Zaadsliert
Newbie
Door mijn depressie in een heroïneverslaving terecht gekomen en meer dan een jaar gebruikt te hebben is het voor mij klaar. Ik wil niet aan de antidepressiva omdat ik bang ben dat het mijn eigen emoties teveel verstoort, hoe kut ze ook mogen zijn, ze zijn wel van mij en maken mij tot wie ik ben. Ook bang om er de rest van mijn leven afhankelijk van te blijven. Ik ervaarde eigenlijk geen negatieve gevolgen van mijn gebruik, de enige reden dat ik stop is omdat het meeste van mijn geld naar rachid en Mo ging. Ik voelde me gewoon normaal, niet eens high of iets, maar had wel de levenslust om mijn huis Elke dag schoon te houden en een aantal uur met mijn hond te wandelen. Ook mijn rugpijn was zo goed als verdwenen. Ik gebruikte 1 bal per dag is rond de 0,2 gram vermoed ik en bleef daar ook altijd bij eigenlijk, ook als ik meer in huis had. Nu zonder, heb ik niet eens de energie om uit bed te komen en het valt me heel zwaar om te zien hoe ongelukkig mijn hond is zonder mijn aandacht en mijn vriendin die er onder lijdt, door er voor mij te zijn als ik het moeilijk heb en alle taken op zich neemt die ik normaal deed. Nu vraag ik mij af hoeveel jullie per dag gebruiken en welke afkickverschijnselen jullie hebben en hoe lang ze duren. Mijn ergste zijn totaal niet kunnen slapen (heb nu met temazepam, melatonine en hasj eindelijk een redelijke nachtrust gehad) , Restless legs en totaal de energie missen om iets te doen.