3mmc oplossen

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Waar ik op doelde is hoe het brein van een verslaafde werkt. Helemaal bij verslaafden met een uitzichtloze situatie. Hun beloningsmechanisme maakt die keuze eigen voor hen ipv een rationeel besluit.
Dat bedoel ik, als de uikomst al vaststaat vanwege het beloningsmechanisme is er dus geen sprake van een keuze.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Dat bedoel ik, als de uikomst al vaststaat vanwege het beloningsmechanisme is er dus geen sprake van een keuze.
De uitkomst staat natuurlijk niet vast. Alleen wordt de keuze heel erg daardoor beïnvloed. Daarom zie ik het niet als een vrijwillige/bewuste keuze. Het is uiteraard mogelijk dat ze er niet voor kiezen maar die kans is een stuk kleiner door de situatie.

Peter75

Newbie
Zelf weten. Ik vind spuiten wel junkiegedrag. Komen een hoop risico's bij kijken.
Ik moet er ook niets van hebben, dat slammen. Ik gebruik het alleen bij de sex en dan gaat het in een spuitje met water (want het lost prima op) en dan gaat het mijn anus in. Geen junkgevoel, wel snel resultaat (binnen 10 min).

3MCCNL

Newbie
We hebben allemaal een verschillende manier van stofwisseling. Bij mij is de half waarde tijd dubbel vergeleken met wat ik overal lees.

Bovenaan