3MMC.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Zinnentuimel

Belezen gebruiker
Nu vind ik het best jammer dat hier geen verkooppunten genoemd mogen worden. Maar p-verdikke, ik doseer 3-MMC op 50 mg, en neem dan 2 of hooguit 3 keer op een avond een capsule. En daarvan ga ik compleet uit mijn plaat. Ik kan me niet voorstellen dat je 320 mg mild vindt. Ik zou inderdaad bijna gaan vermoeden dat je onzuiver spul hebt.
Oh wauw, dat is haast niks vergeleken met wat ik neem inderdaad. Lees wel vaker over lage doseringen. Het is sowieso een subtiel stofje vind ik, niet zo geforceerd als mdma of speed, maar ik kan me niet voorstellen dat ik van 50 mg van mijn spul iets zou voelen. Vermoed dus zelf ook dat het niet zo puur is.

De Dunne

Badass junkie
Oh wauw, dat is haast niks vergeleken met wat ik neem inderdaad. Lees wel vaker over lage doseringen. Het is sowieso een subtiel stofje vind ik, niet zo geforceerd als mdma of speed, maar ik kan me niet voorstellen dat ik van 50 mg van mijn spul iets zou voelen. Vermoed dus zelf ook dat het niet zo puur is.
Kan ook zijn dat je een ander gevoel nastreeft. Dat je dus het heftige gevoel van een hoge dosering als normaal bent gaan zien. Dan valt een lagere dosering idd tegen.
Met mdma zie je dat ook heel vaak. Men begint met veel te hoge doseringen de eerste keren waardoor je het “echte” mdma gevoel niet hebt leren waarderen/uitvinden. Als men dan toch verstandig gaat doen en lager gaat doseren in de toekomst dan denken ze dat het weinig doet. Ze zijn gewend geraakt aan het te hard gaan en de denken dat het erge kaakschaatsen, krampen, flink waus zijn de juiste mdma effecten zijn.

Zinnentuimel

Belezen gebruiker
Kan ook zijn dat je een ander gevoel nastreeft. Dat je dus het heftige gevoel van een hoge dosering als normaal bent gaan zien. Dan valt een lagere dosering idd tegen.
Met mdma zie je dat ook heel vaak. Men begint met veel te hoge doseringen de eerste keren waardoor je het “echte” mdma gevoel niet hebt leren waarderen/uitvinden. Als men dan toch verstandig gaat doen en lager gaat doseren in de toekomst dan denken ze dat het weinig doet. Ze zijn gewend geraakt aan het te hard gaan en de denken dat het erge kaakschaatsen, krampen, flink waus zijn de juiste mdma effecten zijn.
Tjsa, zou kunnen, maar doseer juist vaak aan de lage kant met drugs. Met MDMA nam ik ook nooit meer dan een halve pil over een feest (weeg 65 kg, en onze pillen waren vaak 200 mg) en daarvan werd ik vaak al vrij wausig terwijl vrienden dan gewoon twee van dat soort pillen hadden weggewerkt. Speed hetzelfde verhaal. De eerste keer 3-MMC had ik 135 mg op en toen twijfelde ik serieus of het wel werkte. Maar goed, kan zijn natuurlijk, dat ik meteen te hoog heb ingezet, maar als ik zie hoe gevoelig ik ben voor mdma dan had ik die dosis 3-mmc waarschijnlijk wel als iets steviger ervaren, vermoed ik dan.

De Dunne

Badass junkie
Tjsa, zou kunnen, maar doseer juist vaak aan de lage kant met drugs. Met MDMA nam ik ook nooit meer dan een halve pil over een feest (weeg 65 kg, en onze pillen waren vaak 200 mg) en daarvan werd ik vaak al vrij wausig terwijl vrienden dan gewoon twee van dat soort pillen hadden weggewerkt. Speed hetzelfde verhaal. De eerste keer 3-MMC had ik 135 mg op en toen twijfelde ik serieus of het wel werkte. Maar goed, kan zijn natuurlijk, dat ik meteen te hoog heb ingezet, maar als ik zie hoe gevoelig ik ben voor mdma dan had ik die dosis 3-mmc waarschijnlijk wel als iets steviger ervaren, vermoed ik dan.
100mg mdma met 65 kg is niet laag gedoseerd. Dat is een juist goede dosering van mdma. Ongeveer 1,5 mg per kg lichaamsgewicht. Dat is keurig hoor. En idd kan iedereen en elke keer ook anders reageren.

