4-FMP

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja, die verschillen zijn zeer herkenbaar.

Ik vind zowel methylone als 4-FMP zeer vermakelijk. 4-FMP voor een avondje stappen, en methylone dan weer voor een gezellige avond thuis met vrouwlief (het heeft dan ook niet dat stimulerende karakter).

Grootste nadeel aan methylone is de zeer abrupte coming down, terwijl 4-FMP dan weer een aanzienlijk lange halfwaardetijd heeft en zelfs na uitwerking van de empathogene effecten nog stimuleert (amfetamine-gewijs dan).

Slapen op methylone lukt aardig, terwijl je daar op Fluo gewoon niet aan toe komt. En bovendien d volgende dag opmerkelijk fit bent. :rockband:

Provenzano

Experimenterende gebruiker
ErnstJünger zei:
Grootste nadeel aan methylone is de zeer abrupte coming down, terwijl 4-FMP dan weer een aanzienlijk lange halfwaardetijd heeft en zelfs na uitwerking van de empathogene effecten nog stimuleert (amfetamine-gewijs dan).

Slapen op methylone lukt aardig, terwijl je daar op Fluo gewoon niet aan toe komt. En bovendien d volgende dag opmerkelijk fit bent. :rockband:
Ik vind de coming down van methylone eigenlijk niet heel erg abrupt. Het is meer een soort van mellow gevoel dat uiteindelijk nog een beetje blijft hangen op de achtergrond. Stukken beter dan bij MDMA vaak :)

Zaterdag op een fijn schranz feestje @ factory 10 2x een capsule van ong. 100 mg genomen.
En het was echt weer heulllllllll fijn :hearteyes:
Prettige en lang aanhoudende (yay) love rush deze keer, veel energie, keihard losgaan.
Uiteindelijk van 10 tot half 1 geslapen en voelde me de rest van de dag gewoon prima, werd zondagnacht weer 4 uur. Vd week wel weer een beetje bijgeslapen.

Heerlijk spulletje! Paar weken wachten nu, maybe op awake fest weer

Immo

Badass junkie
Was vanmiddag even langs de smart store bij mij in de buurt geweest, daar kende ze de stof helaas niet. :(

Naja geloof wel dat je er naar moet vragen? ligt niet zomaar uitgestald in de winkel dacht ik. In mijn geval dan, 1x poedervorm via via en 1x caps gehaald in een smart. Was allebei gewoon goed.

honingolie

Bewuste gebruiker
Gaat er niet om het goed is of niet, het schaadt de branche en zal alleen maar zorgen dat smartshops gesloten worden en dergelijke stoffen op de Opiumlijst worden geplaatst. Terwijl je het met een beetje moeite prima online kunt vinden. (En nog goedkoper ook.)

ts

Bewuste gebruiker
Flux, 4FMP....

Geweldig spul! De ultieme drug! Onbekend, vrij goedkoop, makkelijk te onopvallend te consumeren, super relaxte werking, geen kater, energie op energie op energie en je goed voelen

Afgelopen weekend vrijdagavond doorgehaald met pils, sos en wiet. De periode van zaterdagochtend 8.00 tot 12.00 uur op pillen doorgebracht, want de wiet en sos was op. 12.00 uur gaan hier de shops weer open...

Die pillen had ik nog van een vorige keer liggen en nog nooit getest, beetje vage verhalen over gehoord dat er Kath in zou zitten. Verschillende ervaringen gehoord, positief en negatief. Was er zelf ook wel zeer content mee en vond het gevoel van de pillen lijken op de Flux/4-FMP buisjes, vond een kameraad van me ook waar ik deze vage dagen mee beleefde. Niet echte MDMA pillen, knallen namelijk niet zo in, maar de verhalen hier kloppen allemaal en komen bekend voor:

-rustig opkomen
-energyboost
-vaag lul kick
-goed om bij te pilsen
-werkt lang
-makkelijk te gebruiken (gewoon door het drinken of puur)
-Normaal uiterlijk

en de minpunten:
-geen
na ja, toch 1:
-Dag erna een donders droge bek, ontrekt echt vocht aan je lichaam.

