DOM - voorlopige conclusies
Afijn. Ik vroeg me af: DOM, een van Shulgin's magical half dozen, te koop voor een habbekrats vergeleken met de prijzen voor betrouwbaar gedoseerde LSD blotters, lekker dagen lang doortrippen, met gratis en voor niks nog een goeie dopa-drive op de koop toe: KAN HET IDEALER?
Antwoord: DOM is prima spul, maar het kan idealer.
- Ik denk dat het voor veel mensen veel te stimmie is, ik, praktiserend liefhebber van de Hollandse Amfetaminestamppot, sta inmiddels uren en urenlang al recht overeind van 5 luttele milligrammen. 10 zou ik nog wel aandurven, 15 mg echter lijkt me gegarandeerd over de top. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen stimulatie en trippen sowieso als een no go combo beschouwen. Stay away.
- Ik voel totaal geen anschluss bij de abstracte universele ideeenwereld, een van de belangrijkste redenen om LSD en paddo's zo hogelijk te waarderen. Ik moet zelfs een heroverweging maken over wat ik versta onder trippen: ik trip hier zonder enige twijfel behoorlijk de pan uit, maar op een veel fysieker level dan ik op dit moment goed kan omschrijven. Het heeft iets van een kermisattractie. Zonder negatieve connotatie overigens.
EDIT : haha, lang leve imgur. Ik durf geen filmpjes te plaatsen, dat kan ik ID-technisch niet goed overzien. Maar neem maar van mij aan dat het psychedelisch is nondedzjuu
EDIT: Het is nu 8 uur 's ochtends en ik inventariseer de consumptie van:
- Een half pond knoflookolijven
- Een half pond hummus
- Een flink stuk brood
- Een dozijn sigaretten
- Een halve fles wit en twee biertjes
- Een a twee liter water.
Dit alles gedurende de hele afgelopen avond en nacht, tot nu.
Oh, en een half drugsforum heb ik opgerookt, echt overal moest ik te hulp schieten om de mensen tegen gevaarlijke maniakken te beschermen.
Ik ga daar nu een stuk hasj aan toevoegen zodat ik hopelijk helemaal melig ben voordat de mensen hun kwaaie verontwaardigde reacties gaan neerpennen.
Gefluit van de vogeltjes. Perzisch tapijtje onder mijn reet. Ultra
HD kleuren met fluorphosphorescente overdrijfmodus. Ben benieuwd hoe dit verstilde moment in tijd en ruimte zometeen verstoord zal gaan worden... ongewtijfeld door een stommiteit uit eigen keuken..