Ook maar even een vraag van mijn kant over de 4FMP, welliswaar een beetje topic-kick maar dat is neem ik aan geen probleem.
Ik heb sinds kort een grammetje weten te bemachtigen en ben er nu wel erg nieuwschierig naar geworden.
Aangezien ik tickets heb voor een Santana concert leek me dit de ideale gelegenheid om eens optimaal van de muziek te genieten, mijn laatste keer mdma (en tevens mijn laatste oude vertrouwde blauwe mitsu's

) was met het concert van Eric Clapton & Steve Winwood, wat hierdoor natuurlijk ook goddelijk mooi was!
Mijn idee is om 125 mg 4FMP te nemen en MDMA als 'back-up' mee te nemen. Nou is mijn vraag of dit verstandig is voor de eerste keer? Ik kan maar slecht terugvinden over de inwerktijd van de 4-FMP, enkel dat dit lang is. Maar moet ik hierbij denken aan een uur voor de eerste effecten zijn intrede doet? En het gaat hier niet om een houseparty oid maar om een concert wat waarschijnlijk een 2 uur duurt waardoor een flinke dosering om 8/9 uur optimaal losgaan geen noodzaak is, dus misschien enkel de MDMA beter voldoet voor iets als dit?
De reden waarom ik dit vraag is omdat ik dus niet persée iets zoek om compleet van de kaart van te zijn wat bij MDMA nog wel eens wil gebeuren. Er gaat namelijk ook nog een persoon mee welke niet héél veel kennis van drugs heeft en er geen problemen mee heeft wanneer we een jointje roken maar welke ik toch liever niet confronteer met het gebruik van andere middelen. En het blijkbaar euforische én toch heldere effect van de 4FMP mij ook wel weer erg aanspreekt

. Misschien is de mdma dan nog wel geschikter om er achteraan te doen op de after, (waar deze persoon niet meer bij zal zijn) aangezien het een stuk harder inslaat wanneer men dit na 4FMP inneemt wat ik uit de verhalen begrijp?
Alvast bedankt,
Grtz Mellow