is ook vooral omdat ze niet meer stoppen met bijnemen.
Ik koop geen poeder ivm verslaving craving.
Dit is een x om te proberen voor t verboden word. Of ik moet inslaan.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ga anders even bewegen! Vaak gaat de stofwisseling wat sneller en zie je dat de drugs wat sluimert als je stil blijft zitten.

Beetje dansen of een wandelingetje doen soms wonderen!
Doe ik al.
Merk wel iets mini beetje druk op torso en thats it.
Voel me niet lekkeder, vrolijker, actiever, niks.

Maar ik wacht nog even

Bovenaan