6APB Liquid

OlderPsyEr

Belezen gebruiker
6APB is niet tot erg moeilijk te verkrijgen. Nu zie ik dat er 6APB Liquid aangeboden wordt.

Heeft iemand hier al ervaring mee?

Is het het zelfde als 'normale' 6APB?

benzzzy

Badass junkie
Heb dit product ookk voorbij zien komen en denk te weten over welke vendor dit gaat.

Gezien er negens ook maar iets te vinden was wat betreft dosering heb ik hem een contact formulier gestuurd met de vraag van hoeveel 6apb zit er nou in 1 zoon flesje en heb hier in 5 dagen nog geen reactie op terug gehad...

Gezien zijn flesjes met 4fma 100-150mg bevatte neem ik aan dat het op de 1 flinke dosering per flesje zal zitten wat toch redelijk duur uitpakt met de prijs gemeld op de site...

Raad je af dit te bestellen gezien er teveel vraagtekens hangen rondom enkele noodzakelijk vragen...

Purplext

Badass junkie
Zag 'm ook al voorbijkomen met 130 mg per flesje. Geen idee of we het over dezelfde vendor hebben.

Laatst bewerkt:

MDMAZIING

Badass junkie
Ik nam meestal 250/300mg Benzofury.. Hoeveel zou dat zijn in die liquid? Ik twijfel ook om die te halen omdat die 'normale' is uitverkocht

Game&Watch

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Waarom zouden ze dit uberhaupt opgelost in flesjes stoppen? Poeder is toch veel makkelijker per post te verschepen??

Zo balen dat 6apb niet meer verkocht wordt! De volgende keer dat het er is koop ik gewoon 20 gram lol. Als er een volgende keer is...

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Waarom zouden ze dit uberhaupt opgelost in flesjes stoppen? Poeder is toch veel makkelijker per post te verschepen??

Zo balen dat 6apb niet meer verkocht wordt! De volgende keer dat het er is koop ik gewoon 20 gram lol. Als er een volgende keer is...
Ik lees dit zo vaak!

Ik ken zo al drie Nederlandse vendors die nog gewoon 6-APB op voorraad hebben. En dan tel ik die met die liquid nog niet eens mee.

Even een beetje zoeken, en je vindt het zo.

benzzzy

Badass junkie
Heb de 6apb wel gezien op 1 Nederlandse vendor maar vind hun betaal methode uitermate ongemak.

witte270

Bewuste gebruiker

Echt hè, ik heb overigens ook steeds hetzelfde met 2c-c, ook vrij moeilijk te verkrijgen

Buu

Wijs gebruiker
Deze liquid betreft 130 miligram 6-apb voor een absurd hoge prijs. Ik denk dat ze gewoon nog een voorraadje hadden liggen en nu dik willen cashen aangezien het aanbod schaars is.

Overigens is het gewoon goed zoeken. Er zijn minstens twee vendors die ik zo uit m'n hoofd weet die nog 6-apb hebben. Eentje heeft de hcl versie en de andere de succinate.

benzzzy

Badass junkie
Kunnen ze dan niet gwn 100€/g vragen lol.
Zou sneller een halve gram halen voor 50 dan 4 buisjes voor 40...

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
kheb ook nog liggen maar vind het niet echt fijn spul.
het ontregeld m'n temperatuur. bij m'n maat ook
en schijnbaar meerdere mensen, lees ik.
van koud voelen tot erg warm.. op een minder plezierige griepachtige manier.
vinden jullie het fijner dan mdma?

Als wij het hebben over dezelfde vendor dan is dit gewoon 125-130mg 6apb in 5ml vloeistof.

Je zou dit eventueel kunnen aanleggen met 95ml water voor een 1.3mg/ml concentratie en je dosering bepalen met dat.

Super bedankt! Voorheen nam ik capsules van 120-150mg. Dus ik neem aan dat je dan dus de volledige batch in je drankje zou kunnen doen voor hetzelfde resultaat, toch?

Nee, okee. Maar ik bedoel meer dat het omdat het nu vloeibaar is, je nu niet meer/minder zou moeten nemen.
Deze week ga ik het sowieso laten testen.

Ik heb de testuitslagen binnen. PH neutraal.
6-APB is het hoofd bestanddeel. Maar er zit in totaal 5-APDB, 6-APB & 5-APB in. Ze konden daardoor niets zeggen over de concentratie. Weet iemand of dit te gebruiken is?

Staat het ook op de verpakking dat deze andere stoffen er ook inzitten?
Ik zou het niet nemen want je weet niet hoeveel er van alles in zit. Vraag je geld terug?

Dit is de verpakking. Verder heb ik de vendor gemaild. Even een reactie afwachten.
Bedankt in ieder geval voor jullie reacties!

Bijlagen

• IMG_20200125_105415.jpg
    IMG_20200125_105415.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 81

Buu

Wijs gebruiker
Heb overigens dezelfde en ben ik van plan 15 februari te gebruiken. Maak me er persoonlijk niet zo druk om, maar wel benieuwd wat deze vendor terug mailt.

Game&Watch

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dit is toch echt crap dat ze er gekke drankjes van maken. Eigenlijk gewoon wat overgebleven is nu al het poeder op is...

Ik hoop dat de productie weer op gang komt en alle vendors komend jaar weer hebben! Ik heb nog wel genoeg voor 5 trips ofzo gelukkig

Dan bellen we je moeder wel 😉

Nou dat is niet nodig! Ik ben de gehele 5ml bij binnenkomst in m'n drankje gesodemieterd. Binnen 40 minuten stond ik te knallen! Het was wat mij betreft precies zoals mijn eerdere 6-apb ervaringen. Al had ik nu wel momenten dat ik alles een beetje wazig zag. Maar energie voor tien, euforisch gevoel waar je u tegen zegt en het hele feest was er weer eentje om te onthouden!!!!!
Ik ga de rest van deze batch lekker bewaren voor volgende feestjes 👌🏻

Mappie88

Bewuste gebruiker
Nou dat is niet nodig! Ik ben de gehele 5ml bij binnenkomst in m'n drankje gesodemieterd. Binnen 40 minuten stond ik te knallen! Het was wat mij betreft precies zoals mijn eerdere 6-apb ervaringen. Al had ik nu wel momenten dat ik alles een beetje wazig zag. Maar energie voor tien, euforisch gevoel waar je u tegen zegt en het hele feest was er weer eentje om te onthouden!!!!!
Ik ga de rest van deze batch lekker bewaren voor volgende feestjes 👌🏻

klinkt goed zeg!! Ben al heel lang nieuwsgierig naar 6apb en nu toch wel heeeel geneigd om de liquid dan maar te gaan kopen🙈

RecUser

Experimenterende gebruiker
In principe is deze flux variant, dezelfde marketing strategie die ze bij 4fmp hebben geflikt toen bekend werd dat het op de opium lijst kwam. Nou zeg ik niet dat 6-apb en andere RC's hetzelfde gaat gebeuren echter is het puur een vraag en aanbod strategie verpakt in een nieuw (of oud) jasje.

Maar goed wie boeit het als je voor 4 euro een hele dag (of avond) lekker gaat of voor 10 euro. Ga dat water flesje maar een keer extra vullen onder de kraan en je hebt je geld er weer uit

Mappie88

Bewuste gebruiker
Misschien een suffe vraag dit maar heb liquid binnen, en ik weet dat je van 6apb pillen succinct en hcl heb en dat dit uitmaakte voor de dosering. Zou dat bij de liquid ook zo zijn?

Bovenaan