Pak Suiker zei:Nog even een vraagje waar nog niet heel uitgebreid antwoord op gegeven is: er wordt hier zo nu en dan de link met MDMA getrokken bij 4-fluor, maar leegt 4-fluor je 'serotoninedepots' ook?
Als in: dat je je serotonine weer 3 maanden moet gaan bijvullen na gebruik?
Ik stel deze vraag, omdat ik benieuwt ben of je 4-fluor kunt 'afwisselen' met MDMA (in een tijdsbestrek van bijv. om de 2 maanden) zonder dat het elkaar beïnvloed.
Vrouwtje_Amsterdam zei:Wat een bikkels hier allemaal!! Ik ben echt te schijterig om zoiets te proberen denk ik...bang dat ik een hartaanval krijg ofzo...maar goed ik had nog een vraagje aan de ervaringsdeskundigen onder ons:
In vergelijking met speed: kan je ook uren dansen met 4fmp? En ga je ook zo lekker babbelen als met speed? En hoe lang kan je het bewaren?
Pak Suiker zei:Vrouwtje_Amsterdam zei:Wat een bikkels hier allemaal!! Ik ben echt te schijterig om zoiets te proberen denk ik...bang dat ik een hartaanval krijg ofzo...maar goed ik had nog een vraagje aan de ervaringsdeskundigen onder ons:
In vergelijking met speed: kan je ook uren dansen met 4fmp? En ga je ook zo lekker babbelen als met speed? En hoe lang kan je het bewaren?
Je hoeft geen ervaringsdeskundige te zijn om die vragen te beantwoorden hoor.![]()
Uren dansen op 4-fluor: ja
Lekker babbelen: ja
Lang bewaren: daar zei TrippyShit al iets zinnigs over in het f-fmp topic bij Drugs (algemeen): veel langer dan speed in ieder geval.
Gezien het dus niet pasta achtig is (ik heb gecontroleerd en bij mij is het alles behalve een pasta, meer een wit-geelig poeder)
Vrouwtje_Amsterdam zei:Ontopic: ben bang dat ik van 4fmp net zo'n dipdinsdag krijg...oh ja en dat ik waarschijnlijk teveel neem en te hard ga ofzo...ben echt een mietje :P
Angramar Temenos zei:Je gebruikt speed maar bent bang voor 4-FMP?
...![]()
dus je zou het in dezelfde hoeveelheiden kunnen gebruiken als dat dex wordt gebruikt?4-Fluoroamphetamine clearly has an amphetamine type of effect on the central nervous system. The halogenated compound also shows a mild serotogenic release in the user giving it a very slight resemblance to MDMA, it also differs from other halogenated amphetamines in that it is not known to be as neurotoxic compared with para-chloroamphetamine, para-bromoamphetamine and para-iodoamphetamine. It is noted that the potency of 4-FMP is roughly 2/3 that of dextroamphetamine.
khad vorige week vrijdag eerst 200mg genomen en een uurtje of 4/5 later weer 210mg.
Het ging allemaal best aardig totdat ik snacht naar de wc wou en bijna op de grond pleurde.
Ik ging snel liggen en dacht dat het wel over ging maar telkens wanneer ik stond sloeg de boel op tilt. wanneer ik lag leek alles onder controle, wel veel zweten en een wat opgewonden hartslag maar dat leek allemaal wel te kunnen. Maar als ik maar probeerde te staan viel ik om......op een gegeven moment maar naar de wc gekropen en mens moet toch wat.......een uur of 6 later was alles weer normaal.....herbaar voor iemand
ff voor de volledigheid, ik hou mijn uppers altijd nat met wat G.
underworld zei:is er eigenlijk al iets bekend over te hoge dosis 4fmp?
ik weet dat 200 mg prima gaat, maar stel je doet op een avond 2 x 200 mg zou dat teveel zijn en of ongewenste effecten meebrengen?
TrippyShit zei:Ik heb voor Qountdown, 31dec, 11uur lang, het volgende bedacht.
150mg 4fmp om te beginnen. Als de rush afneemt stap ik over op de mdma.
Zo blijf ik het lange wakkere effect van de 4fmp houden en de rush+extra energie gaat verder op mdma. Iemand die op deze manier ervaring heeft ermee ofzo?
TrippyShit zei:Ja? Wat is hier de reden van dan? Ik dacht dat de mdma wat milder zal zijn juist maar die komt op een af andere manier hard aan na 4fmp dus? :P
J0rrit zei:De reden? Die zal zijn dat 4 fluor ook op je serotonine werkt, bovendien schijn van je van 4 fluor toch ook wel wappie te worden, en zodra je al wappie bent zal een mindere dosis van een andere stof vereist zijn je nog wappier te maken.

Dat is bullshit, neem MDMA en je zult niet erger kort worden als je bijpakt. Het zelfde stofje is zelfs minder werkzaam.J0rrit zei:TrippyShit zei:Ja? Wat is hier de reden van dan? Ik dacht dat de mdma wat milder zal zijn juist maar die komt op een af andere manier hard aan na 4fmp dus? :P
De reden? Die zal zijn dat 4 fluor ook op je serotonine werkt, bovendien schijn van je van 4 fluor toch ook wel wappie te worden, en zodra je al wappie bent zal een mindere dosis van een andere stof vereist zijn je nog wappier te maken.
N-Eye-Zzz zei:Ik zou zeggen:
eerst 4-FMP, daarna (zodra jij dat dus wil) een iets mindere hoeveelheid MDMA nemen en dan kun je altijd nog weer bijpakken toch?
Lijkt mij het slimst.
lysergine25 zei:Mooi klote ...... zelfs de 4FMP dreigt op te raken ......
![]()
De website heeft het niet meer op stock,![]()
TrippyShit zei:Ik haal het gelukkig gewoon via 'The holy person'. Nog goedkoper ook..
N-Eye-Zzz zei:Ik zou zeggen:
eerst 4-FMP, daarna (zodra jij dat dus wil) een iets mindere hoeveelheid MDMA nemen en dan kun je altijd nog weer bijpakken toch?
Lijkt mij het slimst.
Ja dat was ik dus ook van planZal wel goed komen..