5-eapb

Dirkdirk

DF-koning
Ik heb zojuist 5-eapb besteld. Nou vind ik online heel weinig over deze stof. Meestal word ik doorgelinkt naar 5-apb, 5-mapb of 6-apb. Nou zal er wel niet veel verschil tussen deze stoffen zitten maar ik ben benieuwd of er mensen zijn met ervaringen van 5-eapb, zoals bijvoorbeeld dosering en werkingsduur en eventuele bij effecten.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Uit VICE (vertaald uit het Verenigd Koninkrijk):

De grootste verliezer uit 2014: 5-EAPB
Categorie: Empathogenen (zoals MDMA)
Op de markt sinds: 5-EAPB is al een paar jaar uit, maar is sinds juni 2014 in het Verenigd Koninkrijk verboden. Sindsdien is het nogal uit de gratie geraakt.
Wat doet het?: Het effect lijkt op MDMA of 5-MAPB, hoewel het niet zo goed is. Het is licht stimulerend, je krijgt een droge mond en enorme pupillen, maar het is wel snuifbaar. Je moet enorm oppassen met de dosering, want een aantal reviews noemt een extreme vorm van slecht gaan. Gevaarlijk, en nu dus nog verboden ook. 5-EAPB is een vroege dood gestorven, net als enkele gebruikers.
Treffende quote uit de reviews: "I saw myself in the reflection of the windows, and I looked like an utter mess, shaking all over, profusely sweating, pupils didalated to all hell, decided it was not best for me to go into the store, so I told her I would wait In the car."

Dirkdirk

DF-koning
hoe kwam je erbij dit te bestellen?
ik zie bij sommige vendors hele waslijsten met formuletjes.
Ik heb 6apb, 5apb, 5mapb al met succes geprobeerd maar deze waren relatief duur. 5eapb was goedkoop dus ik dacht toch eens proberen. Het molecuul verschilt minimaal van de rest dus ik dankt ah joh zou wel hetzelfde zijn.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Is die 5-eapb niet zoiets als vroeger MDEA ipv MDMA veel voorkwam in pillen? MDEA was zeg maar snelwerkende MDMA en na een uurtje alweer uitgewerkt... Wat een rotzooi was dat toen zeg.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Daarom is het ook zo goedkoop: niemand die het wil hebben, en de vendors hebben toch nog een stash liggen die straks verboden gaat zijn..

Dirkdirk

DF-koning
Ik had het dus willen terugsturen, maar voor ik het wist had Dirkjan het zakje al opengetrokken met zijn grijpgrage klauwen. Ik heb het dus wel getest. Conclusie: het is troep. Het is zeker psychoactief, maar het is zo mild en saai dat je het beter niet kan nemen. Het is het mislukte broertje van 5-MAPB, want die is WEL geweldig. (Niet zoals 6-APB, de koning der benzofurans.)

Buu

Wijs gebruiker
Vind dat er op het moment sws veel rommel rc's zijn... Slappe aftreksels of ronduit gevaarlijke substantie's
Er lijkt ook echt helemaal niks bijzonders uit te komen. Voor de dissoheads wellicht. Maar waar zijn de opvolgers van de geniale middelen zoals 4-FA, 4-MMC of 6-APB. DIe laatste is dan nog te verkrijgen maar qua stims is er echt niks wat ook maar in de buurt bij 4-FA of 4-MMC komt. 4-FA is letterlijk een geschenk van de goden.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Er zijn gewoon heel veel rc's ontwikkeld. De leuke werden eruit gepikt, die werden populair, en daardoor ook snel verboden. De vendors blijven over met restpartijen van shit-rc's die ze nog wel moeten verkopen, want anders maken ze verlies. Dus dan proberen ze gebruikers te lokken om die nog maar een keertje uit te proberen.

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Ik begrijp dat dit niet het meest ideale middel is. Ik heb het ook, de poedervorm.
Benzofury.

