• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

5 mg DOM : losse flarden moedwillig verwarrende teksten

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Haile Gebrselassie. Gezien dat ik nu toch wel wat meer aan mijn hoofd heb danwel lijk te gaan krijgen qua mee zoet zijn dan billijk is om het bijhouden van een tripreportverhaal.

Ja. Zodoende denk ik.

Buckle up Tommy Boy.

EDIT: 2,5-dimethoxy-4-methylamfetamine, 5mg sublinguaal, kartonne paperasse, ben ze vergeten en heb ze ingeslikt kennelijk.

Hm. Ik heb blotters van 2,5mg 2,5-dimethoxy-4-methylamfetamine. Tjesus. Puur toeval zeker.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Re: Je moet een onderwerp opgeven

goedemiddaaag jezus mina. Eerst maar eens even de clichés:
- 5 milligram DOM is niet kinderachtig!
- het duurt echt 3 uur ja voordat je denkt:had ik niet ehhh
- pittige psychomotor agitatie. Stimulantpsychedelicum. Stimedelisch Psychulant. Iemand die zich snel gejaagd voelt in negatieve zin die moet beter met zijn tengels van de DOM af blijven :P

EDIT 03:22 zeg maar gerust strak ja.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter

ElvenSpice zei:
Veel plezier, trip ze! :wink:

Cheers Elf.

Vreemd.

Hoewel ik hier lichamelijk helemaal de pan uit trip ben ik geestelijk volgens mij nog buitengewoon aards & rationeel volgbaar. Ik heb me nooit gerealiseerd dat dat kennelijk zo eenvoudig los van elkaar kan bestaan.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Ik zit knoflookolijven te bikken en dit te typen en me te bedenken dat als iemand op- of aanbelt dat ik me pas bij het automobiliserende gedeelte te kennen moet geven als volkstrekt incapabel,zoals ik hier sta terwijl er in de periferie van mijn blikveld steeds meer bontgekleurde spuigaten aan het ontstaan zijn, van die zichzelf replicerende bronnen van replicatie.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter

dat perzisch tapijtje waar ik eerder al gewag van maakte in het aanschaftopic hierboven ergens dat is godverdomme niks minder dan spectaculair aan het worden momenteel.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter

verwarrende beelden. Dit is dus geenszins een uur geleden. DIt is live.
OK, nu niet meer klikken op "je moet een onderwerp opgeven". Daar ben ik nu uittentreure ingetrapt.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
DOM - voorlopige conclusies

Afijn. Ik vroeg me af: DOM, een van Shulgin's magical half dozen, te koop voor een habbekrats vergeleken met de prijzen voor betrouwbaar gedoseerde LSD blotters, lekker dagen lang doortrippen, met gratis en voor niks nog een goeie dopa-drive op de koop toe: KAN HET IDEALER?

Antwoord: DOM is prima spul, maar het kan idealer.

- Ik denk dat het voor veel mensen veel te stimmie is, ik, praktiserend liefhebber van de Hollandse Amfetaminestamppot, sta inmiddels uren en urenlang al recht overeind van 5 luttele milligrammen. 10 zou ik nog wel aandurven, 15 mg echter lijkt me gegarandeerd over de top. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen stimulatie en trippen sowieso als een no go combo beschouwen. Stay away.

- Ik voel totaal geen anschluss bij de abstracte universele ideeenwereld, een van de belangrijkste redenen om LSD en paddo's zo hogelijk te waarderen. Ik moet zelfs een heroverweging maken over wat ik versta onder trippen: ik trip hier zonder enige twijfel behoorlijk de pan uit, maar op een veel fysieker level dan ik op dit moment goed kan omschrijven. Het heeft iets van een kermisattractie. Zonder negatieve connotatie overigens.

EDIT : haha, lang leve imgur. Ik durf geen filmpjes te plaatsen, dat kan ik ID-technisch niet goed overzien. Maar neem maar van mij aan dat het psychedelisch is nondedzjuu

EDIT: Het is nu 8 uur 's ochtends en ik inventariseer de consumptie van:

- Een half pond knoflookolijven
- Een half pond hummus
- Een flink stuk brood
- Een dozijn sigaretten
- Een halve fles wit en twee biertjes
- Een a twee liter water.

Dit alles gedurende de hele afgelopen avond en nacht, tot nu.

