6APB Liquid

Space cadet

Belezen gebruiker
En weer back on topic :tongueout:

Volgende week een thuisfeestje met z'n twee, je moet iets he... Dan willen we voor het eerst dezelfde 6APB liquid buisjes (125/130) gaan proberen. Ik ben er door de verhalen hier al achter dat die bewuste vendor niet heel accuraat is.
Bij de omschrijving op hun site staat een fout:
SUCCINATE
Molmassa: 211.7 g/mol

Dit kan niet kloppen aangezien de molmassa succinate 293.315 g/mol is.
Heb aan de verkopen via mail nu gevraagd wat juist is. Is het HCl (= 211.688 g/mol) of is het Succinate (= 293.315 g/mol)

Normaal zijn wij stevige gebruikers met MDMA, over de hele avond ongeveer 220-250 mg. Dit wordt de eerste keer 6APB.

Mijn plan is in geval dat het HCI is voor 130 mg te gaan. Is het succinate dan voor 150 mg.

En heeft bijpakken zin als je niet hard genoeg gaat? Dat zou toch moeten kunnen als het toch zo retesnel werkt. (Druppels gewijs dan en even wachten wat het doet. Zou ik alleen doen bij echt inkakken.)

Wat denken jullie..?

FerdFatoehaus

Badass junkie

Volgende week een thuisfeestje met z'n twee, je moet iets he... Dan willen we voor het eerst dezelfde 6APB liquid buisjes (125/130) gaan proberen. Ik ben er door de verhalen hier al achter dat die bewuste vendor niet heel accuraat is.
SUCCINATE

Heb aan de verkopen via mail nu gevraagd wat juist is. Is het HCl (= 211.688 g/mol) of is het Succinate (= 293.315 g/mol)

Normaal zijn wij stevige gebruikers met MDMA, over de hele avond ongeveer 220-250 mg. Dit wordt de eerste keer 6APB.

Mijn plan is in geval dat het HCI is voor 130 mg te gaan. Is het succinate dan voor 150 mg.

En heeft bijpakken zin als je niet hard genoeg gaat? Dat zou toch moeten kunnen als het toch zo retesnel werkt. (Druppels gewijs dan en even wachten wat het doet. Zou ik alleen doen bij echt inkakken.)

Wat denken jullie..?
Ik zou niet bijnemen met 6-apb. Effect wordt er niet intenser van, met een booster dosis. Het zorgt alleen maar voor slapeloze nachten achteraf.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker

SUCCINATE

Wat denken jullie..?

Check anders even mijn rapportje over de 6-APB liquid die ik laatst genomen heb!

RecUser

Experimenterende gebruiker
Ik ben zelf ook benieuwd naar benzo fury. Voor de angst dat het dadelijk écht uitverkocht is, of verboden wordt. Toch maar de liquid versie besteld.
Ik heb exact hetzelfde binnen gekregen als @Pannenkoekenbakker. Dan denk ik dat we het bij dezelfde vendor vandaan hebben.

Nu vraag ik me af hoe ik dit het beste kan bewaren. Normaliter zou ik het in de vriezer doen. Maar ik ben bang dat de flesjes dan kapot vriezen. Hoe bewaren jullie het?
(Vendor site zegt: Koel en droog bewaren)

Koel en droog is prima, ergens op of onder kamer temperatuur. Heb nog 6-apb pillen gebruikt na 1,5 jaar (op die manier bewaard) en waren nog even potent

Space cadet

Belezen gebruiker
Check anders even mijn rapportje over de 6-APB liquid die ik laatst genomen heb!

Thanks! En ik maar denken dat ik alle 6APB reports gelezen had... Super leuk (en grappig) report!! "Ik en de kat gaan compleet uit ons dak" LOL

Anjadebij

Zijn er inmiddels al meer ervaringen met de liquid variant. Sta op het punt er een aantal te bestellen maar hoor graag of het voldoet aan de verwachtingen van de poeder 6apb

Space cadet

Belezen gebruiker
Vrijdag liquid 6APB gebruikt, erg goed bevallen, constante high en nog meer euforie en "love"feeling dan met MDMA. Ik heb geen vergelijk met de pellets.

