3mmc

Noëlle

Newbie
Hallo mensen, ik ben Noëlle en ik heb dus 3mmc gebruikt. (gesnoven) Nou is het zo dat ik nooit echt last van iets had zoals ziek voelen enz. Alleen nu heb ik sinds laatst dat als ik 3mmc snuif dat ik tegen het eind van de avond enorm misselijk word en een heel leeg gevoel in m’n maag heb. Ik heb altijd wel gehad dat ik een leeg gevoel had in mijn maag maar ik word nu echt misselijk en mn buik is super gevoelig, ik heb geprobeerd te eten en drinken van alles en nog wat maar niks helpt. Wat moet ik doen waardoor dit niet meer voor komt of dat de misselijkheid weg gaat?

KaasKiller2000

Experimenterende gebruiker
Misschien een voor de hand liggende vraag, maar heb je voor het gebruik goed gegeten? En was je fris en fruitig toen je begon met het gebruik?

Kibo3

Bewuste gebruiker
Had je inderdaad vooraf en tijdens voldoende gegeten/gedronken? Met terugwerkende kracht gaan eten zal niet gelijk helpen.

StraatPiraat

Badass junkie
Hallo mensen, ik ben Noëlle en ik heb dus 3mmc gebruikt. (gesnoven) Nou is het zo dat ik nooit echt last van iets had zoals ziek voelen enz. Alleen nu heb ik sinds laatst dat als ik 3mmc snuif dat ik tegen het eind van de avond enorm misselijk word en een heel leeg gevoel in m’n maag heb. Ik heb altijd wel gehad dat ik een leeg gevoel had in mijn maag maar ik word nu echt misselijk en mn buik is super gevoelig, ik heb geprobeerd te eten en drinken van alles en nog wat maar niks helpt. Wat moet ik doen waardoor dit niet meer voor komt of dat de misselijkheid weg gaat?
Goed eten en drnken voofaf, en capsules of bommetjes slikken ipv snuiven. Is imo by far de beste optie

KaasKiller2000

Experimenterende gebruiker
Doordat 3mmc de reuptake van dopamine en noradrenaline belemmerd, verhoogd de concentratie van deze neurotransmitters. Dit heeft bijvoorbeeld als gevolg dat de hardslag omhoog gaat, de vaten van de nieren zich verwijden en dat de darmen worden beïnvloed. Oftewel, de nieren scheiden meer vocht uit, waardoor uitdroging kan ontstaan. Ook hebben dopamine en noradrenaline dus invloed op de darmen. Ik durf dit niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk dat het voedsel zich sneller door de darmen manoeuvreert. Dit heeft dan weer als gevolg dat voedingsstoffen niet goed opgenomen konden worden en dat de ontlasting vaak meer water bevat

Conclusie, misschien toch nog meer van te voren eten dan je gedaan had. Verder heeft je lichaam misschien teveel ruzie met het stofje, blijf altijd luisteren naar je lichaam. Als de stof niets is voor je lichaam, is het slim om het gewoon links te laten liggen.

Kleine toevoeging, serotonine heeft weer een hele andere werking op de nieren dan dopamine. Hierdoor gaat plassen op MDMA vaak lastiger dan speed of 3mmc.

Laatst bewerkt:
Bovenaan