Oh, en een half drugsforum heb ik opgerookt, echt overal moest ik te hulp schieten om de mensen tegen gevaarlijke maniakken te beschermen.

Ik ga daar nu een stuk hasj aan toevoegen zodat ik hopelijk helemaal melig ben voordat de mensen hun kwaaie verontwaardigde reacties gaan neerpennen. :stoned: :mrgreen:

Gefluit van de vogeltjes. Perzisch tapijtje onder mijn reet. Ultra
HD kleuren met fluorphosphorescente overdrijfmodus. Ben benieuwd hoe dit verstilde moment in tijd en ruimte zometeen verstoord zal gaan worden... ongewtijfeld door een stommiteit uit eigen keuken..

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Hmm, klinkt als iets waar ik bij weg moet blijven.

Bedankt voor de waarschuwing. :wink:

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Mindless zei:

most welcome.

@Bobsacamano - Ik las ergens dat je LSD aan de lange kant vindt duren, kan dat? In dat geval zou je DOM beter van je to do lijst afhalen.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter

sodeklieders. de hasj. Alles is zojuist met een factor 3 verpsychedeelibeeërd.

Ergens in het blok zijn twee gasten bezig een appartement met de grond gelijk te rammen.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Ik voel totaal geen anschluss bij de abstracte universele ideeenwereld, een van de belangrijkste redenen om LSD en paddo's zo hogelijk te waarderen. Ik moet zelfs een heroverweging maken over wat ik versta onder trippen: ik trip hier zonder enige twijfel behoorlijk de pan uit, maar op een veel fysieker level dan ik op dit moment goed kan omschrijven. Het heeft iets van een kermisattractie. Zonder negatieve connotatie overigens.

Als je het zo vertelt spreekt DOM me erg weinig aan, denk dat ik dan liever voor 2C-E zou gaan.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter

ElvenSpice zei:
Ik voel totaal geen anschluss bij de abstracte universele ideeenwereld, een van de belangrijkste redenen om LSD en paddo's zo hogelijk te waarderen. Ik moet zelfs een heroverweging maken over wat ik versta onder trippen: ik trip hier zonder enige twijfel behoorlijk de pan uit, maar op een veel fysieker level dan ik op dit moment goed kan omschrijven. Het heeft iets van een kermisattractie. Zonder negatieve connotatie overigens.

Als je het zo vertelt spreekt DOM me erg weinig aan, denk dat ik dan liever voor 2C-E zou gaan.

Waarom spreekt 2ce je dan wel aan? Ik ervaar DOM op dit moment als wat knusser , warmer dan 2ce . Ik zou DOM prefereren denk ik.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Ik had gelezen dat 2C-E toch wel enorm introspectief is en ook erg visueel is. Aangezien je zelf zegt dat je vooral fysiek tript denk ik dat 2C-E mij persoonlijk meer kan bieden omdat ik toch wat meer waarde leg op 'de abstracte universele ideeënwereld' zoals jij dat noemt. :P

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter

ElvenSpice zei:
Ik had gelezen dat 2C-E toch wel enorm introspectief is en ook erg visueel is. Aangezien je zelf zegt dat je vooral fysiek tript denk ik dat 2C-E mij persoonlijk meer kan bieden omdat ik toch wat meer waarde leg op 'de abstracte universele ideeënwereld' zoals jij dat noemt. :P

Gotcha. Alleen moet ik heel eerlijk zeggenn dat 2C E me op dit moment juist "rationeler"voorkomt dan DOM

2c-e = objecten in een ruimte. DOM is de ruimte zelf. Ambient.
.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker

Ik snap echt de ballen van dit report. Is het misschien een mogelijkheid (wanneer die DOM is uitgewerkt) om het een en ander duidelijker te maken?

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter

MODERATOR: ik kan het onderwerp niet wijzigen. Graag van "Je moet een onderwerp opgeven"

Naar: " 5 mg DOM : losse flarden moedwillig verwarrende teksten

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Peppi en Coki zei:
Ik snap echt de ballen van dit report. Is het misschien een mogelijkheid (wanneer die DOM is uitgewerkt) om het een en ander duidelijker te maken?

