6 Maanden Benzo en 3 Maanden GHB Verslaafd.

LilNerd

Experimenterende gebruiker
Ik weet het is dom dat ik er aan begonnen ben, heb nu weinig tijd ivm al 3 nachten niet geslapen. Lang verhaal komt nog.

Ik gebruik elke dag 4 mg Lormetazepam of 4mg Flunitrazepam met standaard 50mg Diazepam erbij om te slapen gebruik nooit pammen overdag.

Er ks ook een GHB verslaving bij gekomen beide zijn nu lichamelijk, was 48 uur clean van de GHB afgelopen weekend, had maandag afspraak bij de verslavings arts en me bloedruk was echt niet goed dus moest van haar gelijk weer aan de ghb, gebruij nu 4ml GHB hele sterke om de 2 uur merk er niks van alleen t trillen zweten t hartje etc gaat weg, ben niet van plan het effect op te zoeken, nou maandag GHB weer gepakt, wou die dag stoppen met me benxo gebruij met als gevolg dat ik nu 3 nachten al wakker ben. . De GHB blijf ik op deze dosis houden, de pillen werken echter steeds slechter, geen 1 benzo doet meer wat alleen de angst onrust en hartkloppingen laten verdwijnen, Ik heb elke benzo die er is hier liggen zwaarste variant meestal, ik wil t echter niet ophogen maar begin dingen te horen en zien door t niet slapen.

Mijn vraag is GHB ophogen, Benzos ophogen, of andere slaappillen? Heb nozinan 100mg instant release seroquel en carmabazepine ofzoiets nooit op deze. ik slaap 12 uur van deze laatste soorten de anti psychoticums maar dit is al even geleden ben bang voor de gevolgen qua ontwennibg als ik wakker word, want seroquel 100mg en nozinan 25 mg legt mij gewoon plat voor 8 a 12 uur.

Voor eelke optie zal ik gaan? Geen domme haat reacties aub ik wil hier van af, Ik wacht op Detox en de wachtlijst is laang en ze vinden me geen crisis en als ik in een psychose mocht rakrn moest ik maar de huisartsenpost bellen zei de arts. ( Novadic Kentron, Brabant)
Vanavond ga ik voor 10ml ghb 2mg flunitrazepam combi 2 mg lormetazepam en 4 mg instant release alprazolam (pilletjes van 0.5mg) Dit is omdat ik echt wil slapen nu en toch geen reactie ala minuut krijg.

Hartelijk dank alvast

LilNerd

Ben net gebeld 26 mei gelukkig detox! Vannacht was geen succes, werd na 2 uur bezweet wakker, flunitrazepam lormetazepam en alprazolam hebben me ko gemaakt maar meer ook niet. Begin aub nooit met deE troep!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Naar zeg! Kunnen ze je nu niet vast een goede hoeveelheid voorschrijven zodat je de tijd tot de detox goed doorkomt?

Ik heb er gelukkig verder geen ervaring mee, maar kan je wel even m'n steun betuigen.

Sterkte!

LilNerd

Dokters schrijven geen benzos voor icm andere middelen, mocht er wat gebeuren is t hun schuld. Ik koop alles op de zwarte markt.

LilNerd

Net Flunitrazepam 2mg en 5 Lorazepam 2.5mg op in de hoop dat ik nog ff 3 uurtjes kan meepikken laat t weten!

LilNerd

Loop gewoon recht rond door t huis... ik geef t op, Vanavond maar Anti psychiticas, Seroquel nozinan etc, werkt dat niet dan helaas overdoses GHB om de 3 u elke nacht :(

Edit heb ook Carbamazepine 200mg, nog nooit op, iemand ervaring?

LilNerd

Toch geslapen ongewild, had beetje ruzie met me vriendin dus wou ff van dekaart zijn, 10mil in 1 keer, ja die benzos zijn er bij ingekickt, nja heb geslapen haha! :rolleyes:

LilNerd

Probeer deze nacht nozinan 25mg, seroquel roche 100mg ga ik niet meer doen, kan me niet eens bewegen als ik vn ghb withdrawal wakker word om potje te pakken. Hoop dat t werkt ail niet slapen mt ghb, dan gaat tolerantie zo snel omhoog en kan t niet meer stabiel :( Gebruik nu nog 4ml om 2 uur en werk oppepend niet downend, dus als k met GHB ga slapen moet ik 10ml om de 2 uur de hele nacht en zal me lichaam al 1ml hoger willen de volgende dag om de 2 uur en volgende nacht voor slapen ook 1ml hogef en zo door...

LilNerd

Dankjewel! Ben gestopt met de benzos, heb op een gegeven moment 5mg Xanax, 5mg Rohypnol, 3mg Lormetazepam en Diazepam en Lorazepam erbij gepakt, liep gewoon recht, in combi met GHB, Gebruik nu Nozinan om te slapen, gister 12 u geslapen dwars door GHB ontwenning heen :hearteyes: , Heb er helaas nog 3, daarna word t slapen op seroquel.. ben daar geen fan van

LilNerd

Susanne zei:
Heftig verhaal zeg, heb je de afgelopen dagen nog gebruikt?

GHB Wel, Benzos al even niet meer, daarna 4 nachten Nozinan, gister niet meer nozinan gepakt, maar ook niet geslapen, hele nacht PC gezeten wel paar keer nok gegaan bijna mja.

cheiron

Bewuste gebruiker
zou je niet gewoon hulp moeten zoeken bij het afkicken?
Klinkt toch echt als een serieus probleem. Nu kun je er nog redelijk wat mee doen. Als je te lang wacht eindig je net als n vriend van mij, nu al 17 jaar verslaafd, lever helemaal kapot, etc. Na zo'n tijd kom je er eigenlijk nooit meer echt vanaf.

succes ermee, ik hoop dat je n uitweg gaat vinden.

Bovenaan