6APB Liquid

Zonnetje

Belezen gebruiker
Dat is het molaire gewicht van 6-APB HCl.
Maar het zou wel fijn zijn als je weet hoeveel milligram erin is opgelost.

Mappie88

Bewuste gebruiker
Ah excuus! Het zou 130mg zijn in 5ml. Verder stond er ergens in een mail dat het succinate zou zijn maar lijkt meer op HCI dan..
Wat ik graag wil vermijden is dat ik onbewust de ‘zwaardere’ versie blijk te hebben en dan de weg volledig kwijt ben :)

Buu

Wijs gebruiker
Misschien een suffe vraag dit maar heb liquid binnen, en ik weet dat je van 6apb pillen succinct en hcl heb en dat dit uitmaakte voor de dosering. Zou dat bij de liquid ook zo zijn?
Ligt er maar net aan of ze hcl of succinate hebben gebruikt. Ik gok hcl, wat iets potenter is. Morgen ga ik deze liquid nemen, ben benieuwd. Al is de dosering iets te laag voor mij.

Mappie88

Bewuste gebruiker
Ligt er maar net aan of ze hcl of succinate hebben gebruikt. Ik gok hcl, wat iets potenter is. Morgen ga ik deze liquid nemen, ben benieuwd. Al is de dosering iets te laag voor mij.

Ben heel benieuwd naar je ervaring morgen :)!

Buu

Wijs gebruiker
Deze vandaag gebruikt en ben aardig verast. Heb een hoop ervaring met 6-apb en doorgaans duurt het zo’n 1,5-2uur tot je wat begint te merken. Met deze liquid zat ik voor m’n gevoel al op m’n piek na 30-45min. Stond wel even voor een verassing aangezien ik de security nog niet eens voorbij was :sneeze:

Mappie88

Bewuste gebruiker
Deze vandaag gebruikt en ben aardig verast. Heb een hoop ervaring met 6-apb en doorgaans duurt het zo’n 1,5-2uur tot je wat begint te merken. Met deze liquid zat ik voor m’n gevoel al op m’n piek na 30-45min. Stond wel even voor een verassing aangezien ik de security nog niet eens voorbij was :sneeze:

haha dan ben je wel even verrast ja! Duurde de gehele ervaring ook korter daardoor? En was het qua dosering indd net niet wat je eerder dacht? (Sorry vragenvuur)

Buu

Wijs gebruiker
haha dan ben je wel even verrast ja! Duurde de gehele ervaring ook korter daardoor? En was het qua dosering indd net niet wat je eerder dacht? (Sorry vragenvuur)
Qua duratie was het even lang, had ook 1p-lsd er bij dus liep mooi in elkaar over.

Qua potentie deed het niet zoveel verschillen denk ik, alleen de opkomst was heel snel

RecUser

Experimenterende gebruiker

Aan de hand van je vorige ervaringen, zou je deze 130mg beschouwen als de hcl of succinaat variant.
Eveneens dezelfde vraag aan @Pannenkoekenbakker

FerdFatoehaus

Badass junkie
Aan de hand van je vorige ervaringen, zou je deze 130mg beschouwen als de hcl of succinaat variant.
Eveneens dezelfde vraag aan @Pannenkoekenbakker
Denk niet dat je dat kan zeggen door het te gebruiken.
Heb dit gevonden op Partyflock (lol) dus weet niet of het klopt want er staat geen bron bij.

6-APB freebase = 175.23 g/mol
6-APB HCl = 211.688 g/mol
6-APB Succinate = 293.315 g/mol

100mg of 6-apb base = 100mg 6-APB
100mg of 6-APB HCl = 82.77mg 6-APB & 17.23mg HCl
100mg of 6-APB Succinate = 59.74mg 6-APB & 40.26mg Butanedioic acid

The succinate is contains ~72% the amount of 6-APB that the HCl does.
or you can rough it out to 70% to make dose conversion calculations easier.
I'd also expect water solubility to be far better and for it to kick in somewhat faster. Don't treat this like you would 6-APB you've had previously.