Arvo Part-moment denk ik.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter

Mindless zei:

Zou het niet te snel af schrijven, dit rapportje is immers persoonlijk gekleurd en keihard trippen en bevindingen opschrijven kan een licht vertekend beeld schetsen. :tongueout:
LSD (en analogen) kunnen zeer 'stimulerend/activerend' wezen, zou ze echter niet te snel willen afschrijven om die reden.
Zelf heb ik DOM jammer genoeg nog niet mogen ervaren maar van wat ik heb gelezen is DOM relatief gezien introspectief, vriendelijk aanvoelend en vrij uniek qua effecten. Om maar even een relevant Erowid rapportje te quoten: "There is no other way to describe it, it is truly deserving of the title Serenity, Tranquility, and Peace."
Het vertoont qua moleculaire structuur en werking veel gelijkenis aan mescaline.

10 zou ik nog wel aandurven, 15 mg echter lijkt me gegarandeerd over de top.
Moet je je voorstellen dat DOM in eerste instantie door de Hell Angels verkocht werd in tabletten van 20mg per stuk. Een zeer aanzienlijke groep mensen die zichzelf onbewust aan 40mg heeft onderworpen door de relatief langzame opkomst (vergeleken met LSD) wat tragisch genoeg op zijn beurt enkele mensen het leven heeft gekost.
Erg spijtig dat DOM op deze manier zijn intrede heeft moeten maken als je het mij vraagt.

Zou wel tof wezen als iemand in de toekomst nog eens een samenhangend rapportje uit tikt rond DOM.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Helemaal mee eens, behalve dat instrospectieve. Dat valt wel mee. En stimmy als de neten.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter

Tommie_K zei:
Helemaal mee eens, behalve instrospectief. Dat valt wel mee.
Introspectie is vrij interpretatie gevoelig en wanneer het op geestverruimende middelen aan komt zijn mensen naar mijn gevoel snel geneigd om meer chaos automatisch te koppelen aan meer introspectie terwijl dit voor mijn gevoel niet perse het geval hoeft te wezen.

Soms is het nuttig om coherente verbindingen te kunnen maken of interactie met anderen aan te kunnen gaan om tot nieuw inzicht te komen. In sommige gevallen kunnen meer chaotische geestverruimende middelen er ook voor zorgen dat men meer afgesloten raakt van de rest van de wereld of kunnen 'maladaptieve' overtuigingen versterkt worden.

Er zullen zeker mensen wezen die het hierover met mij oneens zullen wezen maar volgens gaan de meeste mensen wel akkoord met dat introspectie eerder hollistisch van aard is dan eenzijdig.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
5 mg DOM

Jmths zei:
Tommie_K zei:
Introspectie is vrij interpretatie gevoelig en wanneer het op geestverruimende middelen aan komt zijn mensen naar mijn gevoel snel geneigd om meer chaos automatisch te koppelen aan meer introspectie terwijl dit voor mijn gevoel niet perse het geval hoeft te wezen.

Soms is het nuttig om coherente verbindingen te kunnen maken of interactie met anderen aan te kunnen gaan om tot nieuw inzicht te komen. In sommige gevallen kunnen meer chaotische geestverruimende middelen er ook voor zorgen dat men meer afgesloten raakt van de rest van de wereld of kunnen 'maladaptieve' overtuigingen versterkt worden.

Er zullen zeker mensen wezen die het hierover met mij oneens zullen wezen maar volgens gaan de meeste mensen wel akkoord met dat introspectie eerder holistisch van aard is dan eenzijdig.

Juah.

Dit spul is gewoon niet zo heel instrospectief. Ik denk dat we elkaar goed begrijpen!

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Jmths zei:
Tommie_K zei:

Er zullen zeker mensen wezen die het hierover met mij oneens zullen wezen maar volgens gaan de meeste mensen wel akkoord met dat introspectie eerder hollistisch van aard is dan eenzijdig.
holistisch.

wat tragisch genoeg op zijn beurt enkele mensen het leven heeft gekost.
Erg spijtig dat DOM op deze manier zijn intrede heeft moeten maken als je het mij vraagt.

