4-FMP

N-Eye-Zzz

Experimenterende gebruiker
Provenzano zei:
x_VorteX_x zei:
is 4-FMP legaal in NL?

ik heb een site gevonden waar ik 4-FMP kan bestellen maar
is 4-FMP nogsteeds legaal in NL want anders durf ik het niet te bestellen.
Het is een amfetamine-analoog, maar staat niet op de Opiumlijst en is dus legaal in Nederland. Gewoon bestellen dus als je die kans hebt :wink:

Ik hoorde het volgende, weet dus niet zeker of het waar is, confirm please:
Het is een ongeregistreerd geneesmiddel en daarom legaal.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Het is niet geregistreerd en kan dus in ieder geval niet illegaal zijn.

Wat jij zegt klopt volgens mij, bronnen heb ik nu even niet.

CHIASME

Belezen gebruiker
Mag inderdaad niet meer verkocht worden in smartshops, omdat het dus een ongeregistreerd geneesmiddel is.

321123

heb 1 keer 4fmp gedaan, relax spul :)
hoeveel betalen jullie voor een grammetje hiervan? (prijzen verschillen best veel per dealer of site dus vandaar)
bedankt alvast :stoned:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind 4-FMP de beste partydrugs die er eigenlijk is.

+ Lichte mdma-achtige buzz
+ Extra energie
+ Je ziet er normaal uit, niemand valt het op
+ Kater is te verwaarlozen in vergelijking met pep en xtc.

timmaniac

Bewuste gebruiker
Petrovic zei:
Ik vind 4-FMP de beste partydrugs die er eigenlijk is.

+ Lichte mdma-achtige buzz
+ Extra energie
+ Je ziet er normaal uit, niemand valt het op
+ Kater is te verwaarlozen in vergelijking met pep en xtc.

ik ben het helemaal met je eens :grin:
ik ken niks wat geschikter is voor een feestje :)

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Van het weekend heb ik een flesje flux gehaald bij de smart. Zit de volgende stof in 1-(4-Fluorophenyl)Propane-2-Amine HCL , is dit vergelijkbaar of toch wat anders. Moet het nog uitproberen maar kan er weinig info over vinden...

timmaniac

Bewuste gebruiker
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Van het weekend heb ik een flesje flux gehaald bij de smart. Zit de volgende stof in 1-(4-Fluorophenyl)Propane-2-Amine HCL , is dit vergelijkbaar of toch wat anders. Moet het nog uitproberen maar kan er weinig info over vinden...

ja die ken ik,

dat is gewoon de ingewikkelde naam voor 4-fa/4-fmp hoor :)

gewoon hele buisje achterover en je hebt een leuk feestje :grin:

petekay

Newbie
Ik heb alle pagina's van dit topic doorgenomen :) , maar nog niet duidelijk antwoord gekregen op de vraag of het te combineren is met alcohol, dus zeg maar 7-8 biertjes over een hele avond.
ben benieuwd.

timmaniac

Bewuste gebruiker
petekay zei:
Ik heb alle pagina's van dit topic doorgenomen :) , maar nog niet duidelijk antwoord gekregen op de vraag of het te combineren is met alcohol, dus zeg maar 7-8 biertjes over een hele avond.
ben benieuwd.

ik zou maximaal 4/5 doen, maar et het zal wel goed gaan, maar waarschijnlijk niet erg goed voor je aangezien alcohol dehydrateert, en je hersenen juist extra actief zijn door de 4-fmp.

petekay

Newbie
Merk je er lichamelijk nog wat negatieve effecten van, bijv maagkramp, misselijk etc. ?
En zou je er 'bad' op kunnen gaan ondanks je je aan de juiste dosering houd (100 - tot 200 mg)?
cheers.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
petekay zei:
Merk je er lichamelijk nog wat negatieve effecten van, bijv maagkramp, misselijk etc. ?
En zou je er 'bad' op kunnen gaan ondanks je je aan de juiste dosering houd (100 - tot 200 mg)?
cheers.

Het heeft wel wat bijwerkingen inderdaad, maar die zijn niet zo drastisch... droge mond, hogere lichaamstemp., beetje kaakspanning, maar verder niet veel gekke dingen.
En bad gaan gebeurd niet bepaald snel, wellicht als je het na een heftige trip op iets anders neemt, dat het dan onaangenaam wordt.
Maar verder kan er weinig mis gaan, 4-fluoramfetamine is daar veel te ideaal voor. :hearteyes:

gio

Newbie
petekay zei:
cheers.