RecUser

Denk niet dat je dat kan zeggen door het te gebruiken.
Heb dit gevonden op Partyflock (lol) dus weet niet of het klopt want er staat geen bron bij.

6-APB freebase = 175.23 g/mol
6-APB HCl = 211.688 g/mol
6-APB Succinate = 293.315 g/mol

100mg of 6-apb base = 100mg 6-APB
100mg of 6-APB HCl = 82.77mg 6-APB & 17.23mg HCl
100mg of 6-APB Succinate = 59.74mg 6-APB & 40.26mg Butanedioic acid

The succinate is contains ~72% the amount of 6-APB that the HCl does.
or you can rough it out to 70% to make dose conversion calculations easier.
I'd also expect water solubility to be far better and for it to kick in somewhat faster. Don't treat this like you would 6-APB you've had previously.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, dit goedje is zeer bepalend aan de dosis en in acht nemend dat je 30% minder werkende stof binnenkrijgt met de succinate versie kicked dat je al snel in een net niet ervaring en dat is zeker merkbaar met 6-apb.

Ik ga het 1 maart proberen met thuishaven, mijn normale dosering is 150mg, dus ik neem een kleine booster mee. Aangezien @Buu en @Pannenkoekenbakker het ervaren als potent verwacht ik de hcl variant. We shall see

FerdFatoehaus

Badass junkie
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, dit goedje is zeer bepalend aan de dosis en in acht nemend dat je 30% minder werkende stof binnenkrijgt met de succinate versie kicked dat je al snel in een net niet ervaring en dat is zeker merkbaar met 6-apb.

Ik ga het 1 maart proberen met thuishaven, mijn normale dosering is 150mg, dus ik neem een kleine booster mee. Aangezien @Buu en @Pannenkoekenbakker het ervaren als potent verwacht ik de hcl variant. We shall see
Zonder te laten testen weet je het niet, dat bedoelde ik er meer mee.
Je normale dosis is 150 mg hcl of succinaat?

Zonnetje

Belezen gebruiker
Uit mijn ervaring was 124 mg succinaat net genoeg en niet underwhelming.

150mg vond ik wel echt wat stevig ga in het gevolg wat minder nemen 130 a 140 mg

Een booster met 6-APB zou ik niet aanraden tenzij je lang wakker wilt blijven.

Denk dat ze hier ook wel uit gaan van HCL

Buu

Wijs gebruiker
Volgens mij is sowieso de meeste 6-apb hcl. Ik ken maar een vendor met de andere variant.

Buu

Wijs gebruiker
Ah oke misschien maar eens laten testen dan :sweatsmile:

Kan ook zijn dat psychonautwiki uit gaat van 6-APB base.
Ik betwijfel of de testservice terug geeft welke versie het is. Maar zo nauw komt het nou ook weer niet imo. Ik heb 6-APB van 100 tot 200mg geprobeerd en in alle gevallen was het prima te handelen.

RecUser

Ik betwijfel of de testservice terug geeft welke versie het is. Maar zo nauw komt het nou ook weer niet imo. Ik heb 6-APB van 100 tot 200mg geprobeerd en in alle gevallen was het prima te handelen.
Apart dat je het zo ondervind, in mijn geval is elke 25mg verschil merkbaar. Een te zware dosering lijd tot een zware werking en minder bewegen (en veel wauser), te licht en de energie is er niet. Natuurlijk doet het zijn werk, maar het verschil is nacht en dag (bij mij) (net zoals dat langere gebruikers goede trips hebben en trips die tegenvallen ondanks dezelfde inname van iets).