Maar goed, om 12.00 uur maar ff wezen shoppen, dus eerst naar de coffeeshop (wiet/hasj), daarna naar de smartshop (flux, vloeibare 4-fmp) en vervolgens naar de cokeshop (eeeh, ja...). Ow ja, ook nog een tijdje arabiche waterpijp gerookt met wat cannabis. Toen de rest beetje vaag gedaan. Geil in de kop. Die middag mooi van alles gecombineerd, maar moest om 20.00 uur werken, om 19.30 nog ff een paar lijnen gelegd, buisje flux en een pilletje genomen.

In de kar naar het werk kom ik in de file, stapvoets rijden... Ik besluit van de gelegenheid gebruik te maken en pruts een sleutel van de sleutelbos om een paar punten te nemen. Voel me op en top vaag, heerlijk met zo'n vage smile op je face. Boem! Achter op een andere kar, schrik me de pleuris. Zo goed en zo kwaad met die kerel overlegd.

Half uur te laat op werk, barman in een discotheek, daar aan het begin van de avond met collega nog wat sos gehad, waarbij ik er een pil en een buisje bij nam. Vervolgens werd ik af en toe wat duizelig en had moeite met allert blijven. De sos bracht gelukkig verlichting. Zo de rest van de avond een beetje doorgevaagd en uiteindelijk 48 uur wakker geweest, eerst op sos en wiet, later op pillen en waterpijp, daarna op pillen, sos, flux, wiet, coke en hasj het karwei afgemaakt. Lang leve de FLUX! Dat hield me op de been en liet me normaal functioneren, terwijl je er wel een mooie high, relaxte rush van krijgt....Superspul.

MAAR NU....HET MOOISTE: De interesse was dus gewekt, beetje research gedaan vandaag en gisteren toen ik van de kaart was. En kwam een pillreport tegen van die pillen die ik had gehad, witte driehoeken. Stond daar in de comments dat dit pillen met 4-FMP zijn. Laat ze niet testen, mag van mij lekker underground blijven! Te heerlijke drug om te delen :wink:. Flux was al geniaal, de fluxpillen helemaal, ideale 'huiskamer'-pillen voor gezellige avondjes.

Ook perfect te combineren met andere zooi, sos, wiet, ghb, alcohol.

Vraag me af hoe bekend dit in het buitenland is? Nieuw nationaal export product, met al die pruts-pillen van tegenwoordig!

Flux, voor als echt niks meer lux! Ideaal tijdens en na een avondje doorhalen om fit te blijven of te worden. Verras uw medemens met uw vitale voorkomen, gebruik Flux! 1 flux a day, keeps the troubles away!

paar nadeeltjes:
-werking neemt af bij overmatig gebruik
-onttrekt vocht
-je moet pissen als een kameel
-mag het van mn vriendin alleen nog maar gebruiken als ze ongesteld is... :wink:
-droge bek

Zoals ik al zei de ideale drug en ook niet gigantisch verslavend, als het op is, is het goed. Als je knetterbrak bent kun je er wel soms een enorme behoefte aan hebben, omdat je weet dat al die brakheid na flux/4fmp als sneeuw voor de zon zal verdwijnen.

Sluit er nu mn weekend mee af, hehe zegt genoeg denk ik! No sleep, just vaagheid.

ts

Bewuste gebruiker
Flux, 4FMP....

Geweldig spul! De ultieme drug! Onbekend, vrij goedkoop, makkelijk te onopvallend te consumeren, super relaxte werking, geen kater, energie op energie op energie en je goed voelen

Afgelopen weekend vrijdagavond doorgehaald met pils, sos en wiet. De periode van zaterdagochtend 8.00 tot 12.00 uur op pillen doorgebracht, want de wiet en sos was op. 12.00 uur gaan hier de shops weer open...

