5-Mapb, 3 maanden en serotonine

Stratora

Bewuste gebruiker
Nieuwsgierig als ik ben wil ik eens 5-Mapb aan een onderzoekje onderwerpen en wil dus zoveel mogelijk info als mogelijk is.
Nu is mijn laatste feestje met XTC 1 maand gelden en mijn Max ligt op 130mg, gaat goed maar veel verder als 4 uur lol kom ik vaak niet. Mijn lichaam went nogal snel en ik was ook niet van plan om de grens zwaar te gaan verleggen. Nu wil ik dus eens met 5-Mapb wat gaan proberen en dat eerst in een thuis setting testen alvorens ik los ga op een feestje dus ik heb wat pellets van 50mg aangeschaft en heb inmiddels een aardig beeld welke dosering een verstandige begindosis kan zijn en in mijn geval wil ik dat neerleggen bij 75 a 100mg.
Wat ik me wel afvraag in hoeverre de 3 maanden regel van toepassing is, worden de serotonine voorraden zwaar aangesproken, worden de receptoren zwaar belast of werkt het meer op dopamine.
Kortom, kan ik al een testje wagen of toch nog even 2 maanden afwachten?

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Je kan het gerust wagen een enkele keer. Echter zal iedereen je hier wel zeggen 3 maanden er tussen te houden. Liever meer dan minder, dan heb je er nog jaren plezier van als je het af en toe doet.

Stratora

Bewuste gebruiker
Afgelopen zaterdag toch maar eens 5-mapb geprobeerd in thuis setting.
50mg pellet rond 20.30 ingenomen en na 45minuten lichte effecten merkbaar en rond 22.00 was de kick in sterker maar zeker niet op een vergelijkbare manier als met mdma. Flows van lichte euforie een een over het algemeen relaxed loom gevoel dat al luisterend naar lekkere muziek best oke was.
Tot 23.00 voortdurende kick in en flow ervaringen, niet echt hard gaan maar rustig en geleidelijk. Rond 1.15 begon het af te nemen om plaats te maken voor een loom relaxed gevoel, best wel warm gevoel eigenlijk. Daarna geen enkel probleem met slapen en de volgende ochtend wel een beetje brak gevoel maar dat had waarschijnlijk alles te maken met te weinig slaap.
Al met al interessant spulletje maar ik miste wat t.o.v mdma en dat betrof voornamelijk het actieve dat je met mdma wel hebt en dat miste ik een beetje maar het lome relaxte tegen het eind op de weg terug vond ik wel weer heel fijn en dat mis ik bij mdma een beetje.
Voorlopig rust en even niets aan pretartikelen maar ik vond een geslaagde kennismaking en de volgende keer ga ik voor 75mg 5-mapb maar daar zal nog wel wat tijd overheen gaan. Nu ff de serotonine voorrad weer op peil brengen....

_shikantaza

Badass junkie
Afgelopen zaterdag toch maar eens 5-mapb geprobeerd in thuis setting.
50mg pellet rond 20.30 ingenomen en na 45minuten lichte effecten merkbaar en rond 22.00 was de kick in sterker maar zeker niet op een vergelijkbare manier als met mdma. Flows van lichte euforie een een over het algemeen relaxed loom gevoel dat al luisterend naar lekkere muziek best oke was.
Tot 23.00 voortdurende kick in en flow ervaringen, niet echt hard gaan maar rustig en geleidelijk. Rond 1.15 begon het af te nemen om plaats te maken voor een loom relaxed gevoel, best wel warm gevoel eigenlijk. Daarna geen enkel probleem met slapen en de volgende ochtend wel een beetje brak gevoel maar dat had waarschijnlijk alles te maken met te weinig slaap.
Al met al interessant spulletje maar ik miste wat t.o.v mdma en dat betrof voornamelijk het actieve dat je met mdma wel hebt en dat miste ik een beetje maar het lome relaxte tegen het eind op de weg terug vond ik wel weer heel fijn en dat mis ik bij mdma een beetje.
Voorlopig rust en even niets aan pretartikelen maar ik vond een geslaagde kennismaking en de volgende keer ga ik voor 75mg 5-mapb maar daar zal nog wel wat tijd overheen gaan. Nu ff de serotonine voorrad weer op peil brengen....
Misschien is de Borax combo wat voor je als je de stimulatie miste. Die wordt ook in pelletvorm verkocht door de bekende RC verkopers, geloof als Blue Bliss. En als je liever aan de slag gaat met wat je al hebt liggen kun je er 2-FMA bij nemen met een mini dosis van een tryptamine. Ik geloof dat de classic Borax met 5-MeO-MiPT is, maar als je nog 4-HO-MET hebt liggen kan dat ook wel. Iets anders natuurlijk. Even googlen of Reddit doorzoeken.

Laatst bewerkt:
Bovenaan