Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik was laatst nog eens wat online RC vendors aan het bekijken en kwam 4-FLUOROCOCAINE tegen. Op bepaalde sites wordt er beweerd dat het 60x sterker is als cocaine. Heeft iemand hier al ervaring mee?
Ik kende het ook nog niet. Het lijkt erg sterk op cocaine en zou evenveel op je dopamine en noradrenaline werken. Wel komt er ook flink serotonine vrij en daar verschilt het in met cocaine. Het zal waarschijnlijk veel meer op 4-FA/MDMA lijken als op sos. Het kan wel is een linke combi zijn voor je dakpan. Maar wel interessant stofje.
Siemen23 zei:
Hey iedereen
Ik was laatst nog eens wat online RC vendors aan het bekijken en kwam 4-FLUOROCOCAINE tegen. Op bepaalde sites wordt er beweerd dat het 60x sterker is als cocaine. Heeft iemand hier al ervaring mee?
dat lijkt me eigenlijk vooralsnog genoeg bob, Ik lees serotonine activiteit tussen de 35x en 100x op verschillende bronnen, het vergelijken met coke wat op mdma lijkt kan een flinke understatement blijken. ik kan zelf geen eenduidige doseringen vinden en dergelijke dus...
Let dus erg op je dosering en begin laag. doe het niet te vaak en kijk op andere bronnen op internet of je meer kan vinden. Op wikipedia, erowid, bluelight etc. staat vaak meer informatie, maar je blijft je eigen proefkonijn.
Dat valt te bezien eerlijk gezegd. Amfetamines zoals 4-FA en MDMA zijn namelijk naast heropname remmers van noradrenaline/dopamine/serotonine ook releasers hiervan.
Cocaine is slechts een heropname remmer van bovengenoemde neurotransmitters en waarschijnlijk is 4′-Fluorococaine ook slechts een heropname remmer. Wel eentje met inderdaad een veel sterker effect op serotonine dan cocaine.
Wat voor effect het precies gaat geven is dus een beetje speculeren, maar ik zou in ieder geval wel echt iets totaal anders dan cocaine verwachten. Of het heel recreatief spul is durf ik zo niet te zeggen.
Ga het toch maar links laten liggen, klinkt als best wel heftig spul. Misschien eens proberen als er wat meer over bekend wordt en er wat meer ervaringen zijn om te lezen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.