Die pillen had ik nog van een vorige keer liggen en nog nooit getest, beetje vage verhalen over gehoord dat er Kath in zou zitten. Verschillende ervaringen gehoord, positief en negatief. Was er zelf ook wel zeer content mee en vond het gevoel van de pillen lijken op de Flux/4-FMP buisjes, vond een kameraad van me ook waar ik deze vage dagen mee beleefde. Niet echte MDMA pillen, knallen namelijk niet zo in, maar de verhalen hier kloppen allemaal en komen bekend voor:

-rustig opkomen
-energyboost
-vaag lul kick
-goed om bij te pilsen
-werkt lang
-makkelijk te gebruiken (gewoon door het drinken of puur)
-Normaal uiterlijk

en de minpunten:
-geen
na ja, toch 1:

Maar goed, om 12.00 uur maar ff wezen shoppen, dus eerst naar de coffeeshop (wiet/hasj), daarna naar de smartshop (flux, vloeibare 4-fmp) en vervolgens naar de cokeshop (eeeh, ja...). Ow ja, ook nog een tijdje arabiche waterpijp gerookt met wat cannabis. Toen de rest beetje vaag gedaan. Geil in de kop. Die middag mooi van alles gecombineerd, maar moest om 20.00 uur werken, om 19.30 nog ff een paar lijnen gelegd, buisje flux en een pilletje genomen.

In de kar naar het werk kom ik in de file, stapvoets rijden... Ik besluit van de gelegenheid gebruik te maken en pruts een sleutel van de sleutelbos om een paar punten te nemen. Voel me op en top vaag, heerlijk met zo'n vage smile op je face. Boem! Achter op een andere kar, schrik me de pleuris. Zo goed en zo kwaad met die kerel overlegd.

Half uur te laat op werk, barman in een discotheek, daar aan het begin van de avond met collega nog wat sos gehad, waarbij ik er een pil en een buisje bij nam. Vervolgens werd ik af en toe wat duizelig en had moeite met allert blijven. De sos bracht gelukkig verlichting. Zo de rest van de avond een beetje doorgevaagd en uiteindelijk 48 uur wakker geweest, eerst op sos en wiet, later op pillen en waterpijp, daarna op pillen, sos, flux, wiet, coke en hasj het karwei afgemaakt. Lang leve de FLUX! Dat hield me op de been en liet me normaal functioneren, terwijl je er wel een mooie high, relaxte rush van krijgt....Superspul.

MAAR NU....HET MOOISTE: De interesse was dus gewekt, beetje research gedaan vandaag en gisteren toen ik van de kaart was. En kwam een pillreport tegen van die pillen die ik had gehad, witte driehoeken. Stond daar in de comments dat dit pillen met 4-FMP zijn. Laat ze niet testen, mag van mij lekker underground blijven! Te heerlijke drug om te delen :wink:. Flux was al geniaal, de fluxpillen helemaal, ideale 'huiskamer'-pillen voor gezellige avondjes.

Ook perfect te combineren met andere zooi, sos, wiet, ghb, alcohol.

Vraag me af hoe bekend dit in het buitenland is? Nieuw nationaal export product, met al die pruts-pillen van tegenwoordig!

Flux, voor als echt niks meer lux! Ideaal tijdens en na een avondje doorhalen om fit te blijven of te worden. Verras uw medemens met uw vitale voorkomen, gebruik Flux! 1 flux a day, keeps the troubles away!

paar nadeeltjes:
-werking neemt af bij overmatig gebruik
-onttrekt vocht
-je moet pissen als een kameel
-mag het van mn vriendin alleen nog maar gebruiken als ze ongesteld is... :wink:
-droge bek

Zoals ik al zei de ideale drug en ook niet gigantisch verslavend, als het op is, is het goed. Als je knetterbrak bent kun je er wel soms een enorme behoefte aan hebben, omdat je weet dat al die brakheid na flux/4fmp/witte driehoekjes als sneeuw voor de zon zal verdwijnen.

Het was een prachtig onderzoek naar de werkzame stoffen in beide goedjes, gezien we wisten dat die pillen geen of weinig mdma zouden bevatten, maar ze deden wel wat, gaf een ander gevoel dan mdma, maar niet negatief. Iedereen donders relaxt en kabbelt allemaal lekker door. Zomeravond aanradertje, vooraf bbq'en :wink:

Sluit er nu mn weekend mee af, hehe zegt genoeg denk ik! No sleep, just vaagheid.