Ik snap dat er altijd mensen zijn die fout gaan. Maar is dat voor iedereen?

Ook al haalt het op basis van jullie feedback niet een middel is als 5-mapb. Betekend dit dat het niet de moeite waard is? Betekend dit dat dit ik dit niet moet doen?

Het ligt al een maand in mijn kast omdat ik te weinig informatie kon vinden.

En als ik dit wel kan innemen, snuif ik het dan of gebruik ik een capsule?

De dosis is al eerder aangegeven.

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Ik begrijp dat dit niet het meest ideale middel is. Ik heb het ook, de poedervorm.
Benzofury.

Ook al haalt het op basis van jullie feedback niet een middel is als 5-mapb. Betekend dit dat het niet de moeite waard is? Betekend dit dat dit ik dit niet moet doen?

Domme vragen?

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Benzofury.

Naja, 3 mmc liquid bij de smartshop gehaald en daar ga ik nu lekker op.
Ik wacht wel rustig of er iemand op mijn vragen antwoord. Denk ook dat de 3mmc mij ongeduldig maakt.

Sorry!!!!!

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Okay, ik heb puntje van 0.2 gram gesnoven. Hele lage dosis. Kijken wat er gebeurd.

5min na inname. Zweethanden
10 min, hartkloppingen
versnelde ademhaling. En nu al pupillen als schoteltjes.
15 min, maag doet niet echt lekker
Krijg van die paniekerige trekjes
Nog wat later, gok 1
1 uur later, nog wat mee paniekerige trekjes en hartkloppingen. Maag doet weer normaal

Ik hou het zo. De rest gooi ik weg. Nul voordelen, voel me er niet lekker bij. Kan mij voorstellen dat een lage dosis al heel vervelend kan zijn.
Duurt 6 uur. Ik zag dat quetipine of seroquel niet genoemd.word als gevaarlijk in combinatie met. En benzo kunnen de effecten milder maken.

Ik neem straks eerst dia in en over 2 uurtjes quetiapine in en hoop op een goede nachtrust.

Wat een bende.

Laatst bewerkt:

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Okay, ik heb puntje van 0.2 gram gesnoven. Hele lage dosis. Kijken wat er gebeurd.

10 min, hartkloppingen
Nog wat later, gok 1
1 uur later, nog wat mee paniekerige trekjes en hartkloppingen. Maag doet weer normaal

Ik hou het zo. De rest gooi ik weg. Nul voordelen, voel me er niet lekker bij. Kan mij voorstellen dat een lage dosis al heel vervelend kan zijn.
Duurt 6 uur. Ik zag dat quetipine of seroquel niet genoemd.word als gevaarlijk in combinatie met. En benzo kunnen de effecten milder maken.

Ik neem straks eerst dia in en over 2 uurtjes quetiapine in en hoop op een goede nachtrust.

Wat een bende.
Nog klaar wakker. 20mg diazepam lijkt weinig te doen. Nog maar even een serie kijken dan.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

10 min, hartkloppingen
Nog wat later, gok 1

Wat een bende.

Als ik het goed begrijp heb je het gesnoven terwijl je al 3-MMC gebruikt hebt, ik weet niet in hoeverre je de stof ansich dan eerlijk kunt beoordelen.

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Als ik het goed begrijp heb je het gesnoven terwijl je al 3-MMC gebruikt hebt, ik weet niet in hoeverre je de stof ansich dan eerlijk kunt beoordelen.
Daar heb je een punt. Misschien is de combi slecht. Heb het toch niet weggegooid. Wellicht nog een keer proberen over een paar weken. Maar dan wel overdag. Want ik was eigenlijk slaperig genoeg na de liquid 3mmc. En ik bleef 6 extra uren wakker. De dia werkte dus ook niet. Uiteindelijk 5 uur in de ochtend seroquel ingenomen en toen viel ik in slaap.

Maar idd een mix dus wie weet.

Bovenaan