Help me understand?
Je zegt dat je de pil secuur slikt maar ook zeg je dat je een halve strip in één keer hebt geslikt.
Ik ben geen deskundige maar dat lijkt mij toch niet zo heel secuur. Correct me if im wrong!
En ik ben wel ervaringsdeskundige in het plotseling vader worden. En nog een keer. En nog een keer
Wie weet moet je eens een testje halen met een indicator van bevruchtingsmoment. Bij ons stond er 5+ weken![]()
Help me understand?
Je zegt dat je de pil secuur slikt maar ook zeg je dat je een halve strip in één keer hebt geslikt.
Ik ben geen deskundige maar dat lijkt mij toch niet zo heel secuur. Correct me if im wrong!
En ik ben wel ervaringsdeskundige in het plotseling vader worden. En nog een keer. En nog een keer
Wie weet moet je eens een testje halen met een indicator van bevruchtingsmoment. Bij ons stond er 5+ weken![]()
Ja, je bent zwanger
Was sarcastisch. Overigens kan je zulke reacties verwachten als je zo een onderwerp als dit plaatst op een drugs-forum. Met zulke vragen ga je naar de huisarts.Wat is dit nou weer voor kortzichtige reactie
Behoorlijke impact als dat wel zo is namelijk daar valt niet om te lachen, maar dat is mijn bescheiden mening
Ja, misschien is het wel normaal dat de menstruatie niet komt ( of later komt ) als je 6apb hebt gebruikt. Is idd nog maar een RC6Apb is natuurlijk een drugs waar nog niet veel over bekend is.
Dus ik snap je vraag.
Alleen lastig te beantwoorden voor de mensen hier.