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
ts zei:
na ja, toch 1:

Behoorlijk, ja. Bij mij was het zo erg dat ik de dag erna pas 's avonds weer zonder pijn kon eten. Mijn verhemelte was compleet uitgedroogd. Maatje van me had er zelf geen enkele moeite van, bij een zelfde dosis als ik had (220 mg).

Heb wel weer zin in de volgende keer, het is inderdaad prima spul.

M'n katje is van plan om zaterdag op een festival 's middags 1 cap (100 mg) 4-fluo te nemen, en dan 's avonds nog een 100 mg cap met een halve roze swirl (dus dan ong 43 mg mdma). Zou het elkaar dan versterken qua euforie? lijkt me wel toch...?

Aparch

Newbie
Hoe zit dat nu met 4-FMP? Ik hoor van mensen dat ze het gewoon in de smartshop te kopen maar ik kan er helemaal niks over vinden oid. is het legaal te verkrijgen of niet? :confused:

ts

Bewuste gebruiker
Aparch zei:
Hoe zit dat nu met 4-FMP? Ik hoor van mensen dat ze het gewoon in de smartshop te kopen maar ik kan er helemaal niks over vinden oid. is het legaal te verkrijgen of niet? :confused:

zoek en gij zult vinden

Aparch

Newbie
Ja dat is met de meeste dingen zo. Maar ik wil graag weten waar ik moet zoeken.
Dus kan ik een winkeltje binnenlopen of moet ik een dealer zien te vinden? :wink:

Pixiedust7 zei:
M'n katje is van plan om zaterdag op een festival 's middags 1 cap (100 mg) 4-fluo te nemen, en dan 's avonds nog een 100 mg cap met een halve roze swirl (dus dan ong 43 mg mdma). Zou het elkaar dan versterken qua euforie? lijkt me wel toch...?

Goed, cap n-eye-zzz van 's middags merkte ik niet veel van, maar had vlak ervoor nog gegeten omdat ik nog bijna niks op had die dag. In de avond kwamen mn favo dj's (awake fest ftw), maar twijfelde of ik die halve swirl en andere capsule nog zou nemen omdat k er niet veel meer van verwachtte. Echter was het toen 8 uur en vanaf 's middags half 3 niet meer gegeten, en ben blij dat ik t nog heb genomen want jezus wat was t heerlijk! Eerst de 4-fmp die subtiel opkwam en ineens inklapte alsof t xtc was, toen ik me goed euforisch voelde begon dat halve pilletje ineens erbij te werken en kwam ik in een enorme rush _O_
Echt niet verwacht, maar weinig E en weinig 4-fluo is dus samen gewoon een maximaal effect :). Mezelf nu weer een paar weekjes netjes gedragen.

Paradox

Werd er zeer relaxed van, algemeen gevoel van tevredenheid en lopen ging makkelijker.
Wel kreeg ik een kater daarna van 1,5 dag ofzo, ff serotonine tekort hehe

Qocaïne

Badass junkie
Paradox zei:
Werd er zeer relaxed van, algemeen gevoel van tevredenheid en lopen ging makkelijker.
Wel kreeg ik een kater daarna van 1,5 dag ofzo, ff serotonine tekort hehe

Damn, weer een voorbeeld van tegengestelde verhalen.
Iedereen loopt te verkondigen dat het 'speedy' is en dat men geen kater heeft.

Nu vertel jij me weer het tegenover gestelde! :P

Heb zelf ook 4-FMP kunnen regelen.. ben het van plan deze maand te doen op een verjaardag waar iedereen aan de MDMA gaat.

Ik wil is iets anders, maar er wel vanuit kunnen gaan dat ik niet TE speedy wordt, en op hetzelfde niveau blijf als de rest.

Mensen ervaringen met het gebruik op feesten én thuis!
Wat is het verschil? Wat is lekkerder?

Wat raden jullie als hoeveelheid aan? Heb poedervorm!

