6-APB: Beste 'vervanger' voor MDMA?

Buu

Wijs gebruiker
Ja vooral "lol" hoe die vendor reageert😂 volgens hem is poeder altijd succinate blijkbaar.
Ik zie trouwens dat de liquid die ik heb ook succinate is, daar dit 130 in. En na die genomen te hebben kon ik niet stellen dat 6apb zo geweldig is. Was mn eerste keer ook. Dus denk dat het dan gewoon te laag gedoseerd is?
130mg succinate is niet echt een hoge dosering inderdaad. Ik had destijds 130mg liquid + nog 25mg poeder (welke zoutvorm dat was weet ik niet) en ging aardig hard. Dat terwijl ik ook wel eens tegen de 200mg poeder aangezeten heb, of in combo met 4-FA.

Drugs valt altijd anders uiteraard, een miligram of tien gaat op een stofje zoals 6-APB niet wezelijk veel verschil maken, maar de set en setting wel.

witte270

Bewuste gebruiker
Heb zelf op 6-APB echt een mega fantastiscge avond gehad. Heb toen 170 mg succinate in een capsule gedaan en ben echt twaalf uur lang rete hard gegaan. Ik ben zelf erg fan van deze stof dus ik stem voor deze.

De Zandman

DF-koning
Ik heb nog nooit mdma, of benzofury genomen.
Ik heb er nog nooit een goede vendor voor kunnen vinden. ( ik ben niet op zoek!)
Maar,
Als 5mapb dezelfde kater met zich meebrengt zoals BKEPDB dan gooi ik direct de zakdoek in de ring.
Dat soort katers, die prijs is mij echt veel en veel te hoog...

Mdma zou ik sowieso niet nemen, omdat dit niet gaat werken bij mij.
Dit omdat ik bepaalde anti depressiva's moet nemen, en dan kan je een vrachtwagen mdma naar binnen werken, het is nutteloos.
Dan dit
deze stof is eenvoudig te detecteren door de juut.
Iets 9m goed over na te denken, nietwaar?
Dat is 5mapb dus (nog,) niet, en 6apb ook (nog) niet. Het volgende punt:

Dan krijgen we de waanzinnige zaak dat iemand. Die positief test op mdma zijn rijbewijs een tijd kwijtraakt, de man of vrouw die naast hem zit met 5mapb op, mag ( niet kan!) zo het stuur overnemen want bij hem wordt er niks gedetecteerd...
De kromheid van de WvW in top, nietwaar?

Maar ik weet niet of ik wel met deze zeer populaire middelen wel moet uitproberen.
Dance eventueel lijken me supervet, maar ik als ouwe lul hoor daar niet meer thuis...
Zelfs in Italia in discotheque "Number One " (google dit maar eens!) waar duizenden mensen de hele nacht uit hun dak gaan, is nu passé.
En nu met die verrekte corona....alles is gesloten daar.
Een drama eerste klasse!!

Wat heb ik in die tent gefeest...zonder iets ander dan drank.
De goede oude tijd.
12 duizend man aan het feesten...
Je weet niet wat je meemaakt. 7 zalen met alle een andere soort muziek!
Ach, je wordt ouder.
Iedereen.

Laatst bewerkt:

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik heb nog nooit mdma, of benzofury genomen.
Ik heb er nog nooit een goede vendor voor kunnen vinden. ( ik ben niet op zoek!)
Maar,
Als 5mapb dezelfde kater met zich meebrengt zoals BKEPDB dan gooi ik direct de zakdoek in de ring.
Dat soort katers, die prijs is mij echt veel en veel te hoog...

Mdma zou ik sowieso niet nemen, omdat dit niet gaat werken bij mij.
Dit omdat ik bepaalde anti depressiva's moet nemen, en dan kan je een vrachtwagen mdma naar binnen werken, het is nutteloos.
Dan dit
deze stof is eenvoudig te detecteren door de juut.
Iets 9m goed over na te denken, nietwaar?
Dat is 5mapb dus (nog,) niet, en 6apb ook (nog) niet. Het volgende punt:

Dan krijgen we de waanzinnige zaak dat iemand. Die positief test op mdma zijn rijbewijs een tijd kwijtraakt, de man of vrouw die naast hem zit met 5mapb op, mag ( niet kan!) zo het stuur overnemen want bij hem wordt er niks gedetecteerd...
De kromheid van de WvW in top, nietwaar?

Maar ik weet niet of ik wel met deze zeer populaire middelen wel moet uitproberen.
Dance eventueel lijken me supervet, maar ik als ouwe lul hoor daar niet meer thuis...
Zelfs in Italia in discotheque "Number One " (google dit maar eens!) waar duizenden mensen de hele nacht uit hun dak gaan, is nu passé.
En nu met die verrekte corona....alles is gesloten daar.
Een drama eerste klasse!!

Wat heb ik in die tent gefeest...zonder iets ander dan drank.
De goede oude tijd.
12 duizend man aan het feesten...
Je weet niet wat je meemaakt. 7 zalen met alle een andere soort muziek!
Ach, je wordt ouder.
Iedereen.
Ik zou het niet doen, als MDMA niet werkt door je medicatie geldt dat zeer waarschijnlijk ook voor deze middelen.

