3mmc verslaafd

FerdFatoehaus

Badass junkie
In beginsel zul je altijd moeten gaan uitvogelen (al dan niet met hulp) wat de reden achter je misbruik is. Pas als je daar achter bent gaan levensstijl aanpassingen (gezond eten, sporten, sociaal contact e.d.) goed werken.

Floris 1982

Newbie
3MMC veroorzaakt nogal heftige cravings. Je bent echt niet de enige die er moeite mee heeft om het te laten liggen. Er zijn best wel veel mensen die het vaker gebruiken dan ze zelf van plan zijn. Ik heb zelf in ieder geval tientallen mensen gesproken die er best wel 'hooked' aan zijn.

Dus schaam je niet. Erken wat 3MMC met je doet: het is een tijdelijke roes waarvan je nooit genoeg krijgt maar wel altijd spijt. Je wil meer maar tegelijkertijd wil je ook niet meer.

Gelukkig veroorzaakt 3-MMC geen lichamelijke afhankelijkheid. Je kunt dus per direct stoppen.

Het ding met stimulanten is wel dat het eerst vervelender wordt en pas daarna beter, als je stopt. Je kunt in het begin last krijgen van angst of paniekaanvallen, depressieve gevoelens, een lusteloos gevoel, verveling, slaapproblemen, verminderde zin in seks of zelf impotentie.

Al die ervaringen worden wel minder als je het stoppen even volhoudt. Je kunt jezelf dan ook complimenteren met dat je jezelf blij kunt maken zonder kunstmatige ingrepen met drugs. Op die manier bouw je een goed gevoel over jezelf op. En voordat je het weet kun je je niet meer voorstellen dat je nog eens zo'n middel neemt als 3-MMC.

Het enige wat je hoeft te doen is gewoon leven. Als je zin hebt, adem dan een paar keer diep in en uit, en bedenk andere gezondere dingen die je kunt gaan doen.
Klopt als een bus. Alleen je opmerking “En voordat je het weet kun je je niet meer voorstellen dat je nog eens zo'n middel neemt als 3-MMC.” Geldt niet voor iedereen. Ligt denk ik aan de onderliggende reden van de verslaving/langere tijd gebruiken.

Blauweaap

Badass junkie
Klopt als een bus. Alleen je opmerking “En voordat je het weet kun je je niet meer voorstellen dat je nog eens zo'n middel neemt als 3-MMC.” Geldt niet voor iedereen. Ligt denk ik aan de onderliggende reden van de verslaving/langere tijd gebruiken.
Ligt indd per persoon ik zou nooit meer een puntje mephedrone pakken of 3mmc want het werkt gewoon niet op mij. Waarom zou ik het dan gebruiken ?

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik denk dat het ook wel gedeeltelijk aan de persoon ligt en niet aan het middel? Ik heb 1 of 2 jaar geleden 3mmc leren kennen, en ik gebruik het gemiddeld eens in de twee maanden. Ik slik het. Ik heb er gelukkig geen moeite mee om er vanaf te blijven. En het zakje hoeft ook niet op 1 avond leeg. Het is zeker lekker, en snel uitgewerkt. Snuiven vind ik toch minder lekker.

Lycidelisa

Newbie
Hallo allemaal,

Ik gebruik nu ongeveer 6 weken dagelijks 3mmc. Dit om mij beter te voelen dan normaal.
Nu heb ik afgelopen weekend niet gebruikt en kon ik zondagnacht helemaal niet in slaap komen. Telkens angstaanvallen en kwam er maar niet uit.
Wel heb ik al eerdere ervaring met angstaanvallen en kan dit normaal goed onder controle houden. Toch ging dit moeilijk die nacht en leek het ook een soort lucide droom (een soort nachtmerrie, maar ik kon hier niet bewegen behalve als ik echt hard ging schreeuwen of heel hard bewegen.
Iemand die hier ervaring mee heeft en eventuele tips heeft voor mij?

Ik hoor het graag.
Hoi, ja heel herkenbaar vooral dat stuk over lucide droom. Ik weet niet maar gebruik heel veel mmc ook maar geloof heilig erin dat ik nu lucide droom en zoek iemand die dit herkenenook zo ervaart want echt niemand kan ik erover praten

Shitty394

Newbie
3MMC veroorzaakt nogal heftige cravings. Je bent echt niet de enige die er moeite mee heeft om het te laten liggen. Er zijn best wel veel mensen die het vaker gebruiken dan ze zelf van plan zijn. Ik heb zelf in ieder geval tientallen mensen gesproken die er best wel 'hooked' aan zijn.

Dus schaam je niet. Erken wat 3MMC met je doet: het is een tijdelijke roes waarvan je nooit genoeg krijgt maar wel altijd spijt. Je wil meer maar tegelijkertijd wil je ook niet meer.

Gelukkig veroorzaakt 3-MMC geen lichamelijke afhankelijkheid. Je kunt dus per direct stoppen.

Het ding met stimulanten is wel dat het eerst vervelender wordt en pas daarna beter, als je stopt. Je kunt in het begin last krijgen van angst of paniekaanvallen, depressieve gevoelens, een lusteloos gevoel, verveling, slaapproblemen, verminderde zin in seks of zelf impotentie.

Al die ervaringen worden wel minder als je het stoppen even volhoudt. Je kunt jezelf dan ook complimenteren met dat je jezelf blij kunt maken zonder kunstmatige ingrepen met drugs. Op die manier bouw je een goed gevoel over jezelf op. En voordat je het weet kun je je niet meer voorstellen dat je nog eens zo'n middel neemt als 3-MMC.

Het enige wat je hoeft te doen is gewoon leven. Als je zin hebt, adem dan een paar keer diep in en uit, en bedenk andere gezondere dingen die je kunt gaan doen.
Mooi verwoord👌🏻

Zeehond

Badass junkie

Ik heb deze reactie uit mei vorig jaar nog eens een paar keer gelezen.
Naar mijn idee dekt dit volledig de lading.
Zelden zo’n goede analyse gelezen.
Vandaar dat ik er ruim een jaar later nog eens op reageer. Blijft actueel, ook gezien het intensieve gebruik door velen hier.
Complimenten aan @Neo-Shulginist.

Rivalrie

Badass junkie
Ik heb deze reactie uit mei vorig jaar nog eens een paar keer gelezen.
Naar mijn idee dekt dit volledig de lading.
Zelden zo’n goede analyse gelezen.
Vandaar dat ik er ruim een jaar later nog eens op reageer. Blijft actueel, ook gezien het intensieve gebruik door velen hier.
Complimenten aan @Neo-Shulginist.
Eens. Denk ook dat de problemen rond 3mmc juist mensen nieuwsgierig gemaakt heeft. Niemand wilt zoals boaz worden als in het programma verslaafd, maar de meeste mensen denken dat ze het goedje wel aankunnen. Vaak gaat dit verkeerd.

Lycidelisa

Newbie
Eens. Denk ook dat de problemen rond 3mmc juist mensen nieuwsgierig gemaakt heeft. Niemand wilt zoals boaz worden als in het programma verslaafd, maar de meeste mensen denken dat ze het goedje wel aankunnen. Vaak gaat dit verkeerd.
Helemaal mee eens met alles wat jullie zeggen. Het lijkt onschuldig en had eerst ook vele andere dingen gedaan had mij goed ingelezen dacht ben niet verslavings gevoelig 1 x was genoeg. Klote spul heeft mij in zijn macht

Bovenaan