4-FMP

2C-Em

Belezen gebruiker
Afgl. weekend 125mg op, minder dan ik normaal doen, op een later moment gecombineerd met een pilletje (getest @ 160-174mg), was nice :)

Nathaniel

Wijs gebruiker
Dan springen de tranen in je ogen van de pijn.

Bij mij althans, enige stof waarbij ik last heb van een "branderig gevoel in de neus". Dat was één keer maar nooit weer.
Het schijnt dat 4fmp extreem snel inslaat nasaal, maar hier heb ik niks van gemerkt. Maar dat zou dus ook kunnen komen doordat mijn lichaam me een shot pijnstiller gaf wegens mijn neus die voelde alsof hij in de fik stond..

Nathaniel

Wijs gebruiker
Hahaha ja dat ging met een kwartiertje wel weer over :P
Maar dat kwartier pijn was het niet waard..

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Ik denk dat dat laatste niet zo goed is voor je gebit, want ja, het blijft toch chemische zooi, nietwaar? Beter gooi je gewoon wat van die zooi in een vloeitje en werk je 't weg met wat drinken.

Axxess

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Moet 4fmp perse in een capsule, of kan het ook in een glas water? En dan opdrinken dus
kan in een glas water of ranja; ik nam het in opgelost in een of 2 slokken water; direct weg tikken als een shotje en daarna nog een glas water erachteraan; en 1tje om je mond te spoelen.

Legaldope

Experimenterende gebruiker
Ik betaal 25€/gram.
Hoorde mensen hier praten over 50€ per gram.
Zou dat nooit uitgeven aan 4-FMP.
(Kzit toch juist als ik zeg dat het een geelig poeder is?)
Vond 25€ de geschikte prijs :tongueout:

Ik ken 4-FMP al een aantal jaartjes en ik vind het top spul. Toen het in NL zijn "bekendheid" begon te krijgen kocht ik het altijd per gram, maar inmiddels is dat niet meer zo.

In de jaren 90 was ik verzot op speed... maar zoals iedereen weet vertieft speed je behoorlijk. 4-FMP vond ik een goede vervanger voor op een feest... Je bent speedy, heb een licht enthogene roes, maar je ziet er niet uit alsof elk moment eens seriemoord kan plegen (de agressieve speed blik). Het geeft ook niet het opgefokte gevoel dat je met speed heb. Wel kan je een hele avond dansen zonder moe te worden, en als je in de "zone" gaat (zo noem ik dat altijd) dan neemt de muziek je lichaam helemaal over.

Ik lees nu overal dat 4-FMP onder verscheidene namen (Flux, Alegria, Torro Caps) te vinden is in de smart-shops. En omdat ik niet zo'n heftige feester meer ben, vind ik het niet erg om iets meer te betalen voor een enkele dosis. Ik woon inmiddels in omgeving Amsterdam, en ben in Amsterdam Centrum alle smart-shops afgeweest en niet eentje kan mij verder helpen. Ze worden allemaal heftig gecontroleerd door de overheid. Is het nu zo dat ik niet in Amsterdam moet zoeken, maar daar buiten? Of word het tegenwoordig helemaal niet meer in smart-shops verkocht???

Flameon

Badass junkie
wordt niet meer in de smartshops verkocht zover ik weet .... en nu niet verder vragen want dan overtreedt je de regels :wink:

2C-Em

Belezen gebruiker
The New Breed zei:
en als je in de "zone" gaat (zo noem ik dat altijd)
Hehe, herkenbaar, ik snap wel wat je bedoelt. Heb het er nog met niemand zo over gehad, maar me laatst een paar keer bedacht ja 'in the zone' :)

DarkBeatz

2C-Em zei:
The New Breed zei:
en als je in de "zone" gaat (zo noem ik dat altijd)
Hehe, herkenbaar, ik snap wel wat je bedoelt. Heb het er nog met niemand zo over gehad, maar me laatst een paar keer bedacht ja 'in the zone' :)

