6-APB: lege capsules/dosis/combi < xtc

Kwak

Bewuste gebruiker
Ha, de keuze voor mijn eerste RC drug is gemaakt. 6-APB (succinate). Oleh.

Ik heb over dit middel nog een aantal vraagjes.

1)
Ik weeg 54 kg/ man. Welke dosis raden jullie mij aan? Is beetje gissen. Zal ik beginnen met 100 mg?
Ik slechts 1 keer testen. Aangezien ik de drie maanden regel wil aanhouden.

Je mag het misschien niet met M mee vergelijken.
Als ik de "1,5x gewicht" regel toepas. Zou ik voor de xtc pil rond de 80 mg zitten.
Vorig jaar had ik een 200 mg pil doormidden gebroken en er 100 mg van gebruikt. Was echt aan de lage kant. Volgens mij was ik na 1,5/2 uur nuchter.
Afgelopen juni heb ik van een kennis een deel van een pil aangenomen. Hoog gedoseerd. Ik denk dat ik rond de 150/180 mg zat. Viel niet lekker. Kwam mede omdat ik later mij daar niet thuis voelde op het feestje en er werd constant hiphop/rap muziek afgespeeld. Tot op heden geen mdma meer gebruikt.

2)
Is het veel gekut een capsule in elkaar te zetten of is het veel handiger een pillenmachinemaker aan te schaffen. Van rond de dertig Euro?

3)
Smelten de capsules niet als je hem in je broekzak draagt of hem in je tent bewaard waar de brandende zon op schijnt?
Quote "De optimale temperatuur voor gelatinecapsules is 15 ° -25 ° Celsius met een relatieve vochtigheid tussen 35-65%."

4)
Ik lees dat 6 APB net niet de M heeft maar wel een constante piek heeft en net niet het vage/waus effect.
Stel ik ga iets lager met mijn 6 APB dosis zitten en ik combineer het met een klein beetje xtc. Om het waus effect beetje te krijgen.

Laatst bewerkt:

witte270

Bewuste gebruiker
Hoi hoi, heb niet op alles antwoord maar kan je wel klein beetje in de goede richting sturen.

1 - ikzelf weeg 99 kg en Ben 195cm, ga meestal voor 150 mg succinate. Mijn ervaring is dat je ook laag kan inzetten en een beetje kan bijnemen, dus begin gewoon met 100 en wacht twee uurtjes tot het helemaal werkt en kijk of je bij wil nemen.

2 - het is extreem poederig maar lukt mij eigenlijk altijd wel om met een klein trechtertje een capsule in elkaar te zetten. Ze verkopen in Nederland zag ik pas ook pellets hiervan.

3 - hier kan ik geen uitspraak over doen.

4 - ja het is minder intens dan Xtc. Maar heeft wel echt z'n fijn. Ik vind deze leuker omdat ie licht psychedelische effecten heeft en langer op een plateau zit. Ook de comedown is minder abrutpt

• Like
Waarderingen: Kwak

Buu

Wijs gebruiker
6-APB is wat makkelijker te handelen dan MDMA. Je zal er lang niet zo hard op gaan als MDMA, de inslag kan even pittig worden maar daarna is het smooth sailing. Ik zou 140-150mg aanraden als eerste dosering. Mijn vriendin is ongeveer even zwaar als jij en doseert nooit heel stevig, maar zij vond 150mg prima te handelen. Ik zit vaak een stuk hoger.

Je weegt je poeder af op een papiertje die je je dubbel vouwt. Vervolgens zet je de capsule op het einde en giet je het poeder er zo in. Als je van plan bent de capsule te vervoeren is het wel verstandig om hem in een zakje mee te nemen, desnoods een boterhamzakje als je niet anders hebt.

Combineren met XTC kan, maar dat brengt extra neuroschade met zich mee, en de XTC zal veel harder inslaan. Herdoseren is niet echt nodig aangezien 6-APB een vrij lange duratie heeft. Kies liever voor een hogere initiele dosering dan bij doseren met andere middelen.

Extase

Bewuste gebruiker
6-APB is wat makkelijker te handelen dan MDMA. Je zal er lang niet zo hard op gaan als MDMA, de inslag kan even pittig worden maar daarna is het smooth sailing. Ik zou 140-150mg aanraden als eerste dosering. Mijn vriendin is ongeveer even zwaar als jij en doseert nooit heel stevig, maar zij vond 150mg prima te handelen. Ik zit vaak een stuk hoger.

Je weegt je poeder af op een papiertje die je je dubbel vouwt. Vervolgens zet je de capsule op het einde en giet je het poeder er zo in. Als je van plan bent de capsule te vervoeren is het wel verstandig om hem in een zakje mee te nemen, desnoods een boterhamzakje als je niet anders hebt.

Combineren met XTC kan, maar dat brengt extra neuroschade met zich mee, en de XTC zal veel harder inslaan. Herdoseren is niet echt nodig aangezien 6-APB een vrij lange duratie heeft. Kies liever voor een hogere initiele dosering dan bij doseren met andere middelen.
Buu slaat de spijker op zijn kop.

Wat ik nog kan toevoegen op 4): Een hele lichte dosering psychedelica (bijv. 4-HO-MET) zal ervoor zorgen dat je dit gevoel wél hebt zonder extra neurologische schade aan te richten of serotonine aan te tasten.
Dosering zo rond de 2a3mg, voor jou.

Het enige wat ik verder nog kan zeggen is enjoy!

• Like

Kwak

Bewuste gebruiker
Ik heb bij een aantal vendors gekeken maar daar worden pillen alleen > 100 mg verkocht. Anders had ik pillen gekocht. Ik las dat 6-APB vrij poederig was.
Misschien had ik ze toch moeten kopen. 1 pil wegen. Malen. En dan portioneren naar mijn hoeveelheid.

Het bijnemen daar heb ik geen trek in. Omdat ik het op een festival ga gebruiken en ik dan niet veel prutsen met afwegen. Ik lees sowieso verhalen dat ik niet moet bijnemen.

Ik laat de xtc dan zitten. Zal de 4-HO-MET in overweging nemen.

Bedankt voor de info. Ik mag het pakketje (knip) vertaging (drie dagen) komen ophalen :)
Enig idee hoeveel mg een testcentrum van mij gaat afsnoepen?
Ik lees namelijk 150 mg tot 1 gram.

Laatst bewerkt:

Buu

Wijs gebruiker
Ik zou altijd poeder boven pillen verkiezen, kosten technisch een stuk beter. En 6-APB neemt inderdaad vrij veel volume in beslag. 100mg 6-APB zal bijvoorbeeld bijna evenveel lijken als 150-200mg amfetamine.

Idem voor 4-HO-MET. Poeder ben je zo'n twee tot drie keer goedkoper uit dan pillen.

Voor het testcentrum heb je 100mg nodig.

• Like
Bovenaan