3MMC ontmaagding!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ben wel ook wat lui. Of ontspannen soort van, uitrekken is bv lekker. Voelt net als dat je je uitrekt als je slaperig bent.

Martinus

Wijs gebruiker
Alles is leuk op 3mmc. Das denk de reden dat het zo verslavend is. Ook al vind ik het zelf iets te heftig om het te vaak te willen doen. Als ik met mn vriendin neem dan hebben we 12 uur dikke pret en dan slaap ik letterlijk 24 uur om weer een beetje bij te komen. De fisieke dip is best intens.

CuriousExplorer

DF-koning
Alles is leuk op 3mmc. Das denk de reden dat het zo verslavend is. Ook al vind ik het zelf iets te heftig om het te vaak te willen doen. Als ik met mn vriendin neem dan hebben we 12 uur dikke pret en dan slaap ik letterlijk 24 uur om weer een beetje bij te komen. De fisieke dip is best intens.
Wow, bij jou blijkbaar wel ja 😶

vader

Belezen gebruiker
Nee ik had het over vader. Die heeft wel een heleboel genomen zonder effect
Heb veel te veel gegeten vanavond, vooral veel vlees en andere vettigheid, en ik pak de laatste tijd bijna elk weekend wat 3-mmc ,en sluit dit af met een paar biertjes/ drankjes.
Ondanks een week of soms 2 weken bijkomen wordt het effect elke weekend wat minder. ben in de loop van de afgelopen maanden weer langzaamaan van 0.3gr naar 0,8 - 1gr. gegaan.
Ook als ik 4 of 5 weken geen 3M doe is het effect niet meer wat het geweest is.
Wel is na 4/5 weken de dosis die ik nodig heb voor minimaal effect weer gereset.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Waar heb je zin in nu je je zo voelt?

Mag ook antwoorden na je joint :)
Zin in kletsen en visite. Maar ben alleen hahaha. Oke met jullie dan!

Ik denk dat 3mmc met een groep vrienden wel leuk is. Ik denk idd dat ik dan erg praterig ben en sociaal.
Dansen of muziek doen me niks op 3mmc. Dus voor een feest of festival lijkt t me me minder geschikt.

Voel me wel lekker!

Don Draper

Badass junkie

Bovenaan