Ik ken 4-FMP al een aantal jaartjes en ik vind het top spul. Toen het in NL zijn "bekendheid" begon te krijgen kocht ik het altijd per gram, maar inmiddels is dat niet meer zo.
In de jaren 90 was ik verzot op speed... maar zoals iedereen weet vertieft speed je behoorlijk. 4-FMP vond ik een goede vervanger voor op een feest... Je bent speedy, heb een licht enthogene roes, maar je ziet er niet uit alsof elk moment eens seriemoord kan plegen (de agressieve speed blik). Het geeft ook niet het opgefokte gevoel dat je met speed heb. Wel kan je een hele avond dansen zonder moe te worden, en als je in de "zone" gaat (zo noem ik dat altijd) dan neemt de muziek je lichaam helemaal over.
Ik lees nu overal dat 4-FMP onder verscheidene namen (Flux, Alegria, Torro Caps) te vinden is in de smart-shops. En omdat ik niet zo'n heftige feester meer ben, vind ik het niet erg om iets meer te betalen voor een enkele dosis. Ik woon inmiddels in omgeving Amsterdam, en ben in Amsterdam Centrum alle smart-shops afgeweest en niet eentje kan mij verder helpen. Ze worden allemaal heftig gecontroleerd door de overheid. Is het nu zo dat ik niet in Amsterdam moet zoeken, maar daar buiten? Of word het tegenwoordig helemaal niet meer in smart-shops verkocht???