Ik neem zelf ongeveer 160mg en dan gaat er niks fout. Ik maak voor m'n vrienden
meestal dezelfde dosering. Een vriend van me wou eens een grotere dosis proberen
en toen heb ik hem 200mg geprepareerd. Achteraf heeft hij geloof ik nog 50mg
bijgenomen. Hij stond uiteindelijk nogal strak en vond de grotere dosis verspilling.
Slecht zal je zeker niet gaan met dit spul. Je flasht zachtjes, maar hebt wel een
leuk voldaan gevoel. Zodanig dat de 'zachte flash' genoeg is. Zo voel ik het toch.

peppie

Belezen gebruiker
Kan het zijn dat er met dat spul ook geknoeit word zoals met pep tegenwoordig :confused:

Want ik heb zowel de poederform als de vloeibare vorm gehad, maar vond het nogal tegenvallen.
De poeder merkte ik bijna niets van en de vloeibare was wel aangenaam, maar haalt het niet bij een lijntje (goede) pep.
:)

Provenzano

peppie zei:
Kan het zijn dat er met dat spul ook geknoeit word zoals met pep tegenwoordig :confused:

Want ik heb zowel de poederform als de vloeibare vorm gehad, maar vond het nogal tegenvallen.
De poeder merkte ik bijna niets van en de vloeibare was wel aangenaam, maar haalt het niet bij een lijntje (goede) pep.
:)
Of er mee geknoeid wordt weet ik niet. Wat ik wel weet is dat er soms verschil kan zitten tussen batches. Heb 't in totaal twee keer besteld, beide keren bij een andere leverancier. En de laatste batch was absoluut een stuk minder sterk, zo ondervonden ik en een aantal vrienden; 180 mg deed vrij weinig, terwijl je daar normaal gesproken best wat van voelt. Uiteindelijk nog 100 mg erbij en toen voelde 't wel prima :) Terwijl je bij een normale sterkte echt niet meer dan 200 mg over een korte periode moet wegwerken, want dan krijg je toch hoofdpijn en andere vervelende bijverschijnselen...

Misschien dat de rc-shop stiekem toch heeft lopen versnijden :wink: Die shops blijven natuurlijk ook een soort van veredelde dealers, ook ziet het er allemaal op het oog wat professioneler uit :P

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Heb na enige moeite twee gram kunnen bestellen voor 34 euro. Het minimum van de site waar ik bestelde was eigenlijk vijf gram, maar dat is véél te veel voor mij omdat ik er A. niet in ga dealen en B. het niet met regelmaat wil gebruiken. Ik ben benieuwd.

Enig idee hoe lang ik dit kan bewaren? Twee gram zou ik over zo'n tien avonden moeten kunnen uitspreiden, afgaande op de frequentie waarin ik denk dit te gebruiken is dat voldoende voor anderhalf a twee jaar, is dat niet érg lang?

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Ik heb nog even een vraagje:

Gister heb op een huisfeest weer eens 4-fluoroamfetamine naar binnen gewerkt, alleen deed er zich iets raars voor.
Ik was gedurende de hele 'trip' moe.
Normaal gesproken heb ik dit alleen in de laatste uren (als het empathogene effect al weg is) dat ik me wat loom en zo voel.
Maar nu had ik het dus gedurende de hele ervaring.
Hoe kan dit komen?

Ik moet erbij zeggen: gister was de eerste keer dat ik het 's avonds nam i.p.v. 's middags én mijn broer heeft hetzelfde, die valt in slaap van een lijntje speed.
Ik geloof niet dat ik ADD o.i.d. heb, want ik ga me er sowieso echt niet beter door concentreren en nouja, volgens mij heb ik gewoon geen ADD. :P

Hopelijk hebben jullie een goed antwoord op mijn vraag.
Dankuwel! :grin:

petekay

Newbie
Gistermiddag wat 4fmp in poedervorm (98.7 % puurheid volgens leverancier) ingenomen d.m.v. bommetje/capsules

Ik heb alleen ervaring met weed/paddo's dus vond het wel (erg) spannend hoe ik zou reageren op 4fmp. Ik heb een jaar geen drugs gebruikt. Ik heb het daarom gewoon eerst thuis geprobeerd.