Ik snap het ook wel, laatst ook gehad op slechts 80mg in een discotheek. Stond even lekker te dansen als dat ik zou doen op een groen canadeesje :mrgreen:

vork

Belezen gebruiker
Het is inderdaad heel fijn spul 4-fm. Alleen heb ik dit laatst gebruikt op een kraakfeestje in combinatie met mdma en dat beviel niet.
De trip zelf wel,alleen had 3 dagen een ontzettende kater. Ik had een bommetje met 195 mg afgewogen en dat was precies goed voor mij. Ik heb al meer met 4-fmp geëxpirimenteerd en ik weet dat dit voor mij een hele fijne dossis is. Rond half 4(op de helft van mijn trip) bood iemand mij een beetje mdma aan en ik had toen 50 mg mdma bijgenomen. Het was een geweldige trip :hearteyes: Helemaal opgegaan in de muziek,sterkere liefdesgevoel dan met mdma alleen en super veel energie. Alleen die kater was vervelend,naar mijn idee kwam het niet alleen omdat ik teveel had genomen(stom dat geef ik toe :wink: ) maar vooral omdat 4-fmp op je dopamine werkt en mdma op je serotine. Tuurlijk de kater kon ik verwachten met deze hoeveelheden maar toch denk ik dat het ook te maken heeft met de combo 4-fmp/mdma

muronivid

Newbie
het schijnt wel op de nier te gaan, op ieder geval in de kombinatie met alkohol.
Ik heb niet erg veel erbij gedronken, maar wel sterke Alkohol.

Was geen pijn ofzo maar ik voelde het wel, hoe ik het ook heb als ik veel Alkohol drink de volgende dag. Ook heb ik dit al op meerdere sites gelezen, dus het beste niet Kombineren :wink:

Flameon

Badass junkie
Met drank geen problemen. Ik heb er ontzettend veel op gezopen, al vaak genoeg. Maar verschilt misschien ook per persoon

vork

Belezen gebruiker
Waarom zou je zoiets mixen met alcohol? Je merkt er niks van en de kater word groter. Een biertje voor de smaak vind ik wel lekker maar meer ook niet. Geef mij dan maar een glaasje water :tearsofjoy:

DarkBeatz

Iemand ervaring met bijnemen om het effect te verlengen? Ik dacht eraan om op een feestje rond 24u savonds 100mg te nemen en dan een 3u later nog eens 80mg. Komt er nog uberhoud iets terug van de rush die je normaal hebt van 4-FMP de eerste uurtjes? Of blijft het gewoon bij de helderheid en extra energie. En hoelang verlengt het bijnemen de werkingsduur?

vork

Belezen gebruiker
Bijnemen heeft denk ik op 4-fmp weinig zin. De rush duurt bij mij iedergeval 3 uur en daarna voel ik hem nog wel maar niet meer zo heel sterk. Ook al ga je bijpakken je krijgt de rush er niet mee terug. Mijn ervaring is met het bijpakken van 4-fmp dat je heel lang niet kan slapen,ben dan wel moe genoeg maar slapen word hem dan echt niet :wink: Nog een reden om niet bij te pakken naar mening.

Hashja

Bewuste gebruiker
Waar ik persoonlijk goede ervaring mee heb is het bij pakken van kleine hoeveelheden mepedrone als de empathie-rush van 4-fmp voorbij is. Afgelopen zaterdag gedaan, als volgt:

200mg 4-fmp.
100mg 4-fmp (een uur later).
? mg mephedrone (nasaal, kleine lijntjes, vanaf 4 uur na eerste inname).
gestopt (6 uur na eerste inname).

Weegschaal was gesneuveld dus de informatie in dit bericht is niet geheel betrouwbaar. Maar de grote lijn is dat dit lekker combineert.

vork

Belezen gebruiker
Maar mischien heeft hij geen mephedrone :P En 300 mg is naar mij mening wel erg veel voor 4-fmp.
Persoonlijk zou ik niet hoger gaan dan 200 mg. Daarboven krijg ik en een aantal vrienden van mij hartklopingen,lang niet kunnen slapen en een beetje te wazig gevoel. Maar dat kan natuurlijk bij iedereen verschillen. Ik denk dat je misschien beter 180 mg kan pakken daarop doorgaan en als je iets van de rush terug wilt voelen of iets langer door wilt gaan hasj gaan roken.

