4mmc bruin?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ja die van mij was ook laatst bruin en rook best sterk naar een weeïge kattenpislucht. Ik heb het laten testen en het was 4-MMC maar er zat ook nog een onbekende stof in.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Kan 3mmc/4mmc bruinig zijn?
Ik heb online keer 3mmc gehad die echt doorzichtig kristal was. Kreeg het als sample toen 4mmc net verboden was.

vorig jaar pas weer gekocht en toen was het bruin kristal, ook laten testen. Al het andere dat ik later gekocht heb zag nooit uit als die eerste sample, en evenaarde ook nooit dat effect daarvan

Paranoize.

Badass junkie
Ik heb online keer 3mmc gehad die echt doorzichtig kristal was. Kreeg het als sample toen 4mmc net verboden was.

vorig jaar pas weer gekocht en toen was het bruin kristal, ook laten testen. Al het andere dat ik later gekocht heb zag nooit uit als die eerste sample, en evenaarde ook nooit dat effect daarvan
Wel raar tho, een bruine stimulant😱 zeker als het altijd wit is geweest. Ga je er gelijk van uit dat het versneden is of iets anders.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Wel raar tho, een bruine stimulant😱 zeker als het altijd wit is geweest. Ga je er gelijk van uit dat het versneden is of iets anders.
Mdma is meestal ook bruin, kan je wassen. Kleur zegt niet altijd wat. Ik denk dat ze in die Labs in bijv china geen moeite doen om hygiëne na te streven, want tja, de gene die het tot zich neemt kent hun toch niet en degene die t van ze koopt wil net als hun zo snel mogelijk geld zien want business.
Over mdma gesproken. Vroeger zag je altijd die witte kristallen in de pillen. Terwijl je t los vaak als bruin koopt.

die typische anijsgeur van toen heb ik ook nooit meer geroken aan de pillen.

mooie tijd, die eekhoorntjes en Nintendo's haha, kan me de geur zo voor me halen

Buu

Wijs gebruiker
Ja die van mij was ook laatst bruin en rook best sterk naar een weeïge kattenpislucht. Ik heb het laten testen en het was 4-MMC maar er zat ook nog een onbekende stof in.
Exact hetzelfde hier. Nasaal had het overigens amper effect nasaal. Was m'n eerste ervaring met echte 4-MMC en ik ga niet de moeite doen om het nog een keer te halen. Zal waarschijnlijk aan de puurheid liggen. Althans dat hoop ik, want dit stelde echt niks voor.

CuriousExplorer

DF-koning
Exact hetzelfde hier. Nasaal had het overigens amper effect nasaal. Was m'n eerste ervaring met echte 4-MMC en ik ga niet de moeite doen om het nog een keer te halen. Zal waarschijnlijk aan de puurheid liggen. Althans dat hoop ik, want dit stelde echt niks voor.
Echte post ban 4mmc bedoel je.
De oorspronkelijke pre ban witgelige 4mmc had effecten die heel veel overeenkomsten vertonen met 6apb.

Buu

Wijs gebruiker
Echte post ban 4mmc bedoel je.
De oorspronkelijke pre ban witgelige 4mmc had effecten die heel veel overeenkomsten vertonen met 6apb.
Pre of post ban zou geen donder moeten uitmaken. Als het als 4-MMC getest wordt is het 4-MMC, of pre ban 4-MMC was geen echte 4-MMC maar wat anders.

Puurheid kan wel verschillen uiteraard. Geur/kleur/structuur zegt in de regel niet zoveel over een middel.

CuriousExplorer

DF-koning
Pre of post ban zou geen donder moeten uitmaken. Als het als 4-MMC getest wordt is het 4-MMC, of pre ban 4-MMC was geen echte 4-MMC maar wat anders.
En toch maakt het volgens vele net wel een donder uit.
Lees het internet er maar even op na.
Heb ook altijd getwijfeld of pre/post hetzelfde product was hoor.
Puurheid kan wel verschillen uiteraard. Geur/kleur/structuur zegt in de regel niet zoveel over een middel.
Weet ik wel. Ik wil alleen maar zeggen dat Bruine 4mmc vroeger gewoon niet bestond. Of toch zelf nooit tegengekomen of van gehoord.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ja ik heb goede 4-MMC kristallen gehad, vorig jaar nog. En dat was echt een heel andere ervaring. Het zou aan de zuiverheid kunnen liggen maar misschien komt het ook omdat de andere 4-MMC geïsomeriseerd is? Dat kan natuurlijk ook veel verschil maken. Zeker omdat je bij een lage zuiverheid in principe hetzelfde zou moeten voelen maar gewoon wat meer nodig hebt voor hetzelfde effect.
Maar dat soort dingen blijft speculeren natuurlijk. Ik weet het ook niet.

CuriousExplorer

DF-koning
Ja ik heb goede 4-MMC kristallen gehad, vorig jaar nog. En dat was echt een heel andere ervaring. Het zou aan de zuiverheid kunnen liggen maar misschien komt het ook omdat de andere 4-MMC geïsomeriseerd is? Dat kan natuurlijk ook veel verschil maken. Zeker omdat je bij een lage zuiverheid in principe hetzelfde zou moeten voelen maar gewoon wat meer nodig hebt voor hetzelfde effect.
Maar dat soort dingen blijft speculeren natuurlijk. Ik weet het ook niet.
Er is een verschil. Sowieso.
De wetenschappelijke reden kan ik niet geven, je moet het ooit getest hebben om te weten wat ik bedoel 😄

vader

Belezen gebruiker
De 'beste' 3mmc ervaring had ik met harde crystal. Een mix van doorzichtige en creme/beige tot bruine stukjes crystal.
Wordt verkocht bij div. vendors als de 'oude vertrouwde' of creme / big old rocks.
In vergelijk met de spierwitte harde crystallen 3mmc brand deze wat minder in de neus, en ik had het idee dat het wat zuiniger in gebruik was.
Nou heb ik het nog nooit laten testen dus dit blijft suggestief.
Je hebt ook creme/ bruine 3mmc waarvan de brokjes heel makkelijk tussen je vingers verpulveren, deze is niet te vergelijken met de soort die ik hierboven beschrijf.
Die ik bedoel moet je eerst goed platdrukken met een aansteker ofzo, in het zakje. En vervolgens als je hem op een glasplaatje bewerkt met bankpas schiet het nog steeds alle kanten op, zo hard is het.
Maar ik zit mezelf lekker te maken, ben tegenwoordig weer druk aan het werk, helaas geen tijd meer voor 3mmc:\
Maar mijn bloedvaten zijn me dankbaar, en ik ben blij dat de koude voeten, nachtmerries en angst/ paniekaanvallen over zijn.
3mmc Blijft een inferieur coke alternatief voor mij. En coke is een no-go. Dat heb ik mezelf lang geleden belooft.
Het leven is saai met enkel een trappistje en CBD wiet!

Bovenaan