Eerst 10 mg genomen in een bommetje om te kijken of ik er niet overgevoelig voor ben. Ik voelde na een uurtje niks vreemd dus daarna een capsule ingenomen met 80 mg.
Na een kwartiertje voelde ik een hele lichte euforische rush, wat tintelingen in me de hoofd en benen, zeer aangenaam kan ik wel zeggen, vooral die tintelingen! Toch was ik wel beetje bang voor het onbekende wat nog komen zal, maar achteraf vond ik het effect erg meevallen (wat ik OK vond).

Ik besloot me ex vriendin te bellen, we zijn nog goede vrienden , ze was bezig in haar vaders moes/recreatietuintje in een relaxte groene omgeving. Ik ben er heen gefietst, ik voelde me op de fiets vrij normaal (iets scherper dan normaal), maar had niet het idee dat ik extra energie had ofzo.

Eenmaal in de tuin, stoeltje gepakt en nog een capsule van 80 mg ingenomen (inmiddels 170mg in me lichaam). De tintelingen werden snel al iets sterker, ook werd ik wat prateriger. Ik heb de hele middag op de stoel gezeten, naar boompjes/plantje en omgeving gekeken en gepraat, dat was erg relaxed. Geen behoefte gehad om dingen te doen wat energie kost.

Eind van de middag naar huis gegaan, me hongergevoel bleef uit door de 4fmp. Toch maar wat gaan eten rond 20:00
Mijn hartslag was gewoon de hele dag OK, ik had alleen een droge mond. Verder wat grotere pupillen dan normaal. Maar m'n ex had niks in de gaten gehad.

De rush heeft zo'n 6 uur geduurd. Ik heb wel geslapen, veel lichter dan normaal, toch voel ik me ik nu de volgende dag helemaal fris, uitgeslapen en helemaal normaal.

Voor herhaling vatbaar dus :hearteyes:
Het is een toegankelijk drugje voor mensen met weinig drugservaring zoals ik , het is absoluut geen heftig spul. Ik ben wel bewust onder de 200mg gebleven.

Vraagje, het lijkt me niet verstandig vanwege RC status om dit elke week te doen (zou ik ook niet willen denk ik), wat zal een beetje acceptabele gezonde tussenpoos zijn voor je lichaam om te gebruiken? 1x per maand misschien?

2C-Em

Belezen gebruiker
Veel plezier ermee dan. Het is wel leuk spul, maar er mist toch wel iets aan het effect ervan. Beetje kaal, vaag omschreven. Maar voor de afwisseling heeft het wel wat :)

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Nou, in de nacht van de 29e op de 30e heb ik het geprobeerd, over de nacht verspreid ongeveer 220 mg gehad. Best een leuke drug, het eerste bommetje sloeg heel snel in (na een kwartiertje ofzo), en de euforische rush was erg aangenaam. Ik werd bevangen door een grote ondernemingsdrang, heb lekker zitten babbelen en ik heb direct enthousiast vrienden die niet meegingen ge-smst dat ze het meest geniale feest ooit aan het missen waren, hehe. De euforie ging me iets te snel weg (duurde een uurtje geloof ik, wellicht iets langer), met MDMA houdt het langer aan. Daarna had ik nog wel heel lang de amfetamineachtige mentale high (klaarwakker, actief, helder). Ongeveer tweeënhalf, drie uurtjes na het eerste bommetje heb ik het tweede bommetje gedropt, die ongeveer dezelfde hoeveelheid 4-FMP bevatte, maar ik had het idee dat die een iets minder nadrukkelijke uitwerking had dan de eerste. Wat leuk is aan het goedje is dat je, naar mijn idee, niet obsceen strak staat en geen scheve MDMA-bek hebt.

