4mmc + speed + xtc

snoufdouf

Newbie
yoo ik ben dus momenteel hard aan het gaan op xtc speed en 4mmc.
heb een kwartje xtc op
en heel wat nakkies speed en 4mmc.
nu is het zo dat ik niet heel veel slaap de afgelopen tijd.
ik denk nu dus dat door ze combi van de drugs en mijn slaaptekort ik begin te hallucineren want alle 3 de drugs zouden geen hallucinaties moeten meebrengen.
wat is jullie insteek?

Laatst bewerkt:

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Slaap is ontzettend belangrijk. Als je te lang niet of te weinig slaapt kun je, ook zonder drugsgebruik, gaan hallucineren. Pas daar alsjeblieft mee op: zulke hallucinaties richten schade aan in je hersenen en komen steeds makkelijker voor.

Wees voorzichtig op je lijf en brein, je moet er nog een tijdje mee door. Drugsgebruik blijft het langst leuk als je het op een verantwoorde manier doet.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
2 sero slurpers en amfetamine tegelijk, nakkie na nakkie zegg ie zelf al. Van alle drie kun je hallucineren. Zeker als je vaak en veel neemt en dat ook nog weinig slaapt.
Ik vind het een retorische vraag.

De Schurk

Belezen gebruiker
XTC is oprecht wel een hallucinogeen en inderdaad slaap tekort maakt dit waarschijnlijk nog erger.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Oh oh, roze olifanten ik zie het al.. echt niet goed hoor nakkie na nakkie nemen. Chill, echt even een paar maandjes rustig aan, slaap bij, ga sporten en eet gezond. Hallucinaties zijn leuk op verdovende middelen maar als bijwerking omdat je te veel hebt gepakt en te weinig aan je zelf hebt gedacht is een serieuze No-go!

Sillous

Belezen gebruiker
Cocktail van middelen geven effecten die niet de bedoeling zijn, en zelfs bij genoeg slaap riskant.

Slaap is ontzettend belangrijk zowel mentaal (waar drugs dus ook zich moeit) maar vooral voor je fysieke weerstand tegen vanalles. En dat wordt te vaak onderschat

Vrij zeker dat dat je ingenomen stuff slecht beinvloed + het feit dat je drie dingen tegelijk combineert..

slaap eens goed voor een paar dagen, eet gezond, (sapjes dat o.a spirulina, gember, chia, enz bevatten zijn veel verkrijgbaar) en je komt er wel door.

Bovenaan