De Zandman

DF-koning
Idd. Mee eens.
Ik zou het weleens willen proberen, met een keer BKEPDB, dat is ook al zo'n serotonine rover, en daarvoor heb ik een hoge prijs moeten betalen.
Wat een zooi is dat.
Nee, die benzofury gaat er bij mij n i e t in.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
这是一种非常受欢迎的化学品,我是中国供应商,您可以问一些专业知识,互相学习吗
Misschien staat hier wel... ik ben een klein chinees meisje met een grote liefde voor oude legionairs @Legio Patria Nostra :wink:
Wie zal het zeggen?

ik ben een Chinese leverancier, wat professionele kennis kunt u mij vragen, leren van elkaar
Helaas kunnen we hier geen "leveranciers" toestaan op het forum... Dus we zullen het misschien nooit gaan weten...

geflipt

Wijs gebruiker
Heb zelf op 6-APB echt een mega fantastiscge avond gehad. Heb toen 170 mg succinate in een capsule gedaan en ben echt twaalf uur lang rete hard gegaan. Ik ben zelf erg fan van deze stof dus ik stem voor deze.
Wel ik heb er geen reet aan gehad en het was maanden geleden... 😅

witte270

Bewuste gebruiker
Wel ik heb er geen reet aan gehad en het was maanden geleden... 😅

Jammer zeg, zeker omdat ik er echt heel erg over te spreken was. Je had geen tolerantie of dergelijke? Het is natuurlijk een enorme serotonine Slurper dus echt een pauze houden tussen mdma etc. Is echt noodzakelijk

geflipt

Wijs gebruiker
Jammer zeg, zeker omdat ik er echt heel erg over te spreken was. Je had geen tolerantie of dergelijke? Het is natuurlijk een enorme serotonine Slurper dus echt een pauze houden tussen mdma etc. Is echt noodzakelijk
I know... Geen tolerantie denk ik, want wel al maanden niks meer van seros genomen... Een vriend van mij ging er ook erg hevig los... Gelukkig had iemand mij aangeraden nog wat 5-mapb bij te nemen. Die twee matchen super goed!

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Afgelopen zaterdagavond naar schatting tussen de 60 a 80 mg. (weegschaaltje van 2 tientjes dus wie weet...) 5-APB geprobeerd. Man man man, ook heftig spul. Partij scheel gekeken, bij opkomst flink gekotst (had ook aan de 2 glazen whisky vooraf kunnen liggen maar normaal drink ik altijd wel een beetje alcohol) en m'n heerlijke mexicaanse gerecht tot mijn grote spijt (en grote ergernis van m'n vriendin) moeten loslaten in de toiletpot. Strakke kaken en helemaal wazig in m'n bol en tot de volgende dag 21.30 uur wakker geweest en in huis lopen spoken en van alles en nogwat op TV gekeken. Plaatjes draaien, muziek maken en gamen wat ik normaal dan doe op zo'n verloren avond kwam ik gewoon niet aan meer toe. Productief gezien compleet waardeloos spul, doe mij maar 6-APB. Stukken helderder, energieker en minder in de war. 5-MAPB is ook maar een doetje vergeleken bij 5-APB. Op een stimulerende empathogene designerdope onderaan 5-APB gevolgd door 5-MAPB, MDMA en toch nog steeds de favoriet in mijn lijstje 6-APB. Met 6-APB op heb ik nog het idee dat ik kan deelnemen aan het verkeer (te voet of fiets, auto doe ik niet aan) en kan sporten en durf ik nog wel de straat op of bij de bakker een broodje te bestellen.

geflipt

Wijs gebruiker
Afgelopen zaterdagavond naar schatting tussen de 60 a 80 mg. (weegschaaltje van 2 tientjes dus wie weet...) 5-APB geprobeerd. Man man man, ook heftig spul. Partij scheel gekeken, bij opkomst flink gekotst (had ook aan de 2 glazen whisky vooraf kunnen liggen maar normaal drink ik altijd wel een beetje alcohol) en m'n heerlijke mexicaanse gerecht tot mijn grote spijt (en grote ergernis van m'n vriendin) moeten loslaten in de toiletpot. Strakke kaken en helemaal wazig in m'n bol en tot de volgende dag 21.30 uur wakker geweest en in huis lopen spoken en van alles en nogwat op TV gekeken. Plaatjes draaien, muziek maken en gamen wat ik normaal dan doe op zo'n verloren avond kwam ik gewoon niet aan meer toe. Productief gezien compleet waardeloos spul, doe mij maar 6-APB. Stukken helderder, energieker en minder in de war. 5-MAPB is ook maar een doetje vergeleken bij 5-APB. Op een stimulerende empathogene designerdope onderaan 5-APB gevolgd door 5-MAPB, MDMA en toch nog steeds de favoriet in mijn lijstje 6-APB. Met 6-APB op heb ik nog het idee dat ik kan deelnemen aan het verkeer (te voet of fiets, auto doe ik niet aan) en kan sporten en durf ik nog wel de straat op of bij de bakker een broodje te bestellen.
Vreemd hoe effecten zo anders kunnen zijn. Of zijn het de smaken die verschillen?? 250mg 6apb en ik voelde niks. Buiten wat speed gevoel. Maar ik ga toch nog eens testen bij een andere vendor. Misschien lag het aan de batch. 200mg 5mapb vond ik zelfs fijner als mdma.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Vreemd hoe effecten zo anders kunnen zijn. Of zijn het de smaken die verschillen?? 250mg 6apb en ik voelde niks. Buiten wat speed gevoel. Maar ik ga toch nog eens testen bij een andere vendor. Misschien lag het aan de batch. 200mg 5mapb vond ik zelfs fijner als mdma.

Dat is wel gek ja, wellicht lag het ook aan de versie? 250mg 6-APB bij een bekende van mij van 120kg en hij ging helemaal knetter

Buu

Wijs gebruiker
Apart, je zou haast zeggen dat de kwaliteit ruk is. Ik ken echt maar een paar mensen die tegen de 200mg doseren en die wegen ook boven de honderd kilo.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Als ik de hoge doseringen zie die mensen hier nemen ben ik blij dat ik met een lage dosering toch lang en flink hard kan gaan en ik heb toch echt wel wat vlees en vet aan m'n botten.

Bovenaan