Lieske

Bewuste gebruiker
Zijn er inmiddels al meer ervaringen met de liquid variant. Sta op het punt er een aantal te bestellen maar hoor graag of het voldoet aan de verwachtingen van de poeder 6apb

Ik heb laatst ook de liquid variant gehad. Ik merkte geen verschil met de poeder variant die ik vorig jaar had. Alleen de liquid werkte sneller in. De poeder duurde vaak wel 1,5-2 uur voordat ik er echt in zat. Met de liquid had ik dit al echt wel na 45 min tot een uur. Voorderest, net zo top als de poeder!

Anjadebij

Ik heb laatst ook de liquid variant gehad. Ik merkte geen verschil met de poeder variant die ik vorig jaar had. Alleen de liquid werkte sneller in. De poeder duurde vaak wel 1,5-2 uur voordat ik er echt in zat. Met de liquid had ik dit al echt wel na 45 min tot een uur. Voorderest, net zo top als de poeder!
Besteld 😬

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Zou je ook kunnen "candyflippen"met mdma en 6apd liquid?......en in welke volgorde?
Ik heb dit een keer gedaan op een festival. Ja, mss niet de verstandigste keuze, maar was fijn. ''s Middags rond 13 uur 125 mg 6apb gehad, en ongeveer 7 uurtjes later mdma, 125 mg. De mdma deed het prima na de 6apb.

FerdFatoehaus

Badass junkie
op zich heb je een punt ......maar dat is eigenlijk met alle "drugs"zo ......waarom zou je het doen
Ik bedoel meer ze hebben vergelijkbare effecten. Het zorgt iig voor meer kans op hersenschade, grotere kans op negatieve bijwerkingen, hevige kater en wellicht een slapeloze nacht. 6-apb duurt van zichzelf al zo'n 12 uur, als je daar dan nog een stimulerend middel bij gooit..

Een flip is in mijn ogen een emphatogeen met psychedelica.

2 emphatogenen is gewoon meer van hetzelfde, aka een te grote dosis.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Zou je ook kunnen "candyflippen"met mdma en 6apd liquid?......en in welke volgorde?

candyflippen is mdma + lsd
verschillende combinaties hebben verschillende bijnamen..
zo heb ik net geleerd dat ik een poosje geleden ge-capsized heb (ben)... pcp +mdma :tongueout:
en heb ik zelf de combinatie 3-mmc + 1p-lsd candycrush flip genoemd :wink:

van jou combinatie geen bijnaam gevonden.. is combineren of stapelen/stacken.

wapboy

Wijs gebruiker
candyflippen is mdma + lsd
verschillende combinaties hebben verschillende bijnamen..
zo heb ik net geleerd dat ik een poosje geleden ge-capsized heb (ben)... pcp +mdma :tongueout:
en heb ik zelf de combinatie 3-mmc + 1p-lsd candycrush flip genoemd :wink:

van jou combinatie geen bijnaam gevonden.. is combineren of stapelen/stacken.

Daaro had ik het ook tussen aanhalingstekens geplaatst 🤗

Mappie88

Bewuste gebruiker
Ik heb dit een keer gedaan op een festival. Ja, mss niet de verstandigste keuze, maar was fijn. ''s Middags rond 13 uur 125 mg 6apb gehad, en ongeveer 7 uurtjes later mdma, 125 mg. De mdma deed het prima na de 6apb.

Best verrassend dat de mdma het nog zo goed deed, je zou denken dat de serotonine op zou zijn, net als dat je niet eindeloos x kan bij pakken :openmouth:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik vind juist 6apb (130mg) en op de piek een kwartje x (50ish mg) de beste combo die er is.

Lijkt iedere keer op mijn eerste keer mdma 😍
Het effect is zeker heel lekker. Heb het zelf ook wel gedaan. Er kleven alleen zoveel risico's aan omdat er nog weinig tot geen onderzoek is gedaan naar 6-apb. En je maakt de kater en de schade een stuk heviger. Ik raad het echt af.

Extase

Bewuste gebruiker
Het effect is zeker heel lekker. Heb het zelf ook wel gedaan. Er kleven alleen zoveel risico's aan omdat er nog weinig tot geen onderzoek is gedaan naar 6-apb. En je maakt de kater en de schade een stuk heviger. Ik raad het echt af.
Eens. Stacken is nooit goed. Maar goed of dit beter is of een hogere dosering mdma.. No clue.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Eens. Stacken is nooit goed. Maar goed of dit beter is of een hogere dosering mdma.. No clue.
130mg 6-APB plus 50mg MDMA overleef je waarschijnlijk wel maar het zou eigenlijk niet echt moeten uitmaken of je deze combineert of op zichzelf gebruikt. Los van de snellere opkomst en sterkere piek van effecten van MDMA zijn de effecten op zichzelf vrijwel niet te onderscheiden met die van 6-APB.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
kheb ook nog liggen maar vind het niet echt fijn spul.
het ontregeld m'n temperatuur. bij m'n maat ook
en schijnbaar meerdere mensen, lees ik.
van koud voelen tot erg warm.. op een minder plezierige griepachtige manier.
vinden jullie het fijner dan mdma?

