4fmp pauze

Ldejong

Newbie
Goedenavond! Ik heb altijd netjes 3 maanden pauze gehouden tijdens mijn xtc gebruik. 3 weken geleden voor het eerst 4fmp gedaan, dit is voor mij een waardige vervanger. Dit omdat de dip + kater minder erg voelen. Ik kan helaas weinig vinden over de pauze die je er tussen moet houden omdat deze rc toch serotonine gebruikt. Wat denken jullie hoeveel weken pauze ik tussen elk gebruik moet houden? dankjewel! :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tsja dat is lastig te zeggen. Het is een Research Chemical, er is dus nog weinig onderzoek naar gedaan wat betreft schade op de lange termijn. Ik zou adviseren om er zeker wel 2 maanden tussen te houden, je weet niet wat regelmatig gebruik op de lange termijn doet dus...

Bobsacamano

Badass junkie
SmartieAndMe zei:
Tsja dat is lastig te zeggen. Het is een Research Chemical, er is dus nog weinig onderzoek naar gedaan wat betreft schade op de lange termijn. Ik zou adviseren om er zeker wel 2 maanden tussen te houden, je weet niet wat regelmatig gebruik op de lange termijn doet dus...

Heb deze vraag ook bij 6-APB al heb ik het idee dat dat gewoon drie maanden is omdat hier naar mijn zoekwerk wordt gezegd dat het wel dicht bij MDMA zit qua serotonine afgifte. Alleen dat het iets langzamer gaat maar langer duurt.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Tja dat is altijd moeilijk te zeggen voor RC's, voor mijn gevoel zal de pauze toch wel iets korter zijn dan met MDMA, zoal voor 4fmp als 6apb, ik neem voor deze altijd 2 maanden, xtc neem ik een maand langer niks. Maar goed dit is ook gewoon een gokje, maar liever iets te lang pauze dan te kort :wink:

Lemon

Experimenterende gebruiker
Ik zou het houden op 1 maand, mits je voldoende l-tryptofaan en vitamines neemt na het gebruik.
Mja je voelt het zelf het beste denk ik. per persoon verschilt het effect van 4-fmp ook heel erg, als je echt merkt dat je lang nodig hebt om te herstellen dan zou ik wel 3 maanden aanhouden. :wink:

ooscaar

Wijs gebruiker
Of het lang duurt voor dat je hersteld, kun je echt niet zo duidelijk voelen. Na 4-fmp voel ik me na een week sowieso al 100% de oude en na een dag of 3-4 ook wel met behulp van 5-htp. Na xtc ben ik na iets van een tot twee weken ook absoluut weer helemaal okay. Dat betekent natuurlijk niet dat je weer deze middelen tot je kan gaan nemen uiteraard. Zoiets voel je niet simpelweg aan. Je kunt niet een maand na xtc voelen dat je niet helemaal hersteld bent, maar drie maanden later ineens wel.

Bovenaan