6ap potentie.

HobbymatigGebruik99

Experimenterende gebruiker
Iemand die mij kan vertellen hoeveel 6apb in potentie af neemt, na een aantal jaar bewaren op een donkere droge plek?

Helaas is op potentie niet te testen.

Hippie Langwaus

DF-koning
Fenylethylamines zijn vrij stabiel. 20 jaar oude, legaal gekochte, 2C-B uit de vorige eeuw was nog prima actief. Ik verwacht dat 6-apb ook jarenlang goed blijft.

Tryptamines zijn minder stabiel, maar mits donker en droog bewaard ook nog heel lang actief. Door oxidatie verkleuren tryptamines na een tijd, maar dat ziet er meestal 'erger' uit dan dat het invloed heeft op de 'werkzaamheid'.

HobbymatigGebruik99

Experimenterende gebruiker
Fenylethylamines zijn vrij stabiel. 20 jaar oude, legaal gekochte, 2C-B uit de vorige eeuw was nog prima actief. Ik verwacht dat 6-apb ook jarenlang goed blijft.

Tryptamines zijn minder stabiel, maar mits donker en droog bewaard ook nog heel lang actief. Door oxidatie verkleuren tryptamines na een tijd, maar dat ziet er meestal 'erger' uit dan dat het invloed heeft op de 'werkzaamheid'.
Ja. Ik het het “overgenomen” lijkt een andere kleur dan ik gewend ben, maar goed dat zegt niks. Weet wel dat het goed bewaard is en een batch van 2 jaar oud is.

Bovenaan