Inmiddels 2x (met voldoende pauze) 4fmp geprobeerd.
Weinig tot geen last van overmatig zweten, wel voel ik al vrij snel na inname (na zo een 30 min)) voor ik hem echt voel inkicken dat ik met mijn tong begin te spelen.
Ik denk niet dat ik aan het kaakschaatsen was, maar dagen nadien heb ik toch wat tandpijn dus dat is toch niet positief.
1e maal begonnen met een halfje van zo een 170 mg 4fa pil, 2e maal bijna een hele in 1 keer.
Merkte inderdaad dat de hele dosis in 1 maal veel beter is.
Eens ik begin te dansen kan ik niet stoppen, ook al sta ik niet meer op de dansvloer.
Ik merk wel dat ik totaal geen ritme kan houden (niet dat ik dat nuchter wel kan

)
Ook viel mij dit weekend (de 2e maal 4fmp) dat meerdere mensen met mij moesten (uit)lachen dus ik dans en loop er wel als een mongool bij waarschijnlijk.
De security van het festival dacht hier ook zo over.

Ik had dit keer ook weinig zin om tegen mensen te lullen, enkel degene waarmee ik daar was.
Er hing wel niet zo een goede vibe op het festival dit weekend.
Het eerste feest waar ik 4fmp heb gedaan maakte het niet uit of je 'normaal' of als een complete gek aan het dansen was, iedereen was superchill tegen elkaar dus dat heeft er misschien ook iets mee te maken.
Eens ik neerzit is neerzitten zalig en eens ik een ijsje eet is dat zalig. Je moet het inderdaad dus wat sturen.
Maar als ik eenmaal heb gedanst blijf ik mijn lichaam bewegen, wat er vast wel idioot uitziet.
Als ik in het gras aan het chillen ben en met mijn armen op de muziek blijf gaan is dat misschien er ook wat over.
Heb er mega doppen van en ik merk de dag nadien dat mijn ogen er nog anders uitzien en ook niet rood worden als ik dan wiet rook.
Ook is de euforie er snel af en eens het echt is uitgewerkt is de energie en drang om te dansen volledig op (wat al na 3-4 uur is).
Misschien maar goed want eens ik neerzat voelde ik wel hoe moe ik mijn benen maakte.
Wel totaal geen drang om bij te pakken. Mezelf verplicht tot het einde te dansen terwijl mijn benen ineens loodzwaar aanvoelden en ritme houden eens zo moeilijk was.
Was er de eerste maal heel enthousiast over maar weet niet zeker of ik het nog ga nemen na de 2e ervaring.
In ieder geval een gezonde serotoninepauze voor de rest van de zomer en misschien daarna
6apb toch eens een kans geven?