4-FMP

Bennie33

Experimenterende gebruiker
Ik heb aan de smartshopeigenaar waar ik mijn neyezz heb gekocht eens gevraagd wat erin zat, hij dat het geheime product er niet op vermeld staat (opzich ook niet zo gek).

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Wel grappig dat de menigen verdeelt zijn, voor diegene die er niets aan vinden ... jammer voor jullie.
Voor diegene die het wel top vinden .... mazzel voor jullie.
Mijn menig is dat de 4FMP een goed zuiver produkt is, voor mij is de MDMA tijd voorbij.
4FMP brengt me weer terug naar vroeguuhhhhhh ...

1iemand zei tegen me: Dit is gewone amfetamine, die niet werkt. Tsja ... jij snapt er niets van.
Neem nog een bakkie 'thee'....

:hearteyes:

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar ben er niet bepaald lyrisch over... Maar krijg binnekort meer en dan ga ik weer testen :) ik vond MDMC dichter in de buurt komen bij MDMA als dat 4 fluo komt

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Nog even een vraagje waar nog niet heel uitgebreid antwoord op gegeven is: er wordt hier zo nu en dan de link met MDMA getrokken bij 4-fluor, maar leegt 4-fluor je 'serotoninedepots' ook?
Als in: dat je je serotonine weer 3 maanden moet gaan bijvullen na gebruik?
Ik stel deze vraag, omdat ik benieuwt ben of je 4-fluor kunt 'afwisselen' met MDMA (in een tijdsbestrek van bijv. om de 2 maanden) zonder dat het elkaar beïnvloed.

rallie

Newbie
Pak Suiker zei:
Nog even een vraagje waar nog niet heel uitgebreid antwoord op gegeven is: er wordt hier zo nu en dan de link met MDMA getrokken bij 4-fluor, maar leegt 4-fluor je 'serotoninedepots' ook?
Als in: dat je je serotonine weer 3 maanden moet gaan bijvullen na gebruik?
Ik stel deze vraag, omdat ik benieuwt ben of je 4-fluor kunt 'afwisselen' met MDMA (in een tijdsbestrek van bijv. om de 2 maanden) zonder dat het elkaar beïnvloed.

Mijn eigen ervaring is dat het elkaar niet echt beïnvloed.
Ik heb een heerlijke 4FMP ervaring gehad vorige week woensdag.. en afgelopen weekend voelde ik echt niet minder van de genuttigde mdma kristallen hoor:wink:

Helaas voelde ik de brakheid de dag na de kristallen wel, en die blijft bij de 4FMP toch redelijk achterwege bij mij (mits je geslapen hebt natuurlijk)

TrippyShit

Badass junkie
Ik heb vanavond rond 1uur met een vriend van me 190mg genomen. Het is idd echt een heeeerlijk spulletje. Zeker een grote aanrader. Echt heerlijk is het. Mdma gevoel maar net iets anders, vaag maar tergelijkertijd toch ook heerlijk helder in je hoofd. Helemaal rustig. Muziek is geweldig. Echt voor herhaling vatbaar!!

N-Eye-Zzz

Ik heb zojuist gehoort dat N-eye-Zzz toch 4-FMP bevat. :hearteyes:
Het betreft een dosis van 80 mg per capsule.
Dus van de 150 mg is 80 mg 4-FMP.

Dit hoorde ik zojuist van een goede vriend van mij die contact had met een rc handelaar.
Zij hebben een poosje zitten praten en na een poosje kwam N-eye-Zzz ter sprake en ja het klopt. :hearteyes:

Dus het is een licht gedoseerde versie van 4-FMP, tenzij je natuurlijk meer dan 2 caps in neemt.

Het is natuurlijk nog maar de vraag, hoe betrouwbaar deze informatie is, maar aangezien deze rc handelaar echt enorm veel afwist van rc's, denk ik toch dat we kunnen aannemen dat dit waar is.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Wat een bikkels hier allemaal!! Ik ben echt te schijterig om zoiets te proberen denk ik...bang dat ik een hartaanval krijg ofzo...maar goed ik had nog een vraagje aan de ervaringsdeskundigen onder ons:

In vergelijking met speed: kan je ook uren dansen met 4fmp? En ga je ook zo lekker babbelen als met speed? En hoe lang kan je het bewaren?

N-Eye-Zzz

Na inwerking heb ik ruim 8 a 9 uur energie gehad om helemaal los te gaan op muziek, en eens in de zoveel tijd pauze om lekker te kletsen, dus ja de praatkick zit er ook in, ik kan alleen niet zeggen of deze overeen komt met speed, maar denk niet dat er veel verschil in zal zitten.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Wat een bikkels hier allemaal!! Ik ben echt te schijterig om zoiets te proberen denk ik...bang dat ik een hartaanval krijg ofzo...maar goed ik had nog een vraagje aan de ervaringsdeskundigen onder ons:

In vergelijking met speed: kan je ook uren dansen met 4fmp? En ga je ook zo lekker babbelen als met speed? En hoe lang kan je het bewaren?

