4 FMP thuis??

Hoorn1992

Newbie
Beste Allemaal!

Wij zijn een weekendje aan het plannen om lekker thuis met een groepje gezellig te zitten.
Nu zijn er een paar van ons groepje met het idee gekomen om in plaats van x 4fmp te gebruiken. :confused:
Ik heb tot nu toe 2 keer 4fmp gebruikt maar dit was op feestjes, top vermaakt daar niet van. Maar zoals ik al zeg dit was op een feest.

Heeft er een van jullie ervaring hiermee raden jullie het aan?

Groetjes uit Hoorn :wave: :wave: :wave:

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Kan prima, alleen moet je wel rekening houden met het feit dat je nog erg lang wakker zal blijven nadat het 'uitgewerkt' is, 4-FA heeft een erg lange nastimulatie.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Paar joints roken op het eind doet het vaak wel voor me hoor :stoned: . Maar zulke avondjes lopen toch vaak uit de hand en word het toch geen slapen meer :tearsofjoy:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ook thuis is 4-FA best leuk hoor, lekker muziekje opzetten, beetje slap ouwehoeren, potje kaarten ofzo.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Ook thuis is 4-FA best leuk hoor, lekker muziekje opzetten, beetje slap ouwehoeren, potje kaarten ofzo.

Potje kaarten met 4F? Man dan zit ik als een malloot te stuiteren op mijn stoel als ik dat ga doen!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
oortjes zei:
Psychedelibee zei:

Potje kaarten met 4F? Man dan zit ik als een malloot te stuiteren op mijn stoel als ik dat ga doen!
Heb ik totaal geen moeite mee, ook met pep kan ik nog prima een potje kaarten. Stil zitten op stimulanten vind ik nooit zo'n probleem zolang ik maar wel iets doe en dat kan ook iets mentaals zijn.

Bovenaan