Gistermiddag wat 4fmp in poedervorm (98.7 % puurheid volgens leverancier) ingenomen d.m.v. bommetje/capsules
Ik heb alleen ervaring met weed/paddo's dus vond het wel (erg) spannend hoe ik zou reageren op 4fmp. Ik heb een jaar geen drugs gebruikt. Ik heb het daarom gewoon eerst thuis geprobeerd.
Eerst 10 mg genomen in een bommetje om te kijken of ik er niet overgevoelig voor ben. Ik voelde na een uurtje niks vreemd dus daarna een capsule ingenomen met 80 mg.
Na een kwartiertje voelde ik een hele lichte euforische rush, wat tintelingen in me de hoofd en benen, zeer aangenaam kan ik wel zeggen, vooral die tintelingen! Toch was ik wel beetje bang voor het onbekende wat nog komen zal, maar achteraf vond ik het effect erg meevallen (wat ik OK vond).
Ik besloot me ex vriendin te bellen, we zijn nog goede vrienden , ze was bezig in haar vaders moes/recreatietuintje in een relaxte groene omgeving. Ik ben er heen gefietst, ik voelde me op de fiets vrij normaal (iets scherper dan normaal), maar had niet het idee dat ik extra energie had ofzo.
Eenmaal in de tuin, stoeltje gepakt en nog een capsule van 80 mg ingenomen (inmiddels 170mg in me lichaam). De tintelingen werden snel al iets sterker, ook werd ik wat prateriger. Ik heb de hele middag op de stoel gezeten, naar boompjes/plantje en omgeving gekeken en gepraat, dat was erg relaxed. Geen behoefte gehad om dingen te doen wat energie kost.
Eind van de middag naar huis gegaan, me hongergevoel bleef uit door de 4fmp. Toch maar wat gaan eten rond 20:00
Mijn hartslag was gewoon de hele dag OK, ik had alleen een droge mond. Verder wat grotere pupillen dan normaal. Maar m'n ex had niks in de gaten gehad.
De rush heeft zo'n 6 uur geduurd. Ik heb wel geslapen, veel lichter dan normaal, toch voel ik me ik nu de volgende dag helemaal fris, uitgeslapen en helemaal normaal.
Voor herhaling vatbaar dus
Het is een toegankelijk drugje voor mensen met weinig drugservaring zoals ik , het is absoluut geen heftig spul. Ik ben wel bewust onder de 200mg gebleven.
Vraagje, het lijkt me niet verstandig vanwege RC status om dit elke week te doen (zou ik ook niet willen denk ik), wat zal een beetje acceptabele gezonde tussenpoos zijn voor je lichaam om te gebruiken? 1x per maand misschien?