• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

6-apb in flipje met 5-meo-mipt: best heftig

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Van t pad af, als in naar jupiter gevlogen maar weer veilig geland op aarde?
Wat was zijn dosering?

En na hoeveel tijd was jij weer nuchter?
Nuchter kan ik niet zeggen, gingen al snel over op MDMA want er ‘mistte’ toch wel wat.

die maat van mij is altijd vaag en in z’n eigen wereldje, bij hem leek het ook langer te werken. Volgende keer doseer ik denk ik gewoon 200 in 1x, dan wel als poeder.

inslag was 10/10, uren daarna beetje helder en af en toe een vlaag van space. 1x vervloeien van kleuren gezien, minder heftig als een 2CB.

Als dit middel intensief blijft werken, niet alleen tijdens de inslag, dan was het overall de king of kings.

desalniettemin een geslaagd feest!

Snuifcabine

Bewuste gebruiker
Nuchter kan ik niet zeggen, gingen al snel over op MDMA want er ‘mistte’ toch wel wat.

die maat van mij is altijd vaag en in z’n eigen wereldje, bij hem leek het ook langer te werken. Volgende keer doseer ik denk ik gewoon 200 in 1x, dan wel als poeder.

inslag was 10/10, uren daarna beetje helder en af en toe een vlaag van space. 1x vervloeien van kleuren gezien, minder heftig als een 2CB.

Als dit middel intensief blijft werken, niet alleen tijdens de inslag, dan was het overall de king of kings.

desalniettemin een geslaagd feest!
Mooi dat het feest geslaagd was! Pas wel op, want 6-APB combineren met MDMA kan gezondheidsklachten geven.

jeroen79

Bewuste gebruiker
hmm interessant om te lezen en ben nu toch wel even aan het twijfelen wat te doen komend weekend. Samen met mijn vrouw zitten we nachtje op hotel en willen 6-APB voor het eerst proberen. Zaten te denken aan 150 of 175 mg, afgewogen op een goede weegschaal. Wat denken jullie, prima om mee te starten of mogelijk voor eerste keer al te hoog?

Snuifcabine

Bewuste gebruiker
hmm interessant om te lezen en ben nu toch wel even aan het twijfelen wat te doen komend weekend. Samen met mijn vrouw zitten we nachtje op hotel en willen 6-APB voor het eerst proberen. Zaten te denken aan 150 of 175 mg, afgewogen op een goede weegschaal. Wat denken jullie, prima om mee te starten of mogelijk voor eerste keer al te hoog?
Ik denk dat het vooral gaat om de mentaliteit waarmee je er in gaat. Als je bang bent dat je misschien bad gaat, omdat je de juiste dosering niet weet, dan is de kans ook groot dat je bad gaat. Als je iets hebt van ik zie het wel en heb wel zin in een intense trip, dan moet die 175 wel kunnen lijkt mij. Misschien ook handig om het te baseren op hoe zwaar je bent en hoe je reageert op andere middelen qua dosering.

jeroen79

Bewuste gebruiker
k denk dat het vooral gaat om de mentaliteit waarmee je er in gaat. Als je bang bent dat je misschien bad gaat, omdat je de juiste dosering niet weet, dan is de kans ook groot dat je bad gaat. Als je iets hebt van ik zie het wel en heb wel zin in een intense trip, dan moet die 175 wel kunnen lijkt mij. Misschien ook handig om het te baseren op hoe zwaar je bent en hoe je reageert op andere middelen qua dosering.
We gaan het proberen als afwisseling op X / M waar we nu strak de 1,5 tot max 2 x lichaamsgewicht (zij max 140 mg en ik 170mg) aanhouden. Mindset is verder goed, we hebben er beide veel zin en hebben dus ook een positieve outlook op wat ons te wachten staat. Mijn zwager heeft laatst op festival 150mg gepakt en de uitwerking hiervan was gematigd, dus zodoende de twijfel of ik 150 of 175 mg moet pakken.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Ik heb de combo 6-APB en 5-MEO-MIPT afgelopen vrijdag ook maar eens getest maar dan nog een vleugje Methallyescaline erbij gemixed. Van de 6-APB weet ik niet exact hoeveel ik tot me genomen heb maar ik schat ongeveer 100 - 120 mg. in. Van de 5-MEO-MIPT een halve pellet dus zo'n 7,5 mg en van de MAL ook een halve dus ook zo'n 10,5 mg. Aangename psychedelische ervaring en geen lichamelijke ongemakken. Zeer energiek en totaal niet opgefokt of wat dan ook en CEV's waren sterk aanwezig in de vorm van regenboogkleuren fractals, tunnels en woestijnlandschappen. De CEV's piekten halverwege de trip en hielden aan tot het eind. Start trip en moment van inslag omstreeks 22.00 uur. Landing omstreeks 07.00 uur. Thuis aangekomen nog een horrorfilm gekeken en om 11.00 uur gaan slapen en om 17.00 uur weer fris opgestaan, boodschappen gedaan en gekookt. Kater 0,0%. 's avonds nog heerlijk genoten van een paar glazen Woodford Reserve Rye Whisky en enkele tripel biertjes. Wederom geen kater. 5-MEO-MIPT pellets zijn nu op maar daar ga ik er wel weer wat van inslaan. Staat deze stof straks op de lijst van verboden middelen eigenlijk? Van de MAL was het geloof ik wel duidelijk dat deze in de ban gaat. Waarom begrijp ik eigenlijk niet want ik kan me misbruik van deze stof moeilijk voorstellen. Daar ga je een paar keer flink mee op je smoel lijkt me en dan blijft men er wel van af. Het is geen bingewaardige drugs wat dat betreft.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
We gaan het proberen als afwisseling op X / M waar we nu strak de 1,5 tot max 2 x lichaamsgewicht (zij max 140 mg en ik 170mg) aanhouden. Mindset is verder goed, we hebben er beide veel zin en hebben dus ook een positieve outlook op wat ons te wachten staat. Mijn zwager heeft laatst op festival 150mg gepakt en de uitwerking hiervan was gematigd, dus zodoende de twijfel of ik 150 of 175 mg moet pakken.
Had hij het als poeder genomen afgewogen of pellets?

Nickjeee

Belezen gebruiker
Het blijkt dus heel lastig echt advies te geven, omdat de "sweet spot" in een smalle marge ligt en per persoon of zelfs per keer dus erg kan verschillen, maar in principe is 175mg (succinaat) waarschijnlijk een veilige keuze met op zeker effect. Bijnemen is met 6-apb is geen goed idee vanwege de langere duur tot piek, de lange duur van de trip en relatief weinig extra effect. Anderzijds is te laag doseren zonde want je zal toch de 2-3 maanden bij voorkeur aan moeten houden. En zonde van je ingeplande avond/nacht natuurlijk...

Bovenaan