Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waar ik op doelde is hoe het brein van een verslaafde werkt. Helemaal bij verslaafden met een uitzichtloze situatie. Hun beloningsmechanisme maakt die keuze eigen voor hen ipv een rationeel besluit.
Waar ik op doelde is hoe het brein van een verslaafde werkt. Helemaal bij verslaafden met een uitzichtloze situatie. Hun beloningsmechanisme maakt die keuze eigen voor hen ipv een rationeel besluit.
De uitkomst staat natuurlijk niet vast. Alleen wordt de keuze heel erg daardoor beïnvloed. Daarom zie ik het niet als een vrijwillige/bewuste keuze. Het is uiteraard mogelijk dat ze er niet voor kiezen maar die kans is een stuk kleiner door de situatie.
Ik moet er ook niets van hebben, dat slammen. Ik gebruik het alleen bij de sex en dan gaat het in een spuitje met water (want het lost prima op) en dan gaat het mijn anus in. Geen junkgevoel, wel snel resultaat (binnen 10 min).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.