Hashja

Bewuste gebruiker
Verschilt zeker per persoon. Van 100mg 4-fmp voel ik (vrijwel) niets, en 200mg is me net wat te licht af, dus van daar de hogere dosis. En Hasj is zeker fijn, but that doesn't cut it for me, vandaar. :wink:

vork

Belezen gebruiker
Dat is pech hebben :wink: Ik weet wel van een aantal smartshops dat ze het nog onder de toonbank verkopen. Beetje leuk praatje maken,doorvragen en dan blijkt dat ze niet alleen legale middelen verkopen hahah.

DarkBeatz

Hashja zei:
Verschilt zeker per persoon. Van 100mg 4-fmp voel ik (vrijwel) niets, en 200mg is me net wat te licht af, dus van daar de hogere dosis. En Hasj is zeker fijn, but that doesn't cut it for me, vandaar. :wink:

Ik zelf heb op 100mg ook al een alleraardigste rush, het is niet echt strak staan ofzo maar heerlijke tintelingen en lekker energie om te dansen :) Misschien wat methylone bijnemen na een aantal uurtjes dan.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
DarkBeatz zei:
Sublimo zei:
Het verschilt inderdaad enorm per persoon, ik ga van 150 - 180 mg al kneiterhard. :hearteyes:

Inderdaad, van 150mg sta ik mits de juiste setting even strak van als 140mg mdma :hearteyes:

Ik vind eigenlijk wel dat het niet echt valt te vergelijken met MDMA, voor mij is het echt een totaal apart en ander gevoel dan MDMA. Het is minder hard, wat ik persoonlijk wel aangenaam vind.

DarkBeatz

Sublimo zei:
Ik vind eigenlijk wel dat het niet echt valt te vergelijken met MDMA, voor mij is het echt een totaal apart en ander gevoel dan MDMA. Het is minder hard, wat ik persoonlijk wel aangenaam vind.

Bij mij hangt het ontzettend veel van de setting en dosering af, qua gevoel ervaar ik op 4fmp zowiezo veel meer prettige tintelingen over mijn lichaam als bij mdma. De ene keer geeft het mij ook echt een mdma loved up gevoel (bij doseringen van 150mg dus) met enorm veel energie en de andere keer ervaar ik dan weer vooral die aangename tintelingen met een milde euforie (80-100mg).

Legaldope

Ik heb 2 weken geleden mijn 4-FMP gekocht toen ie nog geel was.
Hield deze bij in hetzelfde doosje als mijn Mephedrone.
Echter nu 2 weken later wou ik mijn 4-FMP gebruiken,
en merkte dat deze hard van kleur is veranderd.
Van fluogeel naar dof oranje-roze.
Nu vroeg ik mezelf af of dit kwam door de meph in hetzelfde doosje
of is er iets mis met de fluor ?
Iemand ervaring ?

Hashja

Bewuste gebruiker
Ik heb wel vernomen dat er een zogenaamde analogen wet van toepassing is wat deze stof illigaal maakt.
Maar ik heb er in de opium wet niets over kunnen vinden. http://wetboek.net/20090819/Ow/1.html?n=1
Nu moet ik wel toegeven dat ik dit snel op heb gezocht en er snel doorheen ben gegaan omdat ik eigenlijk naar bed wil. :flushed:

Weltrusen, :beer:

Einstein

Badass junkie
In Nederland hebben we toch geen wetten die analogen van illegale drugs automatisch ook verbieden? Het kan wel zijn dat 4-FMP als "geneesmiddel" wordt gezien, waardoor het automatisch niet meer zonder recept of duidelijke medische administratie verkrijgbaar is en dus alleen in het illegale circuit te halen is, omdat er in de praktijk geen recepten voor (kunnen) worden uitgeschreven. Weet niet of dit met 4-FMP het geval is.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Na zoveel positieve reacties gelezen te hebben denk ik eraan om het ook een keertje te bestellen, als ik weer genoeg geld heb :P

vork

Belezen gebruiker
Zou ik zeker doen,dit spul is voor mij ideaal voor op feestjes :sunglasses: Zaterdag ruigoord ga ik het weer doen :grin:

Bovenaan