Rond 07:15 ben ik vertrokken van het feest waar ik was, ik voelde me geestelijk nog steeds op en top, alleen m'n lichaam was op na zes uur raven onder een brug. Ik wilde op zich graag nog een uurtje of twee blijven, maar ik had geen zin om een extra dosis van het spul bij te pakken. Bij thuiskomst heb ik met grote moeite een kaasbroodje weg kunnen werken. Een maatje van me, die ongeveer dezelfde hoeveelheid had genomen, had hier geen enkele moeite mee. Slapen ging vervolgens wel prima, ik sliep weliswaar kort (3-4 uurtjes effectief), maar de dag erna had ik geen kater. Conclusie: Redelijk mild, maar erg prettig spul, met name geschikt voor diegenen die geen grote tolerantie voor echte pep hebben opgebouwd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Donderdag geprobeert.
Suuuuuuuuuperspul.
Om 7 uur 's avonds genomen en 7 uur 's ochtends maar eens gaan "slapen".
Coming up leek enorm veel op mdma, en daarna idd een heerlijke xtc-rush, alleen bereik je net die piek niet. Euforische effect was wel snel weg, dus na een tijd besloten ghb erbij te pakken.
Dit was blijkbaar een goed idee, want na 2 dosissen kwam die euforische rush ineens terug! gewoon steeds om de zoveel tijd ghb bijpakken en je kunt het zo lang rekken als je wilt (naar mijn idee).

Rond 3 uur 's nachts zwaar waus en energiek met vriendlief gaan douchen, was erg fijn. Het gevoel van water op je lichaam is onder invloed altijd fijn en we hadden behoorlijk gezweten.
Verder vonden we elkaar nog liever, mooier en geiler dan normaal, enorm veel gepraat. En je hebt zo'n connectie en band samen die je normaal niet mogelijk acht (zoals bij mdma dus).
Wat gek was, helemaal in het begin tijdens die "xtc-rush" gewoon kleine pupillen, niet knauwen en geen rare kop. Maar toen dat speedy effect begon en we ghb bijnamen werden mijn pupillen na een tijd grote ronde zwarte schotels. Heel veel in de spiegel staan kijken want het zag er zoals altijd weer fascinerend en mooi uit. Kreeg niet echt zo'n pillenbekkie, enkel kattenoogjes en ik zag er extra schattig uit. Costant met mn blonde lokjes en borsten zitten spelen, en elkaar lekker maseren uuuren en uuuren.

Al met al een heeeeeeeel lange en geslaagde nacht. Niet beter dan mdma kristalletjes natuurlijk maar een fijn alternatief met zo z'n eigen charmes. Dag erna geen kater en ook niet echt moe, ondanks dat ik maar 3 uur heb geslapen. Voel me nu (2 dagen later) nog gewoon goed. Dus in mijn ogen heeft deze drug (vooral in combinatie met flink wat G) alleen maar voordelen, echt top!

Zo aan de 2c-c :sunglasses:

2C-Em

Belezen gebruiker
off-topic: 2cc is ook wel leuk ja, wel nog even de juiste dosis op zoeken, 20mg was nog niet zo sterk, maar goed het was op een redelijk hard feestje dus veel meer was daar ook niet wenselijk. Het schijnt de wta meer sederende variant te zijn..
laatst wat voor een leuke prijs gehaald :)

4-fmp is al wel weer lang geleden..pff zou 'ns wat nieuwe moeten halen denk ik :) met de festivals op komst!

Volgens mij is het ook bij sommige smartshops te krijgen onder de naam Torro caps
Het is echter eenvoudig te bestellen als research chemical, echt legaal kun je het ook niet noemen. Ben benieuwd hoe deze substantie is t.o.v methylone, denk dat het effect vergelijkbaar is

Moker

Bewuste gebruiker
ik heb dit van het weekend getest ongeveer 200mg echt heerlijk spul. De beschrijving van Spor op pagina 1 is een hele goede omschrijving.

Maar dit lijkt verder niet op methylone

petekay

Newbie
hoe slecht kan dit spul voor je lichaam zijn vraag ik me af (bij doseringer lager dan 200mg), en dat bij maandelijks gebruik ofzo.
Ik heb geen zin dat bijv. m'n zaad niet meer werkt over 10 jaar, begrijp je.

underworld

Wijs gebruiker
petekay zei:
hoe slecht kan dit spul voor je lichaam zijn vraag ik me af (bij doseringer lager dan 200mg), en dat bij maandelijks gebruik ofzo.
Ik heb geen zin dat bijv. m'n zaad niet meer werkt over 10 jaar, begrijp je.

dat is dus de vraag bij research chemicals :wink:

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik ben een tijdje afwezig geweest van dit forum maar blijf het prachtig vinden dat er weer (zoals verwacht) een nieuw opkomend goedje is.

