Hoiii ik ben een jongen van 16 jaar en ik heb een heel groot 3MMC probleem. Ik gebruik 3MMC nu ongeveer een half jaar iets langer misschien, maar in iedergeval ik begon rustig met kleine puntjes en bommetjes en dan ongv 100mg bom daar dan 1 van per avond. Sinds toen ben ik begonnen elk weekend te nemen. Maar nu ben ik zwaar zwaar verslaafd en geloof me het is echt troep! Elk weekend als ik genomen heb maakt niet uit hoe veel of weinig kan ik niet slapen. elk weekend haalde ik 2 nachten door en ging ik in de nacht gewoon door snuiven. Ik ben gestopt met het snuiven, omdat mijn hele neus vol zit met sneetjes en het al 2 weken lang zeer doet. Zelf is mijn dwang naar 3mmc ook heel groot, als ik door de weeks met wat vrienden een biertje aan het doen ben koop ik altijd dezelfde avond nog een gram, omdat ik gewoon me niet kan tegenhouden en die drang is gewoon te sterk. Heb wel eens nachten gehad dat ik er alleen 3g door heen werkte 🤧. En de de hallucinaties waren op het gegeven moment zo erg dat ik niet meer wist wat echt en nep was, hele dag door hoorde ik stemmen, mensen praten, zwarte figuren in men ooghoeken en noem maar op wat ik allemaal door 3mmc wel niet gezien heb is veel veel heftiger en realistieser dan bijvoorbeeld een 2cb trip die ik gedaan heb. En men hart gaat elke nacht als een gek te keer, kan niet meer normaal slapen en ben gewoon echt zwaar zwaar verslaafd. Elke week probeer ik te stoppen maar lukt gewoon niet en daarom wou ik jullie om tips vragen. Sorry voor mijn slechte nederlands en grammatica niet mijn sterkste vak.