Je hoeft geen ervaringsdeskundige te zijn om die vragen te beantwoorden hoor. :wink:

Uren dansen op 4-fluor: ja
Lekker babbelen: ja
Lang bewaren: daar zei TrippyShit al iets zinnigs over in het f-fmp topic bij Drugs (algemeen): veel langer dan speed in ieder geval.
Gezien het dus niet pasta achtig is (ik heb gecontroleerd en bij mij is het alles behalve een pasta, meer een wit-geelig poeder)

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Pak Suiker zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:

Je hoeft geen ervaringsdeskundige te zijn om die vragen te beantwoorden hoor. :wink:

Uren dansen op 4-fluor: ja
Lekker babbelen: ja
Lang bewaren: daar zei TrippyShit al iets zinnigs over in het f-fmp topic bij Drugs (algemeen): veel langer dan speed in ieder geval.
Gezien het dus niet pasta achtig is (ik heb gecontroleerd en bij mij is het alles behalve een pasta, meer een wit-geelig poeder)

Offtopic: Speed bewaar ik gewoon in de sealtjes in m'n kast in een doosje...kan je toch wel een 1 jaar bewaren dan??

Ontopic: ben bang dat ik van 4fmp net zo'n dipdinsdag krijg...oh ja en dat ik waarschijnlijk teveel neem en te hard ga ofzo...ben echt een mietje :P

underworld

Wijs gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Ontopic: ben bang dat ik van 4fmp net zo'n dipdinsdag krijg...oh ja en dat ik waarschijnlijk teveel neem en te hard ga ofzo...ben echt een mietje :P

krijgje niet, spreek uit ervaring :)
neem 150 mg en je zit altijd goed heb ik ondervonden.

Flameon

Badass junkie
Inderdaad, een dinsdagmiddag dip krijg je niet. Dat is juist het mooie hieraan!
Neem niet meer dan 200 mg en dan komt het helemaal goed en heb je een heel gezellige avond en nacht

underworld

Wijs gebruiker
is er eigenlijk al iets bekend over te hoge dosis 4fmp?
ik weet dat 200 mg prima gaat, maar stel je doet op een avond 2 x 200 mg zou dat teveel zijn en of ongewenste effecten meebrengen?

volgens bronnen:
4-Fluoroamphetamine clearly has an amphetamine type of effect on the central nervous system. The halogenated compound also shows a mild serotogenic release in the user giving it a very slight resemblance to MDMA, it also differs from other halogenated amphetamines in that it is not known to be as neurotoxic compared with para-chloroamphetamine, para-bromoamphetamine and para-iodoamphetamine. It is noted that the potency of 4-FMP is roughly 2/3 that of dextroamphetamine.
dus je zou het in dezelfde hoeveelheiden kunnen gebruiken als dat dex wordt gebruikt?
iemand ervaring?

iemand van partyflock poste:

khad vorige week vrijdag eerst 200mg genomen en een uurtje of 4/5 later weer 210mg.
Het ging allemaal best aardig totdat ik snacht naar de wc wou en bijna op de grond pleurde.
Ik ging snel liggen en dacht dat het wel over ging maar telkens wanneer ik stond sloeg de boel op tilt. wanneer ik lag leek alles onder controle, wel veel zweten en een wat opgewonden hartslag maar dat leek allemaal wel te kunnen. Maar als ik maar probeerde te staan viel ik om......op een gegeven moment maar naar de wc gekropen en mens moet toch wat.......een uur of 6 later was alles weer normaal.....herbaar voor iemand

ff voor de volledigheid, ik hou mijn uppers altijd nat met wat G.

kan het zijn dat het door de combi ghb en 4fmp, of meer omdat hij teveel 4fmp had genomen?

TrippyShit

Badass junkie
underworld zei:
is er eigenlijk al iets bekend over te hoge dosis 4fmp?
ik weet dat 200 mg prima gaat, maar stel je doet op een avond 2 x 200 mg zou dat teveel zijn en of ongewenste effecten meebrengen?

Ik had 190mg in een bommetje gestopt. Ging prima maar toen ik later thuis wat warmer in mn bed lag kreeg ik afentoe wel kloppingen van mn hart. Ik denk dat 2x 200mg wat teveel wordt.. :P Maar als je hetzelfde weekend nog wilt slapen raad ik dat ook af :P

honingolie

Bewuste gebruiker
Ja, da's ook een groot nadeel van dosissen boven de 200mg.. Je slaapt dan echt 12-18 uur NIET, terwijl je toch wel behoorlijk vermoeid bent.. 2x 100mg op een nacht is hier dan ook de limiet. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingsgevallen, maar de halfwaardetijd van dit goedje is gewoon erg lang.

