4MMC Ervaring

Jen2ke

Newbie
Beste Mensen allemaal.

graag wou ik even mijn ervaring delen met jullie over 4MMC.
Ik heb dit zaterdag voor de eerste keer gebruikt. Ik heb mij zeker goed geamuseerd en mij ook zeer goed gevoelt. De positieve effecten waren vooral de fijne tintelingen over je hele lichaam en het verliefd gevoel. Nu de dagen daarna waren de verschrikkelijkste dagen die ik ooit meegemaakt heb tot op de dag van vandaag heb ik soms nog de drang om te gebruiken. Gelukkig kan ik nog net neen zeggen. Heel mijn mond was kapot gebeten, kaakspieren deden enorm veel pijn, soms inneens stres momenten. Geloof me dit is echt niet leuk om mee te maken. Ik kan alleen maar zeggen uit mijn eigen ervaring dat dit spul verschrikkelijk is en dat het waarschijnlijk wel ook zeer verslavend is. Oké ja ik heb op zaterdag en zondag misschien ook wel veel te veel gesnoven meer dan dat ik in gedachten had er was 2 gram aanwezig en die is ook helemaal op. Ik mag blij zijn dat ik hier uiteindelijk nog goed vanaf kom dat geef ik ook eerlijk toe. Ik wil bij deze ook gewoon de mensen waarschuwen om zoveel mogelijk van dit spul weg te blijven want als er twee gram aanwezig is of meer dan mag je er bijna zeker van zijn dat deze op zal zijn. Mijn enige raad die ik de mensen dus kan geven over dit spul

BLIJF ER VAN WEG.
Sorry ik wou dit even melden en moest me toch even van het hart

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
2 gram snuiven en dan roepen dat we er weg moeten van blijven 🤷‍♂️🤣. Voor jou is het beter om er van weg te blijven maar er zijn verstandige gebruikers die het wel kunnen handelen.

Je kan ook gewoon toegeven dat je de cravingkracht niet kan weerstaan van 4mmc en een stevige dip hebt na 2 dagen door snuiven. Als je jou wat inleest over dit middel zou je wel weten dat het bijneemgehalte hoog ligt.

Dutchversa

Belezen gebruiker
Ik vind het heerlijk spul. Morgenavond weer wat nemen. Ik neem maximaal 3 x 0,25 gram met een tussentijd van 2,5 tot 3 uur. Nog nooit een kater gehad van 4mmc en veel minder kaakkramp dan met 3mmc… en omdat ik het gebruik tijdens de sex, vind ik het ook wel heel fijn dat ik met 4mmc een erectie hou. Ik beperk het tot 1x per week of twee weken.

Jen2ke

Newbie
2 gram snuiven en dan roepen dat we er weg moeten van blijven 🤷‍♂️🤣. Voor jou is het beter om er van weg te blijven maar er zijn verstandige gebruikers die het wel kunnen handelen.

Je kan ook gewoon toegeven dat je de cravingkracht niet kan weerstaan van 4mmc en een stevige dip hebt na 2 dagen door snuiven. Als je jou wat inleest over dit middel zou je wel weten dat het bijneemgehalte hoog ligt.
Jaa misschien heb je daar wel een punt. Ik blijf er in ieder geval wel van weg want inderdaad de drang om bij te nemen ligt te hoog voor mij. alleszinds respect voor de mensen die dit wel aankunnen om dit verstandig te gebruiken ik kan het in elk geval niet maar bon ik wou eigenlijk vooral laten weten dat ik van geen enkele andere drug zo een hoge drang heb om opnieuw te gebruiken dan bij deze en dat kwam ook wel vaak terug als ik dit opzocht. Bij deze je leeft maar 1 keer en kon het toch maar eens geprobeerd hebben. Niet alles kan perfect gaan hè 😆

Neo-Shulginist

Badass junkie

@Jen2ke is lang niet de enige die nogal last krijgt van cravings zodra de 4-MMC begint uit te werken. Superveel gebruikers hebben er moeite mee om te stoppen met bijnemen als er nog een voorraadje ligt. Dus ik vind het niet terecht om dan zo hard te reageren dat het volledig aan @Jen2ke ligt en dat inlezen je daartegen beschermt. Juist vanwege het inlezen-argument is het fijn dat @Jen2ke zijn/haar ervaring deelt en anderen waarschuwt voor de sterke cravings die je ervan krijgt.

Bovenaan