6Apb en niet ongesteld

Rox

Newbie
hallo,

ongeveer 2 weken geleden een capsule 6apb genomen.
Nu slik ik al jaren de pil heel secuur.
Ik heb zit momenteel aan het einde van mijn stopweek en heb maar heel weinig bloedverlies gehad.
zou de 6apb hier invloed op hebben gehad?

Bee

Belezen gebruiker
Ik zou niet weten op welke manier, menstruatie kan sowieso wisselvallig zijn door hormonale veranderingen/stress/whatever. Mocht je het niet vertrouwen zou ik voor de zekerheid een zwangerschapstest ertegenaan gooien, de pil is betrouwbaar mits hij ook echt goed zijn werk kan doen. Dus ook als je hem braaf slikt kan het zijn dat hij alsnog niet goed werkt, als je bijvoorbeeld diarree hebt gehad of dusdanige narigheid.

Rox

Newbie
ik heb geen diarree of dergelijke gehad, gewoon de pil optijd ingenomen zoals ik altijd doe.
ik heb wel een halve strip doorgeslikt voor dat ik aan mijn stopweek begon.
Ik zou niet weten hoe ik dan zwanger zou zijn geraakt gezien ik al een hele lange tijd deze manier van anticonceptie gebruik :)

Eve's drop

Badass junkie
Help me understand?

Je zegt dat je de pil secuur slikt maar ook zeg je dat je een halve strip in één keer hebt geslikt.

Ik ben geen deskundige maar dat lijkt mij toch niet zo heel secuur. Correct me if im wrong!

En ik ben wel ervaringsdeskundige in het plotseling vader worden. En nog een keer. En nog een keer :mrgreen:

Wie weet moet je eens een testje halen met een indicator van bevruchtingsmoment. Bij ons stond er 5+ weken :nevergonnagiveyouup:

Rox

Newbie
Help me understand?

Je zegt dat je de pil secuur slikt maar ook zeg je dat je een halve strip in één keer hebt geslikt.

Ik ben geen deskundige maar dat lijkt mij toch niet zo heel secuur. Correct me if im wrong!

En ik ben wel ervaringsdeskundige in het plotseling vader worden. En nog een keer. En nog een keer :mrgreen:

Wie weet moet je eens een testje halen met een indicator van bevruchtingsmoment. Bij ons stond er 5+ weken :nevergonnagiveyouup:

ik heb niet een halve strip in 1 keer geslikt maar gewoon andere halve maand iedere dag 1 pil genomen op het juiste tijdstip.

ik hoop niet dat ik zwanger ben en het lijkt me een beetje onwaarschijnlijk gezien ik strikt met mijn anticonceptie om ga en gedurende mijn relatie niet anders heb gedaan en ook niet zwanger ben geraakt.

Eve's drop

Badass junkie
Ik wil je absoluut geen angst aanpraten hoor. Voor je gemoedsrust zul je toch echt wel even alles moeten uitsluiten.

Op het drugsforum kunnen we je niet helpen met concrete antwoorden over lichamelijke klachten, daar zijn de doktoren voor

Lichtjeshemel

Experimenterende gebruiker
Help me understand?

De pil "doorslikken", betekent niet dat je in één keer een strip inslikt, het betekent dat je je stopweek overslaat en meteen doorgaat met een nieuwe strip. Vrouwenjargon :wink:

Eve's drop

Badass junkie
Yeah haha ik begrijp het fijne er niet van maar het is mij nu wel duidelijk!

Kan ik eindelijk weer met een gerust hart naar bed vannacht haha

MDMAZIING

Badass junkie
Wat is dit nou weer voor kortzichtige reactie :thinking:

Behoorlijke impact als dat wel zo is namelijk daar valt niet om te lachen, maar dat is mijn bescheiden mening
Was sarcastisch. Overigens kan je zulke reacties verwachten als je zo een onderwerp als dit plaatst op een drugs-forum. Met zulke vragen ga je naar de huisarts.
En ik heb een paar biertjes op dus daar komt het ook wel door.
Iedereen hun eigen mening gelukkig :)

Laatst bewerkt:
R

Revolutionair

Gast
6Apb is natuurlijk een drugs waar nog niet veel over bekend is.
Dus ik snap je vraag.
Alleen lastig te beantwoorden voor de mensen hier.

MDMAZIING

Badass junkie
6Apb is natuurlijk een drugs waar nog niet veel over bekend is.
Dus ik snap je vraag.
Alleen lastig te beantwoorden voor de mensen hier.
Ja, misschien is het wel normaal dat de menstruatie niet komt ( of later komt ) als je 6apb hebt gebruikt. Is idd nog maar een RC :)

Bovenaan