TrippyShit

Badass junkie
Idd. Na de ongeveer 3uur duurende échte rush, kan je nog even lekker nagenieten. Lag in mn bed met muziek op, totaal niet aan gedacht dat het nogal lang kon duren ookal wist ik het :P
Nadat ik ook van het nagenieten af was heb ik zeker nog een paar uur liggen draaien, roken, draaien, roken etc etc :P Lastig.. en de volgende dag voel je je niet heel lekker door het slaaptekort..

Ik heb voor Qountdown, 31dec, 11uur lang, het volgende bedacht.

150mg 4fmp om te beginnen. Als de rush afneemt stap ik over op de mdma.
Zo blijf ik het lange wakkere effect van de 4fmp houden en de rush+extra energie gaat verder op mdma. Iemand die op deze manier ervaring heeft ermee ofzo?

underworld

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
Ik heb voor Qountdown, 31dec, 11uur lang, het volgende bedacht.

150mg 4fmp om te beginnen. Als de rush afneemt stap ik over op de mdma.
Zo blijf ik het lange wakkere effect van de 4fmp houden en de rush+extra energie gaat verder op mdma. Iemand die op deze manier ervaring heeft ermee ofzo?

het gaat wel lekker, alleen de mdma knalde er bij mij wel hard in, kan ook aan het feit liggen dat ik tussendoor keta erbij had gedaan en dat er in totaal 3 uur tussen zat

TrippyShit

Badass junkie
Ja? Wat is hier de reden van dan? Ik dacht dat de mdma wat milder zal zijn juist maar die komt op een af andere manier hard aan na 4fmp dus? :P

J0rrit

Badass junkie
TrippyShit zei:
Ja? Wat is hier de reden van dan? Ik dacht dat de mdma wat milder zal zijn juist maar die komt op een af andere manier hard aan na 4fmp dus? :P

De reden? Die zal zijn dat 4 fluor ook op je serotonine werkt, bovendien schijn van je van 4 fluor toch ook wel wappie te worden, en zodra je al wappie bent zal een mindere dosis van een andere stof vereist zijn je nog wappier te maken.

underworld

Wijs gebruiker
J0rrit zei:
De reden? Die zal zijn dat 4 fluor ook op je serotonine werkt, bovendien schijn van je van 4 fluor toch ook wel wappie te worden, en zodra je al wappie bent zal een mindere dosis van een andere stof vereist zijn je nog wappier te maken.

je word ook al lekker wappie van de 4fmp ja!
zit er nu aan, moet zo maar gaan slapen maar kan slaap niet vatten.. enigste nadeel van dit spul.
dan maar nakkie keta en lekker wegdromen :mrgreen:

Drientje

DF-koning
J0rrit zei:
TrippyShit zei:

Dat is bullshit, neem MDMA en je zult niet erger kort worden als je bijpakt. Het zelfde stofje is zelfs minder werkzaam.

TrippyShit

Badass junkie
Ja, dat dacht ik ook dus.. 4fmp verbruikt minder serotonine dan mdma, maar wel wat.. Maar de inslag van de mdma zal minder zijn maar dat maakt met niet uit. Ik neem de mdma alleen om de rush te verlengen/blijven houden.

N-Eye-Zzz

Ik zou zeggen:

eerst 4-FMP, daarna (zodra jij dat dus wil) een iets mindere hoeveelheid MDMA nemen en dan kun je altijd nog weer bijpakken toch?

Lijkt mij het slimst.

TrippyShit

Badass junkie
Ik haal het gelukkig gewoon via 'The holy person'. Nog goedkoper ook..

N-Eye-Zzz zei:
Ik zou zeggen:

eerst 4-FMP, daarna (zodra jij dat dus wil) een iets mindere hoeveelheid MDMA nemen en dan kun je altijd nog weer bijpakken toch?

Lijkt mij het slimst.

Ja dat was ik dus ook van plan :wink: Zal wel goed komen..

tomz0r

Badass junkie
lysergine25 zei:
Mooi klote ...... zelfs de 4FMP dreigt op te raken ......

:(

De website heeft het niet meer op stock, :(

Huh? Dan zit ik op een andere website.
Degene die ik heb heeft prijsverlaging, woohoo. :grin: Binnenkort misschien weer even 10 gram met zn vijfjes bestellen.

N-Eye-Zzz

TrippyShit zei:
Ik haal het gelukkig gewoon via 'The holy person'. Nog goedkoper ook..

N-Eye-Zzz zei:
Ik zou zeggen:

Lijkt mij het slimst.

Ja dat was ik dus ook van plan :wink: Zal wel goed komen..

Ik wens je vast veel plezier :grin:

Bovenaan