4g C niet zo goede kwaliteit.

dereisnietdebestemming

Experimenterende gebruiker
Goede avond mensen!

Ik heb na een tijdje weer besluiten om nog eens c te gebruiken, nu kon ik enkel in het groot kopen wat wel jammer was van iemand via via.

Helaas kon dit maar vanaf 4 g. Dus ik ben een dommerik en heb dit gedaan. Mijn D komt het normaal altijd brengen maar deze keer moest ik erom bij iemand anders.

All goed ga ik naar huis en weeg alles netjes af en zie ik dat de coke enorm nat is maar echt nat nat... Ook heeft het een nare extreme geur wat ik normaal niet gewoon ben.

Mijn andere D verkocht altijd Droog en dit rook ook lekkerder en was altijd in grote brokken, ook de 1g.

Nu heb ik er al 3 lijnen van genomen en voel ik het gevoel niet zoals mijn vorige ervaringen...

Het verdooft amper tot niet en je krijgt er niet echt een rush van ook niet na een grotere lijn. Wel voel ik me helderder en oké

tips om het deftig te drogen? Ik ben hier niet om te zeggen wat juist is en wat niet maar wil toch mensen waarschuwen voor loesche coke.

Het is ten eerste veel geld en als het niet is wat het hoort te zijn zit je al snel met een kutgevoel en het gevoel dat je niet voldaan bent dit is toch mijn opinie.

Nu wou ik de andere overige 3G doorverkopen aan vrienden maar aangezien het zo slecht is zal ik het zelfs moeten gebruiken 😂

Peace

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Je kunt het op een bordje uitspreiden en laten drogen, ik zou het sws niet snuiven voordat het droog is. Als ik jou was zou ik het ook laten testen, je geeft namelijk aan dat het een andere geur en gevoel geeft, dus in het ergste geval heb je niet eens coke voor je.

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Goede avond mensen!

Ik heb na een tijdje weer besluiten om nog eens c te gebruiken, nu kon ik enkel in het groot kopen wat wel jammer was van iemand via via.

Helaas kon dit maar vanaf 4 g. Dus ik ben een dommerik en heb dit gedaan. Mijn D komt het normaal altijd brengen maar deze keer moest ik erom bij iemand anders.

All goed ga ik naar huis en weeg alles netjes af en zie ik dat de coke enorm nat is maar echt nat nat... Ook heeft het een nare extreme geur wat ik normaal niet gewoon ben.

Mijn andere D verkocht altijd Droog en dit rook ook lekkerder en was altijd in grote brokken, ook de 1g.

Nu heb ik er al 3 lijnen van genomen en voel ik het gevoel niet zoals mijn vorige ervaringen...

Het verdooft amper tot niet en je krijgt er niet echt een rush van ook niet na een grotere lijn. Wel voel ik me helderder en oké

tips om het deftig te drogen? Ik ben hier niet om te zeggen wat juist is en wat niet maar wil toch mensen waarschuwen voor loesche coke.

Het is ten eerste veel geld en als het niet is wat het hoort te zijn zit je al snel met een kutgevoel en het gevoel dat je niet voldaan bent dit is toch mijn opinie.

Nu wou ik de andere overige 3G doorverkopen aan vrienden maar aangezien het zo slecht is zal ik het zelfs moeten gebruiken 😂

Peace

Nat ?!??!? het is geen speed dat hoort niet!

Coke kan vettig/olie achtig zijn maar nat is niet goed hoor.

Of je moet cocaine pasta hebben en dan moet je een scheikunde baas als @Dirkjan om hulp vragen.

Dat moet nog verwerkt worden tot cocaine zeg maar en daar kan je niks mee anders maar dat heb je sowieso niet.

maar dat klinkt echt niet goed hoor..

Vier gram is ook niet niks terug brengen!

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Dat kan wel, vrijwel alle drugs komen als vloeistof uit de synthese maar moeten ingedampt en gekristaliseert worden, en als dat niet goed gebeurt of de opslag of vervoer is niet helemaal goed gegaan kan een deel weer vloeibaar worden.

Ja leuk maar als iemand me 'natte' cocaine probeert verpatsen kan je en paar petsen voor je kaak verwachten:tongueclosed:

Snoozerboy🐱

Badass junkie
heb ik vaak gehad, kocht ik speed kreeg ik een soort natte tandpasta in een gripzakje. Na het drogen vaak wel oke, maar je wilt toch liever poeder.
COKE SCHAT COKE.

Pep hoort nat coke echt niet hoor(olie achtig of vettig is dan weer goed maar nat neeeuhh)

Dirkdirk

DF-koning
COKE SCHAT COKE.

Pep hoort nat coke echt niet hoor
Het hoort allebei niet nat. Maar bij coke is het onwaarschijnlijker omdat er van de coke-paste, zoals je al aangaf, al poeder is gemaakt, dus dat proces is bij cocaine al volledig uitgevoerd. Bij speed is er niet echt een pasta, maar alleen een vloeistof die zo snel mmogelijk moet verdampen en drogen, en een lab kan nou niet eenmaal te lang op dezelfde plek blijven staan,

dereisnietdebestemming

Experimenterende gebruiker
Nat ?!??!? het is geen speed dat hoort niet!

Coke kan vettig/olie achtig zijn maar nat is niet goed hoor.

Of je moet cocaine pasta hebben en dan moet je een scheikunde baas als @Dirkjan om hulp vragen.

Dat moet nog verwerkt worden tot cocaine zeg maar en daar kan je niks mee anders maar dat heb je sowieso niet.

maar dat klinkt echt niet goed hoor..

Vier gram is ook niet niks terug brengen!
Ik denk dat ik het inderdaad eens ga laten testen, nu heb ik 0,35 op en voel het echt minimaal pff haha wat een teleurstelling man sheeeet. En dat van iemand die ik vertrouwde en al zeker enkele jaren.

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Het hoort allebei niet nat. Maar bij coke is het onwaarschijnlijker omdat er van de coke-paste, zoals je al aangaf, al poeder is gemaakt, dus dat proces is bij cocaine al volledig uitgevoerd. Bij speed is er niet echt een pasta, maar alleen een vloeistof die zo snel mmogelijk moet verdampen en drogen, en een lab kan nou niet eenmaal te lang op dezelfde plek blijven staan,
Pep hoort gewoon nat hoor schat we gaan nog ruzie krijgen op onze huwelijks reis..

Bovenaan