4fmp innemen

Danjilox

Newbie
Hoi!

Ik ga zaterdag naar een festival en wil dan voor het eerst 4fmp gebruiken. Ik heb wel eens vaker xtc gebruikt. Ik heb nu 2 caps van 200 Mg. Nu heb ik gehoord dat dit te veel is voor de eerste keer. Mijn vraag is, hoe moet ik het innemen? En hoeveel?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb je topic even naar het juiste subforum verplaatst. Graag even goed kijken in het vervolg in welk subforum je vraag thuis hoort.

Is je 4-fa getest? Als het puur is (70%) dan zou ik de eerste keer 100mg nemen. Dat is genoeg om het te voelen de eerste keer en te zien wat het met je doet. Je kunt de capsules gewoon open maken in ieder geval. Als je een goede weegschaal hebt, minimaal nauwkeurig op de 10mg dan kun je het afwegen. Anders zul je het redelijk op gevoel door de helft moeten doen. Daarna kun je de ene helft weer terug in de capsule stoppen en de andere helft kun je bijvoorbeeld in een vloeitje doen als je geen extra capsules hebt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Gewoon zoals je ook een pil inneemt, met wat water om het weg te spoelen.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Ik zou meer nemen, 130mg is prima (als het puur is).

Bijdoseren is niet echt fijn is mijn ervaring.

(Btw is 70% puur Psychedelibee?)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
70% is het maximale percentage voor 4-FA vertelde ze me bij het testcentrum.

Timmie94

Bewuste gebruiker
ja ik zou voor een eerste keer zeker geen 200mg doen, mits het puur is. zeker als t je eerste keer 4fa is zou ik het afraden boven de 200mg te gaan.

ik zou inderdaad voor de 130-140 gaan ofzo.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als het getest is als capsule zal het dus 200mg base bevatten wat overeenkomt met (200/.7) 286 mg pure 4-fa poeder. Dit door de helft doen lijkt mij de handigste optie. 100 mg base is een prima dosering voor een eerste keer volgens mij. Als het toch wat minder blijkt te zijn is het ook niet heel erg want dat voel je ook wel.

ojpaodu

Newbie
Danjilox zei:
Hoi!

Ik ga zaterdag naar een festival en wil dan voor het eerst 4fmp gebruiken. Ik heb wel eens vaker xtc gebruikt. Ik heb nu 2 caps van 200 Mg. Nu heb ik gehoord dat dit te veel is voor de eerste keer. Mijn vraag is, hoe moet ik het innemen? En hoeveel?

Ik neem meestal eerst 120mg (00:00) en dan later (03:00) nog eens 50mg. Dit was voor mij meestal meer dan genoeg hoewel het de laatste keer een beetje minder was. Het maximale wat ik in een keer heb genomen was 180mg, en toen werkte het voor ongeveer 5uur. Omdat jij al eerder xtc hebt gebruikt en 4fmp (naar mijn mening) een stuk milder is. Zou ik voorstellen om in het begin 200mg te nemen en de andere cap te verdelen in 4 van 50mg. Zo zul je er zeker genoeg van voelen, en kun je nog altijd bijnemen in de late uurtjes. Innemen kan overigends gewoon oraal, hoewel het bij mij vrij lang (45/60min) duurt voordat je hem echt voelt.

TLDR: 200mg eerst, daarna caps van 50mg

Bovenaan