4-MeMABP

Ruiten_Blokken

Experimenterende gebruiker
Erg weinig informatie te vinden over dit stofje. Heeft iemand enige ervaring met 4-MeMABP om te delen?

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Er is een wikipedia pagina en via Google ook wel een en ander te vinden. Die ene vendor met slechte reputatie verkoopt het ook dus laat het a.u.b. testen als je het daar koopt voordat je het gaat gebruiken.

Ruiten_Blokken

Experimenterende gebruiker
Er is een wikipedia pagina en via Google ook wel een en ander te vinden. Die ene vendor met slechte reputatie verkoopt het ook dus laat het a.u.b. testen als je het daar koopt voordat je het gaat gebruiken.
Wikipedia pagina gelezen maar niet wat ik om vroeg. Ja ik heb ook de Google resultaten gelezen, wat ze 12 jaar geleden over dit stofje hebben gezegt is niet genoeg informatie voor mij on dit te proberen. Daarom deze draad om meer informatie te kunnen krijgen.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Heb je het in huis? Als je zelf zou beslissen om proefkonijn te spelen, hoor ik graag je resultaat.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Wikipedia pagina gelezen maar niet wat ik om vroeg. Ja ik heb ook de Google resultaten gelezen, wat ze 12 jaar geleden over dit stofje hebben gezegt is niet genoeg informatie voor mij on dit te proberen. Daarom deze draad om meer informatie te kunnen krijgen.
Hopelijk heb je wel de waarschuwing over die ene vendor hier wel gelezen en laat het spul eerst testen voordat je zelf proefkonijn gaat worden.

Bovenaan