Cheers!

petekay

Newbie
Heb 4fmp ervaring thuis en op festival. Beide relaxed, dus eigenlijk maakt het niet uit waar je het gebruikt. Stiekem toch vind ik het thuis (alleen) het prettigste , maar dat komt misschien ook omdat mn vrienden geen drugs gebruiken , en zich er een beetje voor afschuwen (maar wel alcohol zuipen bij het leven op festivals...)
Ik weeg 86 kg, en neem gemiddeld een dosis zon 180 mg.
Ik had totaal geen kater/dip de volgende dag(en).

edit: slapen gaat lastig/niet, enige 'nadeel' vind ik

Qocaïne

Badass junkie
Thnx voor de kort en krachtige informatie.

Je gebruikt dus zo'n 180mg... dat lijkt me eigenlijk best veel.
Maar misschien ben ik de 2C-X hoeveelheden gewend de laatste tijd :wink:

Het is dus behoorlijk stimulerend.. ok.
De laatste vraag.. hoe lang is de werkingsduur? I.v.m. het wel kunnen slapen na gebruik.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
Thnx voor de kort en krachtige informatie.

Je gebruikt dus zo'n 180mg... dat lijkt me eigenlijk best veel.
Maar misschien ben ik de 2C-X hoeveelheden gewend de laatste tijd :wink:

Het is dus behoorlijk stimulerend.. ok.
De laatste vraag.. hoe lang is de werkingsduur? I.v.m. het wel kunnen slapen na gebruik.

Ga echt maar uit van een uurtje van 8 tot 12 niet kunnen slapen, de insomnia is huuuge. :wink:
Het empathogene effect duurt bij mij maar 3 uur en daarna dus tot in de oneindigheid insomnia. :P
Verder is het wel een erg leuke, subtiele druk... het is een beetje strak staan zonder helemaal neergeslagen te worden van genot zoals bij MDMA.
En je verneukt je serotonine aanmaak niet zo.

Qocaïne

Badass junkie
Kijk, das heerlijk uitgelegd!

Hmmm... het maakt het wel wat minder interessant :wink:
Achjah, we gaan het zien deze vakantie!

Rikkie zei:
Pixiedust7 zei:
Zaterdag op een fijn schranz feestje @ factory 10

laatste chaos! was wel knallen! factory 10 echt megadikke locatie trouwens! :grin:
Ja het was echt fakking vet _O_

Qocaïne zei:
Hmmm... het maakt het wel wat minder interessant
Achjah, we gaan het zien deze vakantie!
Naja dat dacht ik zelf eerst ook, als ik de reacties van sommige mensen las. Dacht mwah zal wel zwaar tegenvallen, dus ben er zonder enige verwachting aan begonnen en probeerde t niet te vergelijken met mdma of speed. Maar 't is me echt goed bevallen, voor mij nu m'n favoriete feestdrug...mdma pak ik thuis wel :)
Eerste keer 4-fmp was trouwens wel thuis, met vriendlief. Is echt een hele toffe avond/nacht geworden je kunt t in mijn ogen ook goed sturen: lekker dansen of lekker hangen. Werd er trouwens zowel als op een feest,festival als thuis enorm geil van.

veel plezier! :wave:

N-Eye-Zzz

Paradox zei:
Mensen ervaringen met het gebruik op feesten én thuis!
Wat is het verschil? Wat is lekkerder?

Wat raden jullie als hoeveelheid aan? Heb poedervorm!

Mijn eerste ervaring met 4-FMP, was ook op een klein feestje (8 man) in huiskamer sfeer.
Dit was echt geweldig aangezien je heerlijk de kans krijgt om te knuffelen en te kletsen.
Vooral het eerste is beter aangezien dat er op een uitgaansgelegenheid er toch vrij vreemd uit zal zien.

De hoeveelheid is bij mij:
200-300 mg 4-FMP op een gewicht van 55-60 kg. (Ja ik ben een kleine jonge en daardoor zo licht :P) De eerste keer was op 160 mg (toen waren de N-Eye-Zzz capsules nog met minder 4-FMP (80 mg op capsules van 150 mg) en bijgevuld met cafeïne, terweil dat nu met passiebloem gedaan wordt)

Tot nu toe altijd nog enorm goed bevallen.

Bovenaan