Wappetski

Newbie
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, ook al lees ik al jaren 'mee' op deze site, voor informatie. geweldig om al die betrokkenheid te lezen hier.
Ik gebruik 6APB (benzo fury) al zeker 6 jaar. Ik vind het nog steeds het lekkerste. Ook al heb ik verschillende andere RC geprobeerd. Daarom baal ik er best van dat het nu niet meer te vinden is. Maar sommige mensen hier weten kennelijk nog wel vendors die het aanbieden.
Ik weet dat je hier daar niet over mag schrijven, en respecteer natuurlijk die regels.
Maar ik zoek me gek, en vind niets. Ik denk dat ik die liquid variant ga proberen, en ik heb gisteren 5MAPB in huis gekregen.
We (mijn vriendin en ik) gaan het dit weekend proberen.
Ik heb geen idee of het goed is, en hoe je het kunt vergelijken met 'good old' Benzo Fury.
Kan iemand hier iets aan toevoegen?

Dank alvast voor de reacties,

benzzzy

Badass junkie
5mapb is een stuk minder stimulerend en psychedelisch maar meer een wat chillere roll.
Verwacht niet vol te zitten met energie of heel veel visuals te hebben want dat zal meevallen.
Als het om de vloeistof gaat die ik denk 120mg/5ml dan raad ik aan het hele buisje te nemen.

Wappetski

Newbie
Hey, ok dank voor reactie.
Lijkt vloeistof wel op het oude spulletje?
En: dosering 5mapb hetzelfde als 6apb? Of juist wat meer nemen?

benzzzy

Badass junkie
De wikis geven aan dat 100mg een heavy dose is maar veel reports op de big & dandy tread (bluelight) zegen dat 100-150mg een gebruikelijke dosering is ik sluit me hier persoonlijk bij aan.

Wappetski

Newbie
Dank allen, ik las al @Pannenkoekenbakker de uitslag vd test. Weet niet of dan wat ik bij vendor kocht, van dezelfde kwaliteit is..
Eerlijk gezegd vind ik een hele gram (=100 mg) van good old 6APB wel een ruime hoeveelheid, zeker in 1 keer, over de hele nacht lukt dat wel.
Ik zal laten weten wat mijn ervaring is.
En blijf benieuwd wat een waardige opvolger kan worden van 6APB..

RecUser

Afgelopen zondag geprobeerd tijdens thuishaven. Bij mij was de inwerkingstijd altijd ergens rond de 75 minuten met uitschieters van 2,5 uur voordat de 6-apb pas voelbaar was. Dit was met 6-apb pillen en/ of los poeder in een drankje gegooid (altijd 150mg gedoseerd).

Ten eerste, dit is zeker de good old 6-apb en ik dacht dat het een goed idee was om het op Utrecht centraal in te nemen (aangezien het toch altijd lang duurde).

Na 20 minuten zat ik met grote doppen in de rijdende trein naar Sloterdijk. Man wat een snelle opkomst, de kleffe handjes en tintelingen werden over geslagen voor het complete love gevoel. En dat moesten mijn vrienden en vriendin dan ook direct weten.

In totaal had ik het buisje (130mg vloeibaar) en 20mg 6-apb poeder in 1 drankje gecombineerd, dat was genoeg om van 16:20 (opkomst) tot aan 23:00 uur te feesten en tot 03:00 uur te afteren.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Oke, dit heeft mij ook overgehaald de liquid te kopen.

Had poeder besteld via een vendor die het nog had, maar na testen bleek er een hoop in te zitten BEHALVE 6-apb haha..

Wil van de zomer op Awakenings toch wat langer lekker gaan dan de duur van MDMA..

Dropje

Ik ben zelf ook benieuwd naar benzo fury. Voor de angst dat het dadelijk écht uitverkocht is, of verboden wordt. Toch maar de liquid versie besteld.
Ik heb exact hetzelfde binnen gekregen als @Pannenkoekenbakker. Dan denk ik dat we het bij dezelfde vendor vandaan hebben.