Goed nieuws. Je informatie klopt niet.
Er zijn helemaal geen doden gevallen, zelfs niet met die bizarre overdoses.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Jmths zei:
Mindless zei:

Zou het niet te snel af schrijven, dit rapportje is immers persoonlijk gekleurd en keihard trippen en bevindingen opschrijven kan een licht vertekend beeld schetsen. :tongueout:
LSD (en analogen) kunnen zeer 'stimulerend/activerend' wezen, zou ze echter niet te snel willen afschrijven om die reden.
Zelf heb ik DOM jammer genoeg nog niet mogen ervaren maar van wat ik heb gelezen is DOM relatief gezien introspectief, vriendelijk aanvoelend en vrij uniek qua effecten. Om maar even een relevant Erowid rapportje te quoten: "There is no other way to describe it, it is truly deserving of the title Serenity, Tranquility, and Peace."
Het vertoont qua moleculaire structuur en werking veel gelijkenis aan mescaline.
Dat serene, kalme, vredige mis ik een beetje in Tommie zijn bevindingen ja. :P Maar inderdaad, niet te snel dingen afschrijven. :wink: Maar de hevige stimulatie kan voor mij een reden zijn om zo'n drug niet te doen. Als het van het niveau van LSD is (de stimulatie dus), dan valt dat nog te overzien, maar het moet niet veel meer worden.

Tommie_K zei:
- Ik voel totaal geen anschluss bij de abstracte universele ideeenwereld, een van de belangrijkste redenen om LSD en paddo's zo hogelijk te waarderen.
De Akashic records. :) Kan het niet zo zijn dat deze specifieke DOM trip dat gewoon niet had? Ik heb ook verscheidene LSD en vooral psilo trips gehad waarbij er weinig tot geen abstracte inzichten waren, maar alles puur visuele tastbare ervaring was.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Ik denk dat het 80% de aard is van de stof en 20% wat jij suggereert

Bobsacamano

Badass junkie

Nee hoor heerlijk die lange werkduur :grin:

Tommie_K zei:
Mindless zei:

most welcome.

@Bobsacamano - Ik las ergens dat je LSD aan de lange kant vindt duren, kan dat? In dat geval zou je DOM beter van je to do lijst afhalen.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter

Tommie_K zei:
wat tragisch genoeg op zijn beurt enkele mensen het leven heeft gekost.

Goed nieuws. Je informatie klopt niet.
Er zijn helemaal geen doden gevallen, zelfs niet met die bizarre overdoses.
Ik dacht dit voorbij te zien hebben komen in een documentaire die op youtube te vinden is, de naam schiet me zo niet te binnen jammer genoeg.
In PIKHAL valt er in ieder geval ook iets over terug te lezen maar kan niet zeggen dat ik 100% zeker ben.

MeejheM

Badass junkie

Jmths zei:
Ik dacht dit voorbij te zien hebben komen in een documentaire die op youtube te vinden is, de naam schiet me zo niet te binnen jammer genoeg.
In PIKHAL valt er in ieder geval ook iets over terug te lezen maar kan niet zeggen dat ik 100% zeker ben.

Bedoel je niet toevallig die "Bath salts"?

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Bath salts is een flauwekulterm. Er wordt van alles mee aangeduid, maar door de bank genomen gaat het om RC stimulantia als a-PVP en MDPV, of dergelijke rotzooi, liefst in hoeveelheden die een excited delirium tot gevolg hebben en dan lekker hitsen over demonic possession. Geen idee waarom je denkt dat iemand dat waarschijnlijk met DOM verwart. DOC bijvoorbeeld ligt heel wat meer voor de han (enkele sterfgevallen vermeld)

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Mindless zei:
Jmths zei:
Mindless zei:

Dat serene, kalme, vredige mis ik een beetje in Tommie zijn bevindingen ja. :P Maar inderdaad, niet te snel dingen afschrijven. :wink: Maar de hevige stimulatie kan voor mij een reden zijn om zo'n drug niet te doen. Als het van het niveau van LSD is (de stimulatie dus), dan valt dat nog te overzien, maar het moet niet veel meer worden.

Tommie_K zei:
- Ik voel totaal geen anschluss bij de abstracte universele ideeenwereld, een van de belangrijkste redenen om LSD en paddo's zo hogelijk te waarderen.
De Akashic records. :) Kan het niet zo zijn dat deze specifieke DOM trip dat gewoon niet had? Ik heb ook verscheidene LSD en vooral psilo trips gehad waarbij er weinig tot geen abstracte inzichten waren, maar alles puur visuele tastbare ervaring was.

Nope zei ik eerder. Yup zeg ik nu. Met mijn grote bakkes altijd. Zie report in wording onder "12.5 mg DOM"

Maar vergeleken bij paddo's en acid is het allemaal reuze meegevallen. Of tegen.

Bovenaan