Beetje late reactie, maar bedoel je 6-APB opzich of de ‘liquid versie’? De temperatuursontregeling is een algemeen kenmerk van deze groep middelen, zelf merk ik daarin niet specifiek verschil tussen 6-APB en MDMA. Ik neig ernaar de eerste fijner te vinden voor op een feest omdat het simpelweg dubbel zo lang duurt zonder dat er craving plaatsvindt door de minder golvende beweging/het consistentere niveau van de space, verder vind ik ze erg op elkaar lijken. 6-APB is voor mij over het algemeen misschien net wat helderder en milder, maar ik ken ook mensen die het minimaal zo heftig vinden als MDMA op vergelijkbare dosis en er zelfs (licht) van gaan trippen.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
@Roze Olifant
mijn ervaring is gebaseerd op 2x 6-apb in poeder vorm.
op mdma heb ik dat ongemak nooit zo ervaren .. dat heb ik heel vaak op.
daar ga ik ook al snel lichtjes op trippen.. altijd leuk :)
ze zijn idd vergelijkbaar.. de nuances ontgaan me omdat ik 6 niet zo vaak op hebt.
kheb toch mliever mdma vooralsnog.

Laatst bewerkt:

Mappie88

Bewuste gebruiker
Beetje late reactie, maar bedoel je 6-APB opzich of de ‘liquid versie’? De temperatuursontregeling is een algemeen kenmerk van deze groep middelen, zelf merk ik daarin niet specifiek verschil tussen 6-APB en MDMA. Ik neig ernaar de eerste fijner te vinden voor op een feest omdat het simpelweg dubbel zo lang duurt zonder dat er craving plaatsvindt door de minder golvende beweging/het consistentere niveau van de space, verder vind ik ze erg op elkaar lijken. 6-APB is voor mij over het algemeen misschien net wat helderder en milder, maar ik ken ook mensen die het minimaal zo heftig vinden als MDMA op vergelijkbare dosis en er zelfs (licht) van gaan trippen.

Grappig dat het zo verschilt indd! Ik vond de 130mg 6apb (liquid) stuk heftiger in de piek dan 180mg MDMA, wel vond ik het leuker dan mdma omdat het rustiger opbouwt en afbouwt en ik voelde me de dagen erna eigenlijk minder slecht dan bij MDMA. Kijk nu al uit naar toekomstig feest of festival en dan iets van 110-120mg 6apb :)!

Zweevteev

Wijs gebruiker
Hoe was je "serotoninekater" naderhand?

FerdFatoehaus

Badass junkie
130mg 6-APB plus 50mg MDMA overleef je waarschijnlijk wel maar het zou eigenlijk niet echt moeten uitmaken of je deze combineert of op zichzelf gebruikt. Los van de snellere opkomst en sterkere piek van effecten van MDMA zijn de effecten op zichzelf vrijwel niet te onderscheiden met die van 6-APB.
Hmm, ik merk toch echt een duidelijk verschil.
Hoe was je "serotoninekater" naderhand?
Als je dit 1 keer per jaar doet zal je er niet super veel van merken denk ik. Maar als je ook vaker mdma en/of 6-apb of andere serotonine slurpers gebruikt dan ga je er sowieso meer last van krijgen.

wapboy

Wijs gebruiker
Moet je bij 6apb nog rekening houden met gewicht? ben zelf 90 kg maar vriendin die het ook wil proberen 57 kg.
Heb btw dus de liquid versie met buisjes van 130mg waarvan ik weet dat 1 buisje prima voor me is.

Ps.....vraag dit voor een vriendin:):)

FerdFatoehaus

Badass junkie
Moet je bij 6apb nog rekening houden met gewicht? ben zelf 90 kg maar vriendin die het ook wil proberen 57 kg.
Heb btw dus de liquid versie met buisjes van 130mg waarvan ik weet dat 1 buisje prima voor me is.

Ps.....vraag dit voor een vriendin:):)
Is het al duidelijk of het hcl is?

Bovenaan