Die 170mg + blowen lonkt mij het meest om te beginnen. Maar hou ik dan rekening met het feit dat het een succinaat is bij het afwegen? Zo ik het hier geleerd heb is 100mg succinaat gelijk aan 60-70mg 6-APB. En het staat letterlijk vermeld dat het 6-APB succinaat is... (vandaar dat ik hierop blijf hameren.)
170mg, zou dan betekenen dat ik rond de 240mg moet slikken. Kan aan mij liggen, maar ik vind dat moeilijk... Ben wel wat gewoon, maar ik wil niet voor 12u gelanceerd worden in outer space. Het mag rustig blijven.
@RecUser testen is niet mogelijk hier... Het is een zeer betrouwbare vendor, maar ik besef dat dat niks zegt. Kan ik als Belg laten testen ergens over de grens? En zoja, gaan ze mij kunnen zeggen hoeveel procent
Die 170mg + blowen lonkt mij het meest om te beginnen. Maar hou ik dan rekening met het feit dat het een succinaat is bij het afwegen? Zo ik het hier geleerd heb is 100mg succinaat gelijk aan 60-70mg 6-APB. En het staat letterlijk vermeld dat het 6-APB succinaat is... (vandaar dat ik hierop blijf hameren.)
170mg, zou dan betekenen dat ik rond de 240mg moet slikken. Kan aan mij liggen, maar ik vind dat moeilijk... Ben wel wat gewoon, maar ik wil niet voor 12u gelanceerd worden in outer space. Het mag rustig blijven.
@RecUser testen is niet mogelijk hier... Het is een zeer betrouwbare vendor, maar ik besef dat dat niks zegt. Kan ik als Belg laten testen ergens over de grens? En zoja, gaan ze mij kunnen zeggen hoeveel procent 6-APB erin zit? Dat zou de rekensom wel wat vergemakkelijken...
Het Nederlandse testsysteem is alleen bedoeld voor samples uit Nederland dus mensen die vanuit hun sample vanuit Vlaanderen komen brengen gaan ze niet accepteren.
Wel kun je je sample via de post opsturen naar Energy Control en een test laten doen. Dat kost dan wel 80 euro per test.
In Brussel kan je bij Modus Vivendi laten testen maar die doen maar weinig samples per jaar.
Jezus, wat een gedoe als je iets correct wil doen... 🤯 Nogmaals bedankt voor al jullie hulp alleszins!! Wordt zeer op prijs gesteld...