Perenijsje

Bewuste gebruiker
De vorige keer viel het met de dip achteraf wel mee, weinig last gehad. Maar nu gisteren echt super wiebelig en emo. Liep de halve dag te janken. Kwam misschien ook door een voorval wat ik had met iemand gisteren, maar m'n emoties waren wel echt versterkt. Vandaag gaat het gelukkig weer beter.

Cutpool

Newbie
3-MMC van tegenwoordig is heel slecht en heeft niks te maken met 3-MMC uit 2016 of eerder. Toen was het een goede spul, nu is het een beperkte speed/mdma achtige iets. Een af-rader ;d
Toen: 100mg in je neus en je ging ECHT lekker. 200 was te veel.
Nu: 300mg in je neus en je voelt wat speed en iets en daarna voel je gewoon kklote
bah

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
3-MMC van tegenwoordig is heel slecht en heeft niks te maken met 3-MMC uit 2016 of eerder. Toen was het een goede spul, nu is het een beperkte speed/mdma achtige iets. Een af-rader ;d
Toen: 100mg in je neus en je ging ECHT lekker. 200 was te veel.
Nu: 300mg in je neus en je voelt wat speed en iets en daarna voel je gewoon kklote
bah
Dit wordt van 4-MMC (mephedrone) ook gezegd. Deze achteruitgang in kwaliteit zou te maken hebben met een ander productieproces sinds het verbod in China van oktober 2015 heb ik me laten vertellen. Ik wist echter niet dat dit bij 3-MMC ook aan de orde is. Ik weet ook niet zeker of 3-MMC ook onder die China ban van oktober 2015 valt.

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Om nog in te vallen op de kwaliteit.
Mijn eerste 2 batches waarvan de 1ste gratis als welkom van de vendor.
Dacht bijna dat ik 4mmc gekregen had omdat ik het op dat moment nog niet kon vergelijken. Spreek wel over 3/4 jaar terug of iets langer. Zoals jij zegt, @verwondering , 50mg was echt een bommetje aan gezelligheid.
2de batch exact hetzelfde.
Heb daar toen ook een tijdje over gedaan om op te krijgen.
Daarna andere structuur en meer korrelend.
Van 50 mg weinig gevoel, van 100 a 150mg wel nog de rush maar bij verre niet meer zo intens.
Bij andere vendors nog besteld maar geen betere kwaliteit meer gevonden.

Snuifduifie

Experimenterende gebruiker
Dus 70 - 130mg via je mond nemen is een gemiddelde dosis, en hoger als 130mg is dus hoge dosis? Ben best nieuwschierig naar dit goedje ook omdat je er zo makkelijk aan kan komen! :tongueout: de effecten lijken me ook wel leuk :) beetje mdma achtig ofzo

Het MDMA achtige word inderdaad krachtiger, ik maak meestal bommetjes van c.a 300mg. Dan merk ik bij mezelf de trillende ogen en iets kaakspanning opkomen. Ik ben 1.90 en c.a 80kg
Vanaf 750mg werd ik goed misselijk.

MDMAZING

Badass junkie
Het MDMA achtige word inderdaad krachtiger, ik maak meestal bommetjes van c.a 300mg. Dan merk ik bij mezelf de trillende ogen en iets kaakspanning opkomen. Ik ben 1.90 en c.a 80kg
Vanaf 750mg werd ik goed misselijk.
Ik vind 3mmc tering lekker. Ik heb geen idee bij hoeveel mg ik die mdma gevoel krijg, maar dat krijg ik volgens mij al vrij snel. Ik had een maandje geleden 250/300mg over een zaterdag genomen.. dat is toch een lekkere ervaring..zo ongelovelijk veel euforie, etc.. vind het zelfs lekkerder als mdma.. vooral omdat je bij 3mmc steeds kan bijnemen en steeds weer naar je 'piek' kan gaan.. wat je bij mdma niet kan.

Weten jullie toevallig bij hoeveel mg het mdma gevoel komt? Heb een tijd terug een weegschaaltje aangeschaft, en weer 3 gram 3mmc.

Wel had ik na die zaterdag van 250/300mg over de dag last van pijn en druk op me borst dat uitstraalde naar me kaak.. ik naar het ziekenhuis en ik liep gewoon binnen met deze klachten.. mocht meteen door ene dokter bekeken worden.. Bleek dat ik aan het hyperventileren was en dat heeft dezelfde klachten als een hartaanval.. doodseng.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Komt dat door die tip van mij? :wink:

3-MMC is inderdaad een goede energiebooster tijdens een LSD-trip, dus perfect op psytrancefeestjes. Het heeft mij vorige keer goed geholpen om de DOC wat energieker te maken.

