Waarom? Wat ze omscrhijft in bepaalde posts klinkt gewoon als 3mmc hoor..
Aaah okee. Sorry, misbegrepen 😘Ik had het over vader die in een paar uur tijd 800mg heeft gegeten en gesnoven en er wijnig van voel.
Zoiets is het ja!Van 3mmc praat ik 8 uur aan 1 stuk door. En in tegenstelling tot mdma weet ik aan het einde van de zin nog waar ik het over heb xD
Hoe zou je 3mmc omscrhrijven dan?Zoiets is het ja!
dit ken ik ja met 3mmc! zo'n heerlijk lui bank gevoel en tegerlijk gevoel van willen praten, heerljk! krijg er gelijk weer zin in!Ben wel ook wat lui. Of ontspannen soort van, uitrekken is bv lekker. Voelt net als dat je je uitrekt als je slaperig bent.
Wow, bij jou blijkbaar wel ja 😶Alles is leuk op 3mmc. Das denk de reden dat het zo verslavend is. Ook al vind ik het zelf iets te heftig om het te vaak te willen doen. Als ik met mn vriendin neem dan hebben we 12 uur dikke pret en dan slaap ik letterlijk 24 uur om weer een beetje bij te komen. De fisieke dip is best intens.
Heb veel te veel gegeten vanavond, vooral veel vlees en andere vettigheid, en ik pak de laatste tijd bijna elk weekend wat 3-mmc ,en sluit dit af met een paar biertjes/ drankjes.Nee ik had het over vader. Die heeft wel een heleboel genomen zonder effect
Wow, bij jou blijkbaar wel ja 😶
Nee.Heb jij geen last dan als je 600+ mg in een sessie neem?
Sowieso lijkt het 0 op speed. Eerder mdma.Hoe zou je 3mmc omscrhrijven dan?
Speed/coke zoals ik eerder zei? Of nog anders?
Zin in kletsen en visite. Maar ben alleen hahaha. Oke met jullie dan!Waar heb je zin in nu je je zo voelt?
Mag ook antwoorden na je joint![]()
Zin in kletsen en visite. Maar ben alleen hahaha. Oke met jullie dan!
Moet je eens seks proberen 😜Ik denk dat 3mmc met een groep vrienden wel leuk is. Ik denk idd dat ik dan erg praterig ben en sociaal.
Dansen of muziek doen me niks op 3mmc. Dus voor een feest of festival lijkt t me me minder geschikt.
Voel me wel lekker!
Moet je eens seks proberen 😜
Ben helaas ook niet geil er van…
Ben helaas ook niet geil er van…
Moet je even je bovenbenen kriebelen 😛Ben helaas ook niet geil er van…
Noppes… 😂Moet je even je bovenbenen kriebelen 😛
Laten we het hopen! 😜Heb wel eens gehoord dat verder in de space/roes de geilheid komt.
Maar ik heb het nooit gebruikt 😅
+1Dat spul maakt mij erg obsessief. Als ik emaal aan sex begin dan stop ik niet meer.
Had ik ook op gerekend. Lees het vaak.Dat spul maakt mij erg obsessief. Als ik emaal aan sex begin dan stop ik niet meer.
Had ik ook op gerekend. Lees het vaak.
Bij speed word ik wel bloedje.
wacht de comedown maar af, thats the sweetspotHad ik ook op gerekend. Lees het vaak.
Bij speed word ik wel bloedje.
Haat koude voeten 😆Ik ga inmiddels keihard, WHAM. zo in één keer. en ik heb m'n stoute schoenen aan (....koude voeten)
welkom in mijn wereld..Haat koude voeten 😆
....mèske ? alles goe ?Dunne, leef je nog?
Voor de mensjes zonder 35 tabs open...Hoe is dit afgelopen? @De Dunnezekers leeft die, met 35 geopende tabbladen.... :P
Hoe is het mogelijk 🤣🤣🤣Ben helaas ook niet geil er van…