Men neme een bestaande drug.
Men pikt een proton en plaatst een halogeen-atoom op die plaats.

Hups...geen wetgeving meer. Molecuul is geen lijst-I middel meer.

Het is te hopen dat klink de gristenbink en europa niet teveel afkijken bij het falende drugsbeleid van Amerika de aankomende jaren:

Analog act:
http://en.wikipedia.org/wiki/Federal_Analog_Act

Ik heb mezelf onlangs 3 buisjes FLUX aangeschaft bij een smartshop.
Hier blijkt ook 4-fmp in te zitten. Weet iemand precies hoeveel mg 4-fmp er in 1 buisje zit?

njirem

Belezen gebruiker
eymaardusen zei:
Hier blijkt ook 4-fmp in te zitten. Weet iemand precies hoeveel mg 4-fmp er in 1 buisje zit?

Kijk uit, in zon flesje zit ongeveer anderhalve dosis. Deze klapt wel hard in maar duurt ook erg lang. Wel lekker trouwens, maar niet mijn favo, heeft te weinig xtc gevoel maar veel meer speed.

njirem zei:
eymaardusen zei:

Kijk uit, in zon flesje zit ongeveer anderhalve dosis. Deze klapt wel hard in maar duurt ook erg lang. Wel lekker trouwens, maar niet mijn favo, heeft te weinig xtc gevoel maar veel meer speed.

En wat is 1 dosis volgens jou? uitgedrukt in mg?

N-Eye-Zzz

Ookal is er kans dat het dan sneller op de lijst komt ik wil toch nog weer even een post maken.

Donderdag 30 april heb ik MDMC geprobeerd 300mg in een zeer pure vorm (98.5% als ik me goed herinner). Daarna heb ik 16 mei weer een N-Eye-Zzz (4-FMP) avond gehad (160mg4FMP). En zaterdag komt er al weer een N-Eye-Zzz avond aan (200-300mg 4-FMP). Daarna hou ik een hele lange pauze, omdat ik het teveel vind worden, ik doe nog wel een nieuwe paddo trip deze zomer, maar daar blijft het bij.

Aangezien het topic orgineel begon over vergelijkingen tussen 4-FMP en andere stimulanten wil ik graag mijn ervaring, wat betreft de verschillen tussen MDMC en 4-FMP, even kwijt.

4-FMP is voor mij erg euforisch, ernergiek en gewoonweg heerlijk. Het gevoel begint bij mij ongeveer 45min na inname en bouwt zich dan op binnen uur naar een piek die vrij lang aanhoud en langzaam weer verdwijnt. Ook kan het in de piek soms lichtelijk vaag worden bij mij, XTC achtig (hoewel ik dat natuurlijk nog steeds niet geheel kan vergelijken).

Het MDMC effect begon bij mij pas laat te werken. Ik had een iname tijd van plus minus 9 uur en een hoeveelheid van 100mg. Om 10 uur voelde ik nog niets, toen ik om half 11 nog niets voelde heb ik nog 100mg bijgepakt. Daarna begon ik steeds sterker wat te merken, het gevoel bouwde zich steeds en steeds meer op. Het was helder, echt enorm helder, helderder dan normaal, ik was met iedereen die ik maar tegenkwam aan het praten en had een heerlijk euforisch gevoel. Daarbij had ik nog een kleine klapkaap en kon ik niet stil staan. Om half 1 nogmaals 100mg bijgepakt. Daarna is alles nog steeds opbouwend geweest en liep door naar een erg vage avond. Ogen draaide telkens een beetje weg en ik ging erg lang door, toen ik om half 7 in bed lag kon ik bijna niet slapen en was nog steeds enorm vaag. Heb in totaal ongeveer 2 uur geslapen en was nog steeds lichtelijk vaag toen ik wakker werd. 's Middags werd alles weer beter en begon de moeheid.

Al met al vond ik MDMC echt enorm leuk. Het ging me wel vrij hard en het was me iets te vaag. 4-FMP vind ik dan toch leuker, het afbouwen is toch fijner dan het opbouwende effect. Natuurlijk kan dit ook te maken hebben gehad met dat ik telkens bijnam. Hoe denken jullie hierover en komen deze verschillen/overeenkomsten tussen MDMC en 4-FMP ook bij jullie voor?

N-Eye-Zzz

Bovenaan