Ik ben er blijkbaar erg gevoelig voor, want de hoeveelheden die jij noemt zijn mij veels te veel. Ik had vorige keer twee keer 40 mg in een capsule gebruikt gedurende een uurtje of 4. Op 100 mg in één keer zou ik echt niet rustig op de bank kunnen zitten, en bij 200 mg in één keer spring ik tegen het plafond.

Ik gooi sowieso alle uppers gemakshalve op de grote hoop en hanteer daar de driemaandenregel bij. Dus ook na 3-MMC drie maanden geen uppers. Al lukt dat niet altijd natuurlijk... :rolleyes:
Dit verbaast me dan weer, naar de andere kant! Ik vond er weinig bijzonders aan, op (dacht ik) 150 mg. Beetje flauw. Het voelde voor mij meer als milde speed met een MDMA-echo dan als een flinke serotonineslurper. Maar goed, gevoel zegt weinig... en het effect verschilt nogal per individu blijkbaar! Alle reden om voorzichtig te zijn met 3-MMC... er is nog weinig over bekend. Ik vind het echt schokkend wat voor doseringen ik hier de revue zie passeren.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
vind het zelfs lekkerder als mdma.. vooral omdat je bij 3mmc steeds kan bijnemen en steeds weer naar je 'piek' kan gaan.. wat je bij mdma niet kan.
Hoeveel neem je telkens bij en op welke manier neem het in? en waarom kan het het bij 3-MMC wel en bij M niet?

MDMAZING

Badass junkie
Hoeveel neem je telkens bij en op welke manier neem het in? en waarom kan het het bij 3-MMC wel en bij M niet?
Omdat je bij mdma nooit meer je ‘hoogte punt’ kunt bereiken.. en bij 3mmc wel.. daarom is het zo verleidelijke om het steeds bij te nemen.. en natuurlijk super verslavend

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Omdat je bij mdma nooit meer je ‘hoogte punt’ kunt bereiken.. en bij 3mmc wel.. daarom is het zo verleidelijke om het steeds bij te nemen.. en natuurlijk super verslavend
Want je kan stapelen met 3mmc ofzo? Hoeveel neem je per dosis ongeveer dan en om de hoeveel tijd? Neem je het oraal of nasaal?

Zinnentuimel

Belezen gebruiker
Twee sampletjes (gekocht bij twee verschillende bekende Nederlandse websites) laten testen bij de VNN. Blijkbaar kunnen ze het niet kwantificeren, terwijl de man die de samples innam wel zei dat dit kon, dus snap er even niks van. Was me namelijk te doen om de percentages, maar goed.

Blijkbaar zit in beide samples naast 3-mmc een andere onbekende psychoactieve stof. In één sample zit naast een onbekende psychoactieve stof ook nog iso-mephedrone. Iemand enig idee wat dat is? Testcentrum raadt het af het te gebruiken vanwege die onbekende psychoactieve stof. Maar goed, kan niet zoveel met zulke resultaten. Iemand? Ideeen? Pls

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@Zinnentuimel
Iso-mephedrone is een isomeer van Mephedrone, oftewel 4MMC.

Zelfde aantal en zelfde hoeveelheid atomen dus als 4mmc, maar anders gerangschikt dus andere eigenschappen. Ik gok zo op een reststof uit het productieproces of een productiefoutje die ze als versnijdingsmiddel hebben gebruikt.

Blijkbaar zit in beide samples naast 3-mmc een andere onbekende psychoactieve stof.
Van een onbekende stof kan je natuurlijk nooit weten of die psychoactief is of niet.

Je kan 2 dingen doen, je neemt het advies van het testcentrum over of niet.

Laatst bewerkt:

Zinnentuimel

Belezen gebruiker
@acht.zes Ah thanks, dat is verhelderend. Dat iso-mephedrone klinkt in elk geval niet heel puik.

Van een onbekende stof kan je natuurlijk nooit weten of die psychoactief is of niet.
Ja, dit vind ik dus ook een beetje raar... Hij zei letterlijk: "Een onbekende stof die ook psychoactieve eigenschappen heeft", maar geen idee hoe ze dan weten dat die stof daadwerkelijk psychoactief is, als hij dat al is.

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
@acht.zes Ah thanks, dat is verhelderend. Dat iso-mephedrone klinkt in elk geval niet heel puik.

