Heb nu sinds een paar weken een paar keer ervaring opgedaan met dit spulletje. Ben er erg positief over!
De eerste keer heb ik n capje van 120 mg genomen, in mn eentje. Na ongeveer 40 minuten begon ik me subtiel wat anders te voelen. Wat meer energie in de benen, lichtjes in het hoofd. Het gevoel bouwde vervolgens in dik een half uur op naar de top die toch wel 2,5 uur aanhield. Zoals meer mensen hier hebben gezegd is het een soort combinatie tussen speed en mdma. Met als voordeel dat het in vergelijking met die twee stofjes vrijwel geen kater oplevert de dag erna.
Het is erg chill spull en het voelt toch echt wel een beetje aan als wegspacen op mdma. Muziek klinkt beter, je kan er heerlijke praatkicks van krijgen, je voelt je licht in je hoofd, en hebt meer nog dan bij xtc daadwerkelijk van die fysieke rushes/rillingen door je hele lichaam

Na de eerste keer heb ik het nog 3 x met vrienden gedaan en die setting was erg leuk! Zij waren er ook erg enthousiast over, een aantal vond het voor een feest zelfs relaxter dan xtc omdat je hierbij toch meer bij de realiteit bent en er gewoon nuchter uitziet. Kaakspieren doen ook niet raar enzo, vrijwel geen grotere pupillen.
Advies qua begindosis is wat mij betreft 150 mg, dan voel je 'm wel lekker

Evt 3 uur later nog 100 of 150 mg erbij nemen. Persoonlijk heb ik wel erg veel moeite met slapen erna. Toen 't na een uurtje of 4 was redelijk was uitgewerkt had ik toch nog heel veel energy. Je voelt dat je lichaam moe is en zou moeten slapen, maar je hebt nog wel veel energy in je benen en in slaap komen bleek lastig. Ook mijn vrienden hadden dit. Het spul kan ook n beetje op je maag gaan werken in de zin van dat je er lichte oprispingen van krijgt. Bij xtc heb ik hier normaal gesproken geen last van. Ook krijg je er gegarandeerd een droge bek van (t/m de dag erna) en had ik soms nog last van lichte keelpijn en groene rochels. Heb meerdere keren gemerkt dat t de dag erna erg negatief werkte op mijn eetlust, kreeg vrijwel geen hap door mn keel, o.a. doordat deze erg droog aanvoelde. Desondanks is t vergeleken met xtc en speed redelijk katerloos en wegen de voordelen mijns inziens heel erg goed op tegen de nadelen die ik zojuist heb genoemd.
Dosissen boven de 300 mg per nacht kan ik afraden, sowieso kom je dan heel erg lastig in slaap (ik althans wel) en je hebt dan toch wel een redelijke brakheid. Schadelijkheid is nog weinig over bekend, maar zal wel samenvallen met die van gewone amfetamine. Iig trekt het niet je serotonine leeg zoals bij mdma, al merk je wel dat het licht op je serotonine werkt qua effect
Overigens is het hemels om te combineren met wat GHB! Beste om daarvan wat te nemen als de piek net wat minder wordt. Van de 4-FMP zelf kan je al behoorlijk geil worden, maar met GHB erbij krijgt dat nog een flinke boost erbij! (Voor Hemi: you definitely should try!

) Vond de combi nog beter aanvoelen dat het gevoel van alleen mdma! Al met al is het een erg interessant stofje en had ik me er vooraf minder bij voorgesteld. Uiteindelijk geheel onterecht

Try it and you know it!