Likkebaard

Newbie
Hallo iedereen,

Afgelopen woensdag had ik een feestje waarbij ik samen met een maat redelijk wat roseetjes achterover heb geslagen. Halverwege de avond kwam hij er toevallig mee dat hij nog 4FMA mee had en stelde voor dat eens te proberen. Onder invloed van de alcohol zei ik daar uiteraard geen nee op. Het was een duidelijke upper die gepaard ging met het standaard "fijne gevoel". edit: (2x 180mg) Die avond nog lekker doorgezopen en de volgende morgen weer fit uit bed, lichte kater maar oke. Nu ging er anderhalve dag voorbij en opeens kreeg ik last van misselijkheid en buikpijn en redelijk wat zweet. Die klachten waren na anderhalve dag weer verdwenen maar zit nu nog steeds met een hart naar mijn idee harder klopt dan normaal. Het tempo ligt vrij gemiddeld maar het lijkt of die wat harder "dreunt" (hartkloppingen??). Zijn er misschien meer mensen die hier last van hebben of weten of dit vanzelf overgaat? Het liefst zou ik uiteraard niet naar de dokter gaan en gezien mijn geschiedenis met XTC, waar ik ook al een redelijke tolerantie voor heb opgebouwd leek het me allemaal onschuldig. Ik voel me er toch niet helemaal zeker over en vandaar dat ik dit hier nu post.

Alvast bedank!

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb geen ervaring met 4-FMA, maar van XTC heb ik zelf ook wel regelmatig dat de kater (misselijk/duizeligheid) het ergst is op dag twee. Ik neem daarom in een standaard weekend ook geen MDMA meer, omdat ik weet dat ik dan maandag als ik moet werken met de gebakken peren zit.

Wat betreft je hartkloppingen: ben geen dokter maar ik denk dat je je weinig zorgen hoeft te maken. Je hebt je lijf wrs. overbelast door drugs te combineren met (veel) alcohol, dat is niet echt verstandig, en waarschijnlijk merk je daar nu de naweeën nog van. Ik zou het even een paar dagen de tijd geven en als het niet minder wordt: huisarts.

Likkebaard

Newbie
Van de XTC heb ik dat het laatste jaar ook inderdaad, vroeger had ik gewoon even een loom dagje en daarna weer helemaal fris. Ik ga de hartkloppingen nog even in de gaten houden en dan laat ik jullie nog wel iets horen over de vorderingen. Thanks voor je reactie in ieder geval

Yaizer

Bewuste gebruiker
Klinkt gewoon als een goede dip.

Niet zo slim om 4fma te gebruiken nadat je alcohol hebt gedronken. Hoop dat je met andere keuzes wel wat meer nadenkt.

Succes met de kater, hartkloppingen kunnen ook omdat je je zorgen maakt (heb ik ook eenmalig gehad).

Likkebaard

Newbie
Het is al wat minder, af en toe wat druk of kleine steekjes maar het lijkt af te nemen. Ik denk dat ik me er onbewust ook wel wat druk om maak waardoor er een soort vicieuze cirkel ontstaat

Bovenaan