Ja, dit vind ik dus ook een beetje raar... Hij zei letterlijk: "Een onbekende stof die ook psychoactieve eigenschappen heeft", maar geen idee hoe ze dan weten dat die stof daadwerkelijk psychoactief is, als hij dat al is.
Misschien dat ze wel hebben kunnen constateren dat het tot een bepaalde stofgroep behoort - bijvoorbeeld tot de cathinonen waar 3- en 4-MMC toe behoren - maar niet hebben vastgesteld welke precies?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Misschien dat ze wel hebben kunnen constateren dat het tot een bepaalde stofgroep behoort - bijvoorbeeld tot de cathinonen waar 3- en 4-MMC toe behoren - maar niet hebben vastgesteld welke precies?
Ik heb ook regelmatig begrepen (woon zelf in België dus krijg in directe zin weinig mee van de testcentracultuur, dus iemand, correct me if I’m wrong) dat de naam van zo’n stof die gevonden bewust niet wordt gegeven omdat ze het gewoon algemeen willen houden door te adviseren vervuild spul niet te nemen, maar tegelijkertijd ook willen voorkomen dat mensen zelf met informatie aan de haal gaan (zoals voorbarig spookverhalen verspreiden).

Toen onze 2C-B-pillen geen 2C-B bleken te bevatten maar een andere ‘onbekende’ stof, werd daar niet bij vermeld wat het was. Ik vermoed dat het om het niet-psychoactieve 4,5-dimethoxyfenetylamine gaat maar dit werd dus niet prijsgegeven.

Vind het dan trouwens opzich niet zo handig dat ze in bovenstaand geval wel erbij vertellen dat het om een psychoactieve stof gaat. Dat zou een niet al te kritisch iemand ertoe kunnen aanzetten het toch te proberen, kan ik me zo voorstellen.

Zinnentuimel

Belezen gebruiker
Ik bedacht me ineens: kan die onbekende psychoactieve stof misschien 4-CMC zijn? Dit is namelijk een goedkopere stof maar als je het mixt met 3-MMC schijnt het effect in de buurt te komen van 4-MMC. Of zouden ze dat bij het testcentrum niet meer onbekend noemen?

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
. Ik heb gister 3mmc besteld op xxx weet iemand of die betrouwbaar is. Ik vraag me dit af omdat 3mmc meestal bruinig is en deze helemaal spierwit . Heeft iemand er ervaring mee ?
De vendor noemen is hier helaas niet toegestaan. Dus beter kun je de link even verwijderen.

Zelf heb ik ook spierwitte 3-MMC, en niks geen klachten daarover. Doet precies wat het moet doen.

Mijn ervaring met 3mmc is erg goed en ik verkies dit eigenlijk wel boven alle andere drugs. De effecten zijn te vergelijken van een soort combinatie van coke/speed en mdma, het voordeel is dat je helder blijft (tenzij je flink veel neemt, dan wordt je na een tijdje wel verstrooid maar wel op een prettige manier). Het is mogelijk om te kunnen slapen nadat je een aantal uren bent gestopt, al gaat het wel moeilijk wanneer je veel hebt gebruikt. Dit is mogelijk omdat er geen speed in 3mmc zit.

Er zit een verschil tussen het effect wanneer je het snuift of inneemt via een capsule. Via een capsule vind ik de effecten meer euphorisch. Daarnaast vind ik dat je in verhouding met capsules meer neemt dan als je het snuift. De effecten blijven ook langer als je het slikt en het begint te werken na 10-60 min. Als je snel last hebt van maagzuur dan adviseer ik om maagtabletjes te nemen bij het slikken van 3mmc.

Wat je als negatief effect kan ervaren is dat het zeer verslavend is. Je kan moeilijk stoppen en je hebt continu de drang om te blijven nemen. Als je verslavings gevoelig bent dan zou ik zeker oppassen met het gebruik van deze drugs.

De dosering is per persoon verschillend wat ik opmerk in mijn omgeving. De een gebruikt een gram per avond terwijl een ander het zelfde effect heeft met een halve gram.

Laatst bewerkt:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
De een gebruikt een gram per avond terwijl een ander het zelfde effect heeft met een halve gram.
Een halve gram is nog ontzettend veel in mijn ogen. Ik ben nog niet verder gekomen dan 150mg op een hele avond. Nou moet ik zeggen dat dat geen hoge dosis was maar kan me moeilijk voorstellen een halve gr weg te tikken op een avond.
Verder vind ik het best lekker spul alleen het veroorzaakt ontzettend cravings waardoor het wel moeilijk stoppen is als je eenmaal begonnen bent.

Bovenaan