4fmp kater

eM De Ma Aa

Experimenterende gebruiker
Beste df leden,

Ik gebruik al heel lang geen mdma (xtc) meer omdat de kater steeds erger werd waarbij ik in het begin 1 dag brak was ik nu bijna 5 dagen gaar ben. Zelfde geld voor speed. Daarvan was ik ook 2 dagen goed brak. Dit is dan ook de reden waarom ik (jammer genoeg) gekapt ben omdat ik het er niet meer voor over had. Nu hoorde ik laatst iets over 4fmp. Dit zou een mix moeten zijn tussen deze 2 dingen. Ik lees er goede dingen over en nu ben ik wel nieuwsgierig geworden aangezien ik het toch wel mis om soms gek te doen. Nu was ik alleen benieuwd naar de kater. Is deze (bij normaal gebruik) (sterk) aanwezig of helemaal niet? Op forums lees ik vaak dat mensen bijna geen kater hebben maar wil het toch even aan de kenners vragen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Kater is hetzelfde als bij speed. Ik slaap er slechter van dan bij Speed en MDMA.. soms 2 slechte nachten zelfs.

Maakt niks uit dus

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Qua slapeloosheid vind ik 4fmp slikken ongeveer gelijk aan speed snuiven. (Ligt ook allemaal aan de dosis) Maar zeg 140mg 4fmp slikken staat gelijk aan 140mg speed snuiven qua slapeloosheid voor mij zo ongeveer.

Qua down gevoel de volgende dag(en) vind ik ze ook redelijk gelijkwaardig. Maar ik ben niet zo gevoelig daarvoor, dus ik vind het lastig te zeggen. Heb van beiden nog nooit echt een down gevoel overgehouden. Wel van xtc bijv. maar ook daarvan nooit heel ernstig.

Zoals SmartieAndMe dus zei, maakt niks uit. :)

eM De Ma Aa

Experimenterende gebruiker
Beste mensen,

Bedankt voor jullie reacties. Na lang twijfelen heb ik besloten om het toch maar weer eens iets te proberen. Nu heb ik 4fmp capsules met 180 mg. Na veel gelezen te hebben ben ik er nog steeds niet achter hoe hoog de dosering moet zijn. Lees vooral dat het persoonlijk is. Toch wilde ik even weten of er niet (net als bij xtc) een soort maatstaaf is (1/2 mg per kg). Ik ben geen vreemde van drugs en ben geen kleine jongen (1.84m 121kg). Vroeg me af of 180 mg teveel was de ja of de nee. Ik meen te hebben gelezen dat de dosering tussen de 100 en (max) 200 mg was. Graag jullie mening en misschien nog tips voor de avond (en eventueel de volgende dag) zelf :).

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Ik heb vooral gehoord dat zo'n 125 -135 mg meestal de goede dosis is. De dosis is schijnbaar met 4fmp minder afhankelijk van je lichaamsgewicht dan met mdma. Mijn ervaring is dat dit ook wel klopt. Maar goed jij bent zoals je aangeeft geen kleine jongen. Het lijkt me dat je lichaamsgewicht wel iets zal uitmaken, maar de mensen met wie ik dezelfde dosis heb genomen wegen ongeveer net zo zwaar als ik, dus ik vind het lastig te zeggen hoeveel invloed je lichaamsgewicht heeft.

Ik weeg zo'n 83 kilo en ik vind 135mg een goede dosis. Ik trek 140-145 ook nog wel. Vanaf 150mg wordt ik een beetje nerveuzig. Het blijft echter nog een redelijk onbekende drug, dus ik weet het ook niet. Ik zou denk ik minder dan 180mg nemen.

Bovenaan