Nu vraag ik me af hoe ik dit het beste kan bewaren. Normaliter zou ik het in de vriezer doen. Maar ik ben bang dat de flesjes dan kapot vriezen. Hoe bewaren jullie het?
(Vendor site zegt: Koel en droog bewaren)

Buu

Wijs gebruiker
Ik ben zelf ook benieuwd naar benzo fury. Voor de angst dat het dadelijk écht uitverkocht is, of verboden wordt. Toch maar de liquid versie besteld.
Ik heb exact hetzelfde binnen gekregen als @Pannenkoekenbakker. Dan denk ik dat we het bij dezelfde vendor vandaan hebben.

Nu vraag ik me af hoe ik dit het beste kan bewaren. Normaliter zou ik het in de vriezer doen. Maar ik ben bang dat de flesjes dan kapot vriezen. Hoe bewaren jullie het?
(Vendor site zegt: Koel en droog bewaren)
Waarom zou je het in de vriezer doen? Dit is niet nodig, met geen een drugs.

Gewoon op een donkere plek waar het niet te heet wordt. Kamertemperatuur is prima.

Dropje

@Buu Bij o.a. pep en lsd wordt sterk aangeraden om dit in de vriezer te bewaren om potentie verlies tegen te gaan. Vandaar mijn aanname.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
en lsd wordt sterk aangeraden om dit in de vriezer te bewaren
Huh, LSD in de vriezer? las pas geleden ergens dat dat de structuur van lsd kan aantasten ofzo. @Jmths weet daar mischien meer over?
Ik bewaar mn hele stash nu op een donkere plek op kamertemperatuur.

Edit:
OF google the shit eens uit: freezing LSD, er staat genoeg over op internet. Geloof dat het allemaal niet zo heel veel uitmaakt zolang je het niet warm en licht wordt/is

Laatst bewerkt:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Huh, LSD in de vriezer? las pas geleden ergens dat dat de structuur van lsd kan aantasten ofzo. @Jmths weet daar mischien meer over?
Dat is een vraag die ik over de jaren vaak voorbij heb zien komen maar een eenzijdig antwoord ontbreekt nog altijd. Afgaand op molecuulstructuur ga ik er vanuit dat ongeveer hetzelfde verhaal op gaat als voor andere tryptamine moleculen. Waar iedereen het in ieder geval over eens is is dat zonlicht een negatief effect kan hebben op potentie. Ook lijkt het mij logisch dat contact met vocht van invloed kan wezen. Mensen die het in de vriezer steken bewaren hun LSD blotters vaak ook vacuüm dacht ik om die reden dacht ik. Ik denk dat een donkere droge plek al wel aardig ideaal is, dat is in de vriezer ook mogelijk lijkt mij. Ik gok dat vanaf -40C de potentie aangetast kan worden vergelijkbaar aan hoe dit het geval kan wezen met plantmateriaal.

RC Lysergamides hebben vaak een beschermend laagje over de blotter wat relevant kan wezen aan je vraag.
Ik bewaar mijn 6-APB liquid gewoon donker in een lade..
Gezien het Amfetamine basisskelet zal het waarschijnlijk wel aardig stabiel wezen. Amfetamine verwante stimulanten op water blijven naar mijn ervaring jarenlang goed zonder verlies in potentie. Amfetamine verwante stoffen lijken een licht antibacteriële werking te hebben (op water) omdat ze van zichzelf licht caustisch zijn.

Laatst bewerkt:

Buu

Wijs gebruiker
@Buu Bij o.a. pep en lsd wordt sterk aangeraden om dit in de vriezer te bewaren om potentie verlies tegen te gaan. Vandaar mijn aanname.
Je zal buiten de vriezer ook geen merkbaar potentie verlies merken wanneer je het goed opbergt.

Dropje

Ok bedankt voor de respons @Buu, fijn om te weten :)

Om even terug te komen op dat lsd verhaal. Ik heb het over 1P-LSD. Ik heb deze meerdere maanden bewaard in de vriezer zonder (voor zover ik dat zou merken uiteraard) potentieverlies.
Ik heb dat ergens gelezen en tot zover werkt het voor me